Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wilde vragen of degene die ook een K & N luchtfilter hebben .ook geen last meer hebben van het resoneren rond de 3300 toeren

Het viel mij op dat het weg is

Ja Hé stadsrijder, kom je nu pas mee.........HAHA!

Heb er ook maar 1 besteld.

Meld het later......

grtz

Geplaatst

Meld het later......

grtz

Sorry Bigwade maar ik rijd niet altijd op de wegen waar je 120 km mag en dan valt het het meest op maar ik denk dat je geen spijt krijgt , de toettoet rijd lekker soepel en als je eens als eerste bij het stoplicht weg wil zijn gaat hij als de brandweer,want ja er waren mensen die hem lui vonden maar die hoor ik niet meer?

Geplaatst

Ik heb wat vragen over de luchtfilter.

Zijn er ook ervaringen bekend van de luchtfilter met een 2.0 automaat die ik ooit ga krijgen?

Gaat het benzine verbruik met zo`n filter nu omhoog of juist omlaag?

Wat gaat er met de garantie gebeuren als je zo filter plaatst in je auto?

Alex VB was ook in afwachting van bericht van zijn leverancier over nog een andere luchtfilter.

Dus geen K&N maar een Simota.

Als iemand informatie heeft, graag.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Sorry Bigwade maar ik rijd niet altijd op de wegen waar je 120 km mag en dan valt het het meest op maar ik denk dat je geen spijt krijgt , de toettoet rijd lekker soepel en als je eens als eerste bij het stoplicht weg wil zijn gaat hij als de brandweer,want ja er waren mensen die hem lui vonden maar die hoor ik niet meer?

Gaat het wegrijden en opschakelen ook soepeler. Ik heb nu 4500 Km gereden en vind het nog steeds niet relaxed.

Geplaatst

Gaat het wegrijden en opschakelen ook soepeler. Ik heb nu 4500 Km gereden en vind het nog steeds niet relaxed.

Ja ik heb daar geen last van en ik heb nog wel een rechter enkel die vast gezet is.

Geplaatst

Ja ik heb daar geen last van en ik heb nog wel een rechter enkel die vast gezet is.

Of heb je daar helemaal geen last van gehad. Bij mij slaat de motor wel eens af bij het wegrijden omdat het gas een beetje traag reageert.

Geplaatst

Of heb je daar helemaal geen last van gehad. Bij mij slaat de motor wel eens af bij het wegrijden omdat het gas een beetje traag reageert.

Nee ik heb daar geen last van gehad maar de auto rijd soepeler en reageerd goed

Geplaatst

Meld het later......

grtz

BW wat is dat voor een filter dan en waar bestel je die?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...