Jump to content

achteruitrijsensoren

picantogirl

Recommended Posts

Volgens mij is dat geen antwoord op haar vraag!

We moeten wel proberen elkaar wel verder te helpen.

Wat jij overbodig vindt, is voor een ander juist een uitkomst.

Auwww , owkee je het gelijk Smart , ik zal er voortaan rekening mee houden .( :D ) Ik heb trouwens een trekhaak als parkeersensor , dat werkt prima ,voor mij ....

Maarre mn vader heeft in zn Toyo Yaris wel sensoren laten inbouwen , door de dealer bij aankoop van de toen nieuwe Yaris , na ruim een jaar ging de unit kapot en er bleek geen garantie op te zitten omdat het niet vanaf de fabriek was gemonteerd ... Was een duur geintje achteraf !

• 2 months later...

Ben ik ook benieuwd naar.

Kan iemand eens een paar foto's uploaden van Kia gemonteerde sensoren ?

Er bestaan diverse doe het zelf setjes, maar bij veel moet je per stuk een gat boren van 21 mm. vind ik errug groot, maar zal wel nodig zijn voor de hoek. Vandaar de vraag naar de foto van die dingen van Kia Picanto zelf.

Er is overigens ook een set welke onzichtbaar in het bumperdeel komt.

Maar dan moet de bumper er af, doe je zelf ook niet zo graag als je net een nieuwe Picanto hebt, niet dan?

Maar kun je mooi doen als er ook een trekhaak onder komt, gaat het in een moeite door.:lol:

Er bestaan diverse doe het zelf setjes, maar bij veel moet je per stuk een gat boren van 21 mm. vind ik errug groot, maar zal wel nodig zijn voor de hoek. Vandaar de vraag naar de foto van die dingen van Kia Picanto zelf.

Maar dan moet de bumper er af, doe je zelf ook niet zo graag als je net een nieuwe Picanto hebt, niet dan?

Maar kun je mooi doen als er ook een trekhaak onder komt, gaat het in een moeite door.:lol:

als je zo'n setje koopt zit er meestal het goede boortje bij dus wat kan er fout gaan?

Hallo,

Ik heb vorige week een set gemonteerd.

Gekocht op marktplaats van SPY.

Prima kwaliteit voor redelijke prijs.

Draadloos verbonden zijn de kijkers in de bumber met het klapscherm voor.

Ga je achteruit gaat het schermpje omhoog en begint bij 1,5 meter te piepen en geeft tot nul in centimeters aan.

Zelfs ik kan het.

Zet kost in luxe uitvoering 70 euro.

Zijn er al voor 20.

centraledeurvergrendeling heb ik ook zelf gedaan met klapsleutel voor 40 euro

Foto kan niet upgeload te groot bestand krijg ik op

Info 0649976340

Ronald

Bumper hoeft niet dedemonteerd, stroom achter werkt op achteruitrijlicht.

Voor eigen voeding maken (zit zat daar)

Info 0649976340

Ronald

Info 0649976340

Ronald

Ronald,

download Irfanview (free) van internet. Er zijn vele andere mogelijkheden, maar dit is een gebruikersvriendelijk programma en heel eenvoudig. Bij opslaan van je foto kun je voor diverse formats en opties kiezen om je foto(s) op te slaan. De optie 800 x 600, eventueel met een hogere compressie, zal dit probleem verhelpen.

[

Helaas ik heb een LINUX PC

Ronald

quote name=Specialmade' timestamp='1313320564' post='66042]

Info 0649976340

Ronald

Ronald,

download Irfanview (free) van internet. Er zijn vele andere mogelijkheden, maar dit is een gebruikersvriendelijk programma en heel eenvoudig. Bij opslaan van je foto kun je voor diverse formats en opties kiezen om je foto(s) op te slaan. De optie 800 x 600, eventueel met een hogere compressie, zal dit probleem verhelpen.

als je zo'n setje koopt zit er meestal het goede boortje bij dus wat kan er fout gaan?

Gaat niet om het boortje, dat zit er bij, in dit geval een boor, maar om de grootte. 21 mm is best groot.

En betreft het een rubber wat erin moet, wil je het toch in de kleur van de auto hebben?

[

Helaas ik heb een LINUX PC

Ronald

quote name=Specialmade' timestamp='1313320564' post='66042]

Info 0649976340

Ronald

Ronald,

Kun je die plaatjes niet opslaan als jpg o.i.d.?

Zet ze anders in een mapje en pak ze dan in en zet ze online als je het hier niet lukt, ik ben erg benieuwd.

Je kunt ze bijv. hier neerzetten http://www.mijnbestand.nl/ dan krijg je een link die je dan hier kunt neerzetten.

Wel een beetje omslachtig.

Het is allemaal legaal dus moet kunnen.

Dan zoeken wij wel iets om die plaatjes zichtbaar te krijgen. :D

• 3 weeks later...

Hallo,

Ik heb vorige week een set gemonteerd.

Gekocht op marktplaats van SPY.

Prima kwaliteit voor redelijke prijs.

Draadloos verbonden zijn de kijkers in de bumber met het klapscherm voor.

Ga je achteruit gaat het schermpje omhoog en begint bij 1,5 meter te piepen en geeft tot nul in centimeters aan.

Zelfs ik kan het.

Zet kost in luxe uitvoering 70 euro.

Zijn er al voor 20.

centraledeurvergrendeling heb ik ook zelf gedaan met klapsleutel voor 40 euro

Info 0649976340

Ronald

post-4318-0-54905000-1315330061_thumb.jpg