Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

NOu ik ben vandaag gebeld...........

En ja hoor 15 maart besteld en levertijd wordt oktober 2011!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb gezegd dat ik er over ga nadenken of ik dat nog wel wil want je restwaarde schiet niet op 2 maanden voor het einde van het jaar

DUs dit is echt klote als ik het zo mag zeggen

Ga toch ffies kijken of er geen leuke andere jeep is

maar doet wel zeer hoor

In berkel ben ik ook geweest en in Delft, beide zeiden ze dat daar een wachttijd van 6 maanden was.

Vandaar dat ik hem heb besteld in Sliedrecht. Zij zeiden 3 maanden wachttijd. Of dit echt zo is betwijfel ik ondertussen na al deze posts gelezen te hebben!

Dat over die fabriek heb ik ook gehoord idd maar kan me ook herinneren dat ik ergens had gehoord dat dat toch niet door was gegaan ?!?! Not sure...

Ik kan niet wachten iig :D

Geplaatst

hallo,

vandaag aangetekende zending gekregen van kia belgium met onderwerp: Sportage levering...............ik sprong al een gat in de lucht deed deze open enja helaas veronschuldiging voor het niet slagen van de afgesproken leveringstermijn...............en dat de verdeler niet verantwoordelijk is voor de vertaging............blablabla grrrrrrrr.

besteld 26-01 leveringstermijn 6.5 maand........

zijn nog niet zover en krijg nu al zo'n brief ik wordt er hopeloos van. :angry:

Gr33tz

Geplaatst

Hoi Marc,

Ook van mij gefeliciteerd. Veel veilige km`s!

Als Spijkenisser zal ik je ongetwijfeld een keer zien rijden.

Heb mijn SP3 2.0 automaat,Casa White, PP,nav. eind maart besteld.

Niet in Spijkenisse maar tijdens een actie in Breda waar ik toevallig was.Had al wel een tijdje lopen kijken maar waren nog niet van plan te gaan kopen.Maar goed, we hebben het toch gedaan. Te mooi om niet te doen!

Gisteren ben ik gebeld dat er (nog) niets bekend is.

Op de bon 6 maanden/zsm.Ik hoop uiteraard het laatste! Ben ook benieuwd wat het kenteken van jou gaat worden.

Nou veel plezier en geniet ervan!

Groet,

vand.m

Goedeavond kia rijders of wachters,

Deze middag om 16.00 uur is mijn kia Sportage 1.6 afgeleverd, ben er erg tevreden over, en hij ziet er fantastisch uit.

Goeie uitleg gekregen over de auto en de dealer heeft gelijk mijn telefoon aangesloten op de blue-tooth.

De vrouw kreeg ook nog een bos bloemen, kijk dat noem ik om te beginnen service, hopen dat dat zo blijft.

En dat na 8 weken wachten, is allemaal erg snel gegaan, mijn voordeel, voor diegene welke nog wachten, het is het wachten waard.

Wat mij gelijk op viel was dat het gevarenlampje(knopje) zwart was met een rode driehoek en geen rode knop, er is op dit forum al het een en ander over geschreven, ziet er goed uit.

Nog niet veel km`s gereden maar daar gaat aankomende dagen verandering in komen. veel reactie`s op de kleur gekregen ze vinden het allemaal een erg mooie (chique) kleur.

@ vand.m Het kenteken kan je zien op de foto`s, hoop voor jou dat je hem ook snel krijg.

Waneer ik meer heb gereden geef ik nog wel even een update.

Groet Marc.

post-4220-0-34845100-1306958987_thumb.jpg

post-4220-0-57639400-1306959000_thumb.jpg

post-4220-0-48314300-1306959022_thumb.jpg

post-4220-0-18160700-1306959053_thumb.jpg

post-4220-0-87163900-1306959070_thumb.jpg

Geplaatst

NOu ik ben vandaag gebeld...........

En ja hoor 15 maart besteld en levertijd wordt oktober 2011!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb gezegd dat ik er over ga nadenken of ik dat nog wel wil want je restwaarde schiet niet op 2 maanden voor het einde van het jaar

DUs dit is echt klote als ik het zo mag zeggen

Ga toch ffies kijken of er geen leuke andere jeep is

maar doet wel zeer hoor

Dat meen je niet pffffff..........

Ik heb toevallig ook vandaag gebeld en ze zeiden dat de 3 maanden er niet in zit :S MINIMAAL 4 maanden zeiden ze

dus met andere woorden eind van het jaar pfff...........

Gaat zwaar klote daar bij KIA idd en ik zit er ook aan te denken om een andere auto te gaan zoeken...

Ik word er niet vrolijk van iig

Geplaatst

hallo,

vandaag aangetekende zending gekregen van kia belgium met onderwerp: Sportage levering...............ik sprong al een gat in de lucht deed deze open enja helaas veronschuldiging voor het niet slagen van de afgesproken leveringstermijn...............en dat de verdeler niet verantwoordelijk is voor de vertaging............blablabla grrrrrrrr.

besteld 26-01 leveringstermijn 6.5 maand........

zijn nog niet zover en krijg nu al zo'n brief ik wordt er hopeloos van. :angry:

Gr33tz

Beste,

Ook vandaag aangetekende zending gekregen in verband met levering sportage met de verontschuldigingen voor het niet slagen van de afgesproken leveringstermijn, .....

Dacht ook eerst van wauw ze zijn daar met het grote nieuws , maar is veel minder.

De mijnen is besteld op 24-01-2011 en leveringstermijn zou 4a5 maand zijn, maar vrees dat er nog zo'n 2a3 maand zal bij komen zeker,da beloofd.

Zouden beter in den tijd met hun reclame er bij gezegt 7 jaar garantie, 7 jaar pechverhelping en 7 maand wachttijd

Maarja, wij zullen wij nog maar eens wachten en wachten hé

Groetjes Christiaan.

Geplaatst

Gefeli!

Proficiat smetjesmee,

veel veilige kilometers gewenst. ;)

Hoop nu dat de onze ook vlug wordt geleverd

2.0 crdi pano dak 2wd dark gun

Bedankt mannen !

Geplaatst

Goedeavond kia rijders of wachters,

Deze middag om 16.00 uur is mijn kia Sportage 1.6 afgeleverd, ben er erg tevreden over, en hij ziet er fantastisch uit.

Goeie uitleg gekregen over de auto en de dealer heeft gelijk mijn telefoon aangesloten op de blue-tooth.

De vrouw kreeg ook nog een bos bloemen, kijk dat noem ik om te beginnen service, hopen dat dat zo blijft.

En dat na 8 weken wachten, is allemaal erg snel gegaan, mijn voordeel, voor diegene welke nog wachten, het is het wachten waard.

Wat mij gelijk op viel was dat het gevarenlampje(knopje) zwart was met een rode driehoek en geen rode knop, er is op dit forum al het een en ander over geschreven, ziet er goed uit.

Nog niet veel km`s gereden maar daar gaat aankomende dagen verandering in komen. veel reactie`s op de kleur gekregen ze vinden het allemaal een erg mooie (chique) kleur.

@ vand.m Het kenteken kan je zien op de foto`s, hoop voor jou dat je hem ook snel krijg.

Waneer ik meer heb gereden geef ik nog wel even een update.

Groet Marc.

Hoi Marc,

Een erg chique kleur. Dat kun je idd. wel zeggen.

Jou dealer staat volgens mij best wel goed aangeschreven als ik dat zo om mij heen heb gehoord.

Die gevarenknop staat ook veel mooier en past beter in het dashbord dan zo knal rode knop.

Ik hoop dat die bij mij ook zo zal zijn.

Ik ga je vast een keer zien rijden en zal letten op RGT.

Ik zou graag als kenteken iets met RPZ willen, om een speciale reden, maar dat ligt er ook een beetje aan wanneer die geleverd gaat worden.

Maar dat heb niemand in de hand.

Veel rijplezier en geniet van elke rit.

We zien je update wel weer verschijnen.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Beste sport(age)-liefhebbers tongue.gif

Deze namiddag kregen we van onze dealer het mailtje waar we al meer dan 4 maanden op zaten te wachten: onze SP3 wordt in de loop van juni geleverd !!!!!!!!!! laugh.gif

Dat wordt nog enkele weken afzien, maar we hebben het ervoor over... tongue.gif (besteld op 24 januari)

Vanaf nu zal ik op 't gemak beginnen kijken naar een paar accessoires.

Beste smetjesmee,

Ik hoop dat jou SP3 in juni geleverd wordt, namelijk mijn SP3 is 12 januari besteld.

Misschien is er voor ook hoop.

Geplaatst

Beste smetjesmee,

Ik hoop dat jou SP3 in juni geleverd wordt, namelijk mijn SP3 is 12 januari besteld.

Misschien is er voor ook hoop.

Bedankt Vanelli !

Hopelijk komt de jouwe ook snel...

Volhouden ! wink.gif

Geplaatst

Marc dat ziet er inderdaad zeer keurig uit. Bedankt voor de foto's. We kijken uit naar je verder bevindingen. Veel rijplezier.

Geplaatst

Ik heb mijn SP3 al eventjes en ben in dit topic niet zoveel meer, maar ik zie dat Broosje zijn/haar lijst probeert te slijten omdat binnenkort zijn/haar SP3 binnenkomt. Hierbij even een hernieuwde oproep of een afwachtende SP3'er het bijwerken van de lijst wil overnemen. Het is een leuk initiatief en het zou jammer zijn dat de lijst niet meer bijgewerkt wordt en het vervolgens doodbloedt. Als jouw SP3 dan binnenkomt, kan je de lijst ook gewoon weer doorgeven (je zit er dus niet aan vast). Voelt iemand zich geroepen??? Komop mannen, niet alleen lezen en jammeren in dit topic maar ook beetje bijspringen!

Geplaatst

Beste,

Ook vandaag aangetekende zending gekregen in verband met levering sportage met de verontschuldigingen voor het niet slagen van de afgesproken leveringstermijn, .....

Dacht ook eerst van wauw ze zijn daar met het grote nieuws , maar is veel minder.

De mijnen is besteld op 24-01-2011 en leveringstermijn zou 4a5 maand zijn, maar vrees dat er nog zo'n 2a3 maand zal bij komen zeker,da beloofd.

Zouden beter in den tijd met hun reclame er bij gezegt 7 jaar garantie, 7 jaar pechverhelping en 7 maand wachttijd

Maarja, wij zullen wij nog maar eens wachten en wachten hé

Groetjes Christiaan.

hoi hoi

ik heb deze brief niet gekregen, en heb besteld de 15januari de 1.7crdi met alle toeters en bellen? De dealer vertelde mij verleden week dat hij 15juni op vrachtwagen gaat naar Belgie hopelijk is dit waar? hij komt mss mee met de bestelling van vanelli en smetjesmee!!!

greetzzzz

Geplaatst

elmerblues,mischien is die lijst wat voor jou om bij te houden?

jij rijdt toch al in de sportage,wij de wachtenden zijn veel te druk met de dealers stalken-bellen-mailen ...etc. om de onze zo snel mogelijk geleverd te krijgen,hahaha en het voordeel voor jou is dat je weer wat vaker op het forum bent te vinden B) B) B):lol:

Geplaatst

hoi hoi

ik heb deze brief niet gekregen, en heb besteld de 15januari de 1.7crdi met alle toeters en bellen? De dealer vertelde mij verleden week dat hij 15juni op vrachtwagen gaat naar Belgie hopelijk is dit waar? hij komt mss mee met de bestelling van vanelli en smetjesmee!!!

greetzzzz

Halllo ,

Dan zal de onze zeker ook op die vrachtwagen staan , wij hebben van de dealer gehoord dat hij in de 2de helft van Juni in de garage zou zijn , dus nog eventjes geduld , besteld op 16 januari .

groetjes Ingrid

Geplaatst

Hopelijk staat de onze er dan ook bij ; heb ook nog geen brief ontvangen ; besteld 31 januari en bij navraag bij dealer , krijg ik enkel te horen , nog een paar weken geduld , we zijn nog zover niet ( nu week 18 ); en je mag niet alles geloven wat men verteld .

Aan Elmerblues : eens gekeken in garage - prachtige pic's ; en i.v.m. ander topic : misschien is het addertje onder het gras : " 1 x km stand " en " 1 x posten " ; dit is voor vele interpretatie's vatbaar ; misschien als men een " 2de post op dat topic plaatst " , dat men dus niet meer voldoet aan de eis : " 1 x posten " ; wie weet , daarom langs hier voor alle veiligheid dit antwoord : ik ben ook niet zeker hoor ; maar men weet nooit ???

Greetz Rolly

Geplaatst

Gisteren kon ik mijn Kia Sportage 1.6 GDI ophalen, eindelijk!

Vandaag een aantal ritjes gemaakt hierbij de eerste indrukken:

-Wegligging: Voor mijn gevoel prima wegligging

-Stoelen: Ik heb nog geen lange ritten gemaakt maar eerste indruk is goed, stevig en voldoende ondersteuning voor rug en onderbenen. Dat is toch wel prettig met 1.91.

-Sturen: Tussen 50 km en ongeveer 70 km per uur moet ik soms wat corrigeren maar tot nu toe niet hinderlijk. Op de snelweg geen zwabberend gevoel en geen correctie nodig.

-Schakelen: Zeer soepel en direct, hoef niet te "zoeken" naar versnellingen.

-Radio: Kwaliteit is voor mij voldoende, afspelen via USB is absoluut kwalitatief beter.

-Telefoon: Geluidskwaliteit is in orde zat alleen te klooien met het overzetten van de contacten en spraakherkenning. Moest vandaag nogmaals de telefoon pairen. Tot nu toe gaat het goed.

Ik zal als ik wat meer km's heb gereden nog eens posten.

Tja het design van de Sportage en kleur is helemaal te gek!

post-3645-0-04104800-1307213808_thumb.jpg post-3645-0-39155200-1307213816_thumb.jpg post-3645-0-47844200-1307213823_thumb.jpg post-3645-0-90531200-1307213827_thumb.jpg

Geplaatst

Hoi,

Vandaag de SP3 opgehaald, 1.6 eclusive plus pack sirius silver.

besteld in februari dus 4 maanden zoals afgesproken (sta ook onder arabica op dit forum)

Ervaringen, heerlijke relaxte auto, schakelt prima, lichte stuurbekrachtiging is even wennen maar verder prima.

wat een ruimte en luxe en veel jaloerse blikken.

JL

Puten

post-4254-0-54477500-1307215276_thumb.jpg

Geplaatst

-Stoelen: Ik heb nog geen lange ritten gemaakt maar eerste indruk is goed, stevig en voldoende ondersteuning voor rug en onderbenen. Dat is toch wel prettig met 1.91.

-Sturen: Tussen 50 km en ongeveer 70 km per uur moet ik soms wat corrigeren maar tot nu toe niet hinderlijk. Op de snelweg geen zwabberend gevoel en geen correctie nodig.

-Radio: Kwaliteit is voor mij voldoende, afspelen via USB is absoluut kwalitatief beter.

-Telefoon: Geluidskwaliteit is in orde zat alleen te klooien met het overzetten van de contacten en spraakherkenning. Moest vandaag nogmaals de telefoon pairen. Tot nu toe gaat het goed.

post-3645-0-04104800-1307213808_thumb.jpg post-3645-0-39155200-1307213816_thumb.jpg post-3645-0-47844200-1307213823_thumb.jpg post-3645-0-90531200-1307213827_thumb.jpg

Proficiat met je wagen, na het lange wachten eindelijk is het dan eindelijk zover. Hopelijk duurt het bij ons ook niet lang meer B) .

Je hebt een heel mooi kleur, heb hetzelfde kleur genomen, alhoewel er sommigen wit geen kleur noemen :D .

Geniet er maar met volle teugen van!!!!

Geplaatst

Broosje en Arabica , beiden gefeliciteerd en veel rijgenot toegewenst

Greetz Rolly

Geplaatst

Vandaag de SP3 opgehaald, 1.6 eclusive plus pack sirius silver.

Broosje, Peeze (Arabica)

Gelukwensen met jullie nieuw "machien" en veel veilige kilometer !

Ze zien er beide formidabel uit... cool.gif

Geplaatst

Aan Broosje en Peeze,

Veel succes met jullie nieuwe wagen , ziet er prachtig uit .

groetjes ,Ingrid

Geplaatst

Broosje en Peeze,

Gefeliciteerd!

2 mooie auto`s. Vind alle twee de kleuren mooi!

Heb zelf echter wit gekozen maar vind die van Peeze ook erg mooi.

Ik heb in Breda besteld en moet nog fff wachten!

Veel plezier en veilige kilometers.

Groeten,

vand.m

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...