freek123 Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Hallo allemaal, Ivm mogelijke aankoop van een Sorento (zie dat topic onder "Sorento" )op dit forum terecht gekomen. Mijn naam is Freek, momenteel nog in bezit van een Nissan X-trail Mijn vrouw rijdt een Kia Picanto Hoop hier veel informatie te halen en, indien aankoop doorgaat, te kunnen delen. Groeten Freek123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freek123 Posted June 22, 2011 Author Share Posted June 22, 2011 UPDATE; aankoop is niet doorgegaan. Is een ander merk geworden zodoende wil ik eenieder bedanken voor antwoord op mijn vragen en veel suc6 verder met dit forum en met jullie KIA uiteraard ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Een Audi is geen slechtere keus.. Ik wens je veel plezier met de nieuwe aanwinst en ik hoop jullie toch nog regelmatig op het forum te mogen begroeten ivm de Picanto van vrouwlief.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Freek123 weg Vrouw123 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts