Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste allemaal,

Het lijkt dat er verschillende levertijden bestaan. De een heeft na mij besteld en al geleverd gekregen, andere wachten heeel land en de anderen hebben de auto vrij snel. Zou er verschil in dealers zijn?

AntonE

Sportage X-ecutive Pluspack 2.0 CRDi AWD, panoramadak, 18"(niet origineel)

23 mei besteld in Dordrecht,

1 oktober verwachte aflevering!

Geplaatst

in bestelling : KIA Executive Plus Pack 1.6 GDI Clydeblue

De kleur was ik t niet helemaal mee eens, maar tja, auto vd werkgever, kon wel uitvoering etc uitkiezen, maar bedrijfskleur is (donker) blauw.

dus wordt t clydeblue ( helaas geen donkerbl.metallic beschikbaar voor deze Kia Sportage 2011 )

Besteld eind Februari

Verwachte levertijd begin Juni

...

twee weken terug gebeld naar de dealer: nope > denk er maar snel circa 2 maanden bij :blink:

huilennn...... :(

de ouwe 407SW die ik nu rijdt( met alle respect voor zn trouwe dienst) is aan vervanging toe , want 265.000 km sinds begin 2005.

Laat die Sportage alsjeblieft snel komen..

groet KIACLYDEBLUE

En we hebben hier de aller, allereerste clydeblue van het forum. Graag foto's hier van als deze geleverd wordt, want ik kan er geen foto van vinden!

Geplaatst

Sportage X-ecutive Pluspack 2.0 CRDi AWD, panoramadak, 18"(niet origineel)

23 mei besteld in Dordrecht,

1 oktober verwachte aflevering!

Ik help het je hopen maar oktober 2012 is meer waarschijnlijk... Ik heb de 2.0 CRDI op 4 nov 2010 besteld en wacht nog steeds (verwachte levering was 3 maanden!). Ik heb de discussie voor wat betreft willekeurige levertijden al meerdere malen met KIA NL proberen te voeren maar die gaan ze angstig uit de weg, ze snappen het zelf niet eens. Het ligt ook niet aan de dealers behalve dan dat sommige dealers de klant niet op de hoogte brengen van het productie probleem. Voor jouw auto lijkt mij 4 maanden in ieder geval heel erg optimistisch, ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Succes met wachten in ieder geval!

Geplaatst

Welkom hier,

tjonge zeg, ik dacht dat ze een beetje inliepen maar niet dus.

Heel veel sterkte met het geduld.

Een Ferrari heb je sneller <_<

Maar mooie kleur gekozen hoor.

Groet Kialoog.

Ja een ferrari heb je sneller maar de sportage vind ik toch mooier hoor! :P

Geplaatst

post-4244-0-86804500-1306777837_thumb.jpg

En we hebben hier de aller, allereerste clydeblue van het forum. Graag foto's hier van als deze geleverd wordt, want ik kan er geen foto van vinden!

EB hier in bijlage 2 pic's van Clyde Blue wagens ; hoop dat het lukt , want ben meer wagen - dan computerfreak ....

Greetz Rolly

post-4244-0-82301900-1306777806_thumb.jpg

Geplaatst

Ik help het je hopen maar oktober 2012 is meer waarschijnlijk... Ik heb de 2.0 CRDI op 4 nov 2010 besteld en wacht nog steeds (verwachte levering was 3 maanden!). Ik heb de discussie voor wat betreft willekeurige levertijden al meerdere malen met KIA NL proberen te voeren maar die gaan ze angstig uit de weg, ze snappen het zelf niet eens. Het ligt ook niet aan de dealers behalve dan dat sommige dealers de klant niet op de hoogte brengen van het productie probleem. Voor jouw auto lijkt mij 4 maanden in ieder geval heel erg optimistisch, ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Succes met wachten in ieder geval!

Is WIA afgeleid van waiting for a kia? ;)

Ik snap niet dat jij zo lang moet wachten in verhouding tot de anderen.

Of er is iets in de bestelprocedure fout gegaan, KIA nederland moet toch bij benadering kunnen zeggen wat de levertijd is.

Lijkt me sterk dat men dit niet kan checken.

Geplaatst

Is WIA afgeleid van waiting for a kia? ;)

Ik snap niet dat jij zo lang moet wachten in verhouding tot de anderen.

Of er is iets in de bestelprocedure fout gegaan, KIA nederland moet toch bij benadering kunnen zeggen wat de levertijd is.

Lijkt me sterk dat men dit niet kan checken.

Hey Broosje,

Ik weet het ook niet. De dealer geeft aan dat de auto meteen besteld is destijds. KIA Nederland zegt alleen dat er leveringsproblemen zijn en dat het afhankelijk is van het model en de opties.

