AJ Mol Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 - UITNODIGING BRABANTRIT - (zondag 1 april 2007) Hierbij nodig ik je uit om deel te nemen aan de Brabantrit op zondag 1 april. Dit is geen grap, maar het wordt wel uitkijken geblazen voor een ieder. Het wordt een rit waar we langs dorpjes en bezienswaardigheden rijden. Er zijn momenten om uit de auto te stappen om iets te bezoeken of om wat te drinken en/of te eten. De rit loopt alleen via de verharde weg. Wederom is het niet gelukt om onverharde openbare paden te vinden. Ook terreinrijden op een afgesloten terrein is helaas dit keer niet mogelijk. Desondanks hopen we dat jullie weer als vanouds mee doen aan deze rit. Het programma ziet er als volgt uit: 1. We starten dit keer bij Vriens AutoCenter te Breda. Het adres van deze Kia/Opel dealer is Biesdonkweg 31, 4826 KS te Breda. Hier is de gelegenheid om koffie te