Jump to content

K & N Luchtfilter +resoneren

PowerAutoBoot

Recommended Posts

Ik wilde vragen of degene die ook een K & N luchtfilter hebben .ook geen last meer hebben van het resoneren rond de 3300 toeren

Het viel mij op dat het weg is

Ja Hé stadsrijder, kom je nu pas mee.........HAHA!

Heb er ook maar 1 besteld.

Meld het later......

grtz

Meld het later......

grtz

Sorry Bigwade maar ik rijd niet altijd op de wegen waar je 120 km mag en dan valt het het meest op maar ik denk dat je geen spijt krijgt , de toettoet rijd lekker soepel en als je eens als eerste bij het stoplicht weg wil zijn gaat hij als de brandweer,want ja er waren mensen die hem lui vonden maar die hoor ik niet meer?

Ik heb wat vragen over de luchtfilter.

Zijn er ook ervaringen bekend van de luchtfilter met een 2.0 automaat die ik ooit ga krijgen?

Gaat het benzine verbruik met zo`n filter nu omhoog of juist omlaag?

Wat gaat er met de garantie gebeuren als je zo filter plaatst in je auto?

Alex VB was ook in afwachting van bericht van zijn leverancier over nog een andere luchtfilter.

Dus geen K&N maar een Simota.

Als iemand informatie heeft, graag.

Groet,

vand.m

Sorry Bigwade maar ik rijd niet altijd op de wegen waar je 120 km mag en dan valt het het meest op maar ik denk dat je geen spijt krijgt , de toettoet rijd lekker soepel en als je eens als eerste bij het stoplicht weg wil zijn gaat hij als de brandweer,want ja er waren mensen die hem lui vonden maar die hoor ik niet meer?

Gaat het wegrijden en opschakelen ook soepeler. Ik heb nu 4500 Km gereden en vind het nog steeds niet relaxed.

Ja ik heb daar geen last van en ik heb nog wel een rechter enkel die vast gezet is.

Of heb je daar helemaal geen last van gehad. Bij mij slaat de motor wel eens af bij het wegrijden omdat het gas een beetje traag reageert.

Meld het later......

grtz

BW wat is dat voor een filter dan en waar bestel je die?