Ik heb dit weerlegd met het feit dat er wel degelijk auto's zijn afgeleverd met de 2.0 diesel motor die na mij zijn besteld en panorama-daken al helemaal. Verder is er niks bijzonders aan de auto. Zij blijven volhouden dat ik bij de dealer moet zijn voor meer informatie en willen niets tegen mij zeggen: want ik ben klant van de dealer... heel erg teleurstellend! De dealer ziet niets in zijn systeem en weet dus ook niets. Initieel was het februari, toen kreeg ik alleen te horen dat het waarschijnlijk April-Mei zou worden en sindsdien is het radio stilte, niemand weet iets. Normaal ben ik heel geduldig maar dit komt momenteel echt heel erg slecht uit en er zit niet veel anders op dan dat ik binnenkort misschien zelfs van de koop moet afzien, erg zuur dus allemaal. Als je nou van tevoren geïnformeerd wordt dan kun je er rekening mee houden. Ik ben echt heel erg teleurgesteld in de gang van zaken bij KIA. Ik ben het stadium van boosheid al voorbij, we wachten dus maar af...

Geplaatst

De dealer ziet niets in zijn systeem en weet dus ook niets.

Hey WIA

Kan de dealer dan niets voorleggen? ... zoals zijn bestelorder naar de fabriek of zo...?

Aan die datum zou je misschien al kunnen zien of er iets misgelopen is. sad.gif

Geplaatst

Hey WIA

Kan de dealer dan niets voorleggen? ... zoals zijn bestelorder naar de fabriek of zo...?

Aan die datum zou je misschien al kunnen zien of er iets misgelopen is. sad.gif

Goed idee, zal het eens navragen idd.

Geplaatst

Ik heb een sportage evogue 17 diesel sand track besteld op 19/1/2011 en levertermijn WAS 16 weken, maar dat gaat wat uitlopen.

Wat gaat er eerder zijn de Kia of de regering?

Geplaatst

Ik denk dat de kia sportage minder levertijd heeft of een Belgische regering, levertijd van de Belgische regering bedraagt VERLOPIG11,5 maand

• Like 1
Geplaatst

post-4244-0-86804500-1306777837_thumb.jpg

EB hier in bijlage 2 pic's van Clyde Blue wagens ; hoop dat het lukt , want ben meer wagen - dan computerfreak ....

Dat laatste zou je niet zeggen :lol:

De foto's die jij laat zien zijn namelijk ByteBlue. De zijne is ClydeBlue. Byteblue is lichter en een metallic, ClydeBlue is donkerder en een solid.

Geplaatst

Ik denk dat de kia sportage minder levertijd heeft of een Belgische regering, levertijd van de Belgische regering bedraagt VERLOPIG11,5 maand

Geplaatst

Dat laatste zou je niet zeggen :lol:

De foto's die jij laat zien zijn namelijk ByteBlue. De zijne is ClydeBlue. Byteblue is lichter en een metallic, ClydeBlue is donkerder en een solid.

Inderdaad - schoonheidsfoutje ... deze zullen het dan wel zijn zeker ??? Hopelijk ditmaaal juist ??

Greetz Rolly

post-4244-0-15864800-1306850740_thumb.jpg

post-4244-0-89951200-1306850763_thumb.jpg

Geplaatst

Beste sport(age)-liefhebbers tongue.gif

Deze namiddag kregen we van onze dealer het mailtje waar we al meer dan 4 maanden op zaten te wachten: onze SP3 wordt in de loop van juni geleverd !!!!!!!!!! laugh.gif

Dat wordt nog enkele weken afzien, maar we hebben het ervoor over... tongue.gif (besteld op 24 januari)

Vanaf nu zal ik op 't gemak beginnen kijken naar een paar accessoires.

Geplaatst

Deze namiddag kregen we van onze dealer het mailtje waar we al meer dan 4 maanden op zaten te wachten: onze SP3 wordt in de loop van juni geleverd !!!!!!!!!! laugh.gif

Dat wordt nog enkele weken afzien, maar we hebben het ervoor over... tongue.gif (besteld op 24 januari)

Vanaf nu zal ik op 't gemak beginnen kijken naar een paar accessoires.

24 januari besteld en een 2.0 diesel, was dat geen 6 maand levertermijn in januari? ik heb een 1.7 fusion beteld op 25 januari en de levertermijn weten ze nog niks. De dealer zei me dat ze de productie datum pas 3 weken van tevoren weten en dan komt er nog eens 4 weken bij tegen dat hij bij de dealer is (dus min nog een 2 maand) en weten dat de normale levertermijn van 4 maand al verstrekken is, ik kom er niet echt happy van. En tis zo goed weer, pfff

Geplaatst

24 januari besteld en een 2.0 diesel, was dat geen 6 maand levertermijn in januari? ik heb een 1.7 fusion beteld op 25 januari en de levertermijn weten ze nog niks. De dealer zei me dat ze de productie datum pas 3 weken van tevoren weten en dan komt er nog eens 4 weken bij tegen dat hij bij de dealer is (dus min nog een 2 maand) en weten dat de normale levertermijn van 4 maand al verstrekken is, ik kom er niet echt happy van. En tis zo goed weer, pfff

Er was ons idd. verteld dat het 6 maand zou duren. Ik had gehoopt hem te krijgen vóór het groot verlof, en dat zal blijkbaar lukken.

Ik weet niet of je die 3 weken en 4 weken mag/moet samentellen?

Onze dealer had gezegd dat er tussen het bekend maken van de productiedatum (hetgeen zij bericht van krijgen) en datum van levering 3 weken zit.

Je moet weten dat zo'n wagen - eenmaal ie op de band staat - binnen de dag klaar is. (de juiste productietijd ken ik niet maar het zal enkele uren zijn zeker? Bijna alles gaat er volautomatisch aan toe)

Dan schieten er nog bijna 3 weken over om hem van Slowakije naar België te brengen.

Dus wordt het voor jou misschien toch geen 7 weken wachten... wink.gif

Geplaatst

Deze namiddag kregen we van onze dealer het mailtje waar we al meer dan 4 maanden op zaten te wachten: onze SP3 wordt in de loop van juni geleverd !!!!!!!!!!

Dat is een goed vooruitzicht. Ik hoop voor jou dat het zo mag zijn zodat je de hele de zomer kan geniet van je nieuwe wagen.

Geplaatst

Hierbij een link naar een Canadees filmpje,vraiment en français, van een Sportage in Clyde Blue uitvoering: Canadese Sportage. Best wel een mooie kleur.

Bedankt voor de link naar de filmkens - video's ; maar zoals gezegd ben ik geen pc freak dus ; hierbij nog een link naar een site - pagina , waar ook pic's van de Sportage Turbo

en 2 filmkens van speciale tuning sportage - een blauwe en een mat roze van Antenne te zien zijn .

http://www.topspeed.com/cars/kia-sportage/ke1332.html ; om de filmkes bij de video's te zetten ??????

Proficiat aan allen welke binnenkort hun wagen mogen ophalen , en vele veilige km's en rijgenot ,

hopelijk kort het voor mij ook .... ( volgens beloofd 20weken na bestelling is ca.20 juni ??? )

Greetz Rolly

Geplaatst

Er was ons idd. verteld dat het 6 maand zou duren. Ik had gehoopt hem te krijgen vóór het groot verlof, en dat zal blijkbaar lukken.

Ik weet niet of je die 3 weken en 4 weken mag/moet samentellen?

Onze dealer had gezegd dat er tussen het bekend maken van de productiedatum (hetgeen zij bericht van krijgen) en datum van levering 3 weken zit.

Je moet weten dat zo'n wagen - eenmaal ie op de band staat - binnen de dag klaar is. (de juiste productietijd ken ik niet maar het zal enkele uren zijn zeker? Bijna alles gaat er volautomatisch aan toe)

Dan schieten er nog bijna 3 weken over om hem van Slowakije naar België te brengen.

Dus wordt het voor jou misschien toch geen 7 weken wachten... wink.gif

Ik heb hem ook bij Novoto-Vanneste besteld maar dan in Eke.Misschien ligt het hem ook aan de dealer die meer bestellingen heeft geplaatst en zo eerder bevoorraad wordt.In ieder geval was ik tevreden over de leveringservice.Eén nadeel heb ik wel.Deze groep zit ook nog in Kortrijk en Harelbeke.Nu ging het filiaal in Eke weg(hadden ze me wel niet verteld) maar kon ik wel in de andere garages terecht.Voor mij is dit wel een pak verder rijden.Eke was al niet bij de deur maar de andere twee plaatsen zijn nog verder weg.

Nu is er een paar maand geleden(na aankoop van mijn Sportage)niet ver van mij een dealer bijgekomen.Ik ben deze week eens langsgeweest en gevraagd of het een probleem was om bij hem te komen voor mijn onderhoud en garantie(indien er problemen zouden zijn).Die zei dat ik welkom was dus ga ik het zo oplossen :D .

Geplaatst

Dat is een goed vooruitzicht. Ik hoop voor jou dat het zo mag zijn zodat je de hele de zomer kan geniet van je nieuwe wagen.

TNX Questor !

Nu is er een paar maand geleden(na aankoop van mijn Sportage)niet ver van mij een dealer bijgekomen.Ik ben deze week eens langsgeweest en gevraagd of het een probleem was om bij hem te komen voor mijn onderhoud en garantie(indien er problemen zouden zijn).Die zei dat ik welkom was dus ga ik het zo oplossen :D .

Als het ook een Kia-dealer is zal die jou met open armen ontvangen.

Geplaatst

Deze namiddag kregen we van onze dealer het mailtje waar we al meer dan 4 maanden op zaten te wachten: onze SP3 wordt in de loop van juni geleverd !!!!!!!!!!

Gefeli!

Geplaatst

2 filmkens van speciale tuning sportage - een blauwe en een mat roze van Antenne te zien zijn .

http://www.topspeed.com/cars/kia-sportage/ke1332.html ; om de filmkes bij de video's te zetten ??????

Greetz Rolly

Inderdaad bijzondere uitvoeringen van de Sportage.

Ik kan het filmpje wel downloaden maar ik kan het niet uploaden (8.3 Mb) op dit forum. Filmpjes die geplaatst zijn op de website van Youtube kan je wel makkelijk toevoegen aan dit forum want je hoef enkel de link naar de betreffende pagina op te geven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...