Jump to content

VIAKIA

Preston

Recommended Posts

Het zat ook niet bij het losse nummer wat je koopt, blad donderdag 28-04-2011 nog gekocht (mede doordat er een test in stond van een Sportage 1.7crdi).

Twee weken geleden liep mijn abonnement af en geen nieuw meer genomen.

Philip je begint nu wel heel erg een Kia zuurpruim te worden..

Ik heb het magazine op de RAI gekregen en het is een "glossy"

Via de post kreeg ik een soortgelijk Joendaai blad.

Geen idee hoe Kia deze bladen verspreid..

Bij 95% van de AW-lezers gaat deze direct de krantenbak in.

Ik vind het zeer zeker zonde van het geld om deze brochures op te sturen. Er wordt een totaal verkeerde doelgroep aangesproken. Met een merkspecifiek blaadje als de ViaKia wil je, lijkt mij, de Kia-rijder informeren over lopende zaken binnen het merk. Daarbij is het belangrijk te weten dat het de Kia-rijder wellicht geinteresseerd is in zo'n blaadje. De gemiddelde AutoWeeklezer zit er echt niet op te wachten.

Bij 95% van de AW-lezers gaat deze direct de krantenbak in.

Ik vind het zeer zeker zonde van het geld om deze brochures op te sturen. Er wordt een totaal verkeerde doelgroep aangesproken. Met een merkspecifiek blaadje als de ViaKia wil je, lijkt mij, de Kia-rijder informeren over lopende zaken binnen het merk. Daarbij is het belangrijk te weten dat het de Kia-rijder wellicht geinteresseerd is in zo'n blaadje. De gemiddelde AutoWeeklezer zit er echt niet op te wachten.

Eh....... als kenner vond ik het nogal een aardig magazine,

Blaadje vind ik een bah woord.

Een van onze leden (relena) stond er in met zijn Soul

Ik heb het, zoals je wenst, magazine niet gelezen. Marketingtechnisch gezien had Kia dit volgens mij, als kenner, beter kunnen aanpakken.

"blaadje" niet eens gezien dus....... ?

Ik vond het een fraaie "doorstart" (wist niet eens dat het bestond) en een mooi magazine.

Ook Autoweek lezers flikkeren dit echt niet direct, ongelezen in de container..

Volgensmij is de algemene reactie op een Kia via AutoWeek.nl wel bekend...

Maargoed, bigwade, je hebt helemaal gelijk. Blaadje doet te kort aan dit blad en het is zeker weten een goeie strategie om een prachtig magazine als dit mee te sturen met de autoweek.

Volgensmij is de algemene reactie op een Kia via AutoWeek.nl wel bekend...

Gek genoeg gaat het daar ook steeds beter en is het lachen w.b Kia een beetje vergaan :wink:

Dat VIAKIA kende ik ook niet en ik heb dat toevallig op de RAI gekregen.

In mijn postbus thuis ligt niks.

Het Joendai equivalent krijg ik hier wel mooi door de bus...

Heb ook een i10, HAHA!

Dat VIAKIA kende ik ook niet en ik heb dat toevallig op de RAI gekregen.

Ik bedoel maar... en met jou vele andere Kia-rijders die ook niet weten dat het magazine bestaat.

De ViaKia was vroeger altijd wel leuk. Verhalen van rijders en werknemers, testst, modelpresentaties. Toen liep Kia even wat minder en werd de ViaKia van magazine die de naam magazine met recht droeg in mijn ogen werkelijkwaar verneukt en gepresenteerd als A4-tje met goedkope showroomlokkertjes. Hierna heeft Kia, in mijn ogen heel verstandig, de stekker maar uit het blad getrokken.

En nu zijn ze dus terug als blad voor iedereen behalve de Kia-rijder, waar het blad dus in eerste instantie voor bedoeld was.

Dus.. binnenkort in de schappen van de gemiddelde Appie de Boer Plus: de ViaKia

VIAKIA .. ondek KIA in 68 pagina's ..

Voorjaars magazine € 9,95 Rio-man ;)

Mij was het totaal onbekend maar ik weet zeker dat een Autoweek lezer dit toch even openslaat..

en een "kenner" die een mening heeft zonder iets gezien te hebben zwetst ......

Jammer dat je als Kiarijder geen ViaKia meer in de bus krijgt.

Toch de doelgroep waar het allemaal mee begonnen is.

Jammer dat ik dan een Autoweek moet kopen voor de bijlage of naar de stand van Kia op de RAI moet gaan om er een te krijgen.

Op de stand van Kia geweest maar niets gekregen of gezien hoor.

En heel jammer vind ik dan dat ik als zuurpruim wordt benoemd omdat je niets van dit glossy blad afweet.

Jammer..............

En heel jammer vind ik dan dat ik als zuurpruim wordt benoemd omdat je niets van dit glossy blad afweet.

Jammer..............

"Philip je begint nu wel heel erg een Kia zuurpruim te worden.."

Ja dat vind ik.

Je begint je, al dan niet terecht, als een verongelijkte kleine aan te stellen

en dat is gezien je historie heel erg jammer en volstrekt niet nodig.

Kijk ze zelf ook maar eens na, je meest recente bijdragen:

http://www.kiaclub.nl/topic/5442-kia-dealer-stelt-teleur/page__view__findpost__p__44390

Beurtmopper

http://www.kiaclub.nl/topic/82-tazteam-the-next-generation/page__view__findpost__p__52516

Ik mot geen Kia meer

http://www.kiaclub.nl/topic/82-tazteam-the-next-generation/page__view__findpost__p__59553

idem

http://www.kiaclub.nl/topic/6924-viakia/page__view__findpost__p__59554

Ik krijg geen gratis blaadje…..

Kom op man, koop w.b merk dan wat leuks, plaats het vol trots, zwaai eens naar ons en ga er lekker weer aan werken zoals voorheen.

Dan ben je leuk bezig.

Niet met mopperen joh, het is lente.

Have Fun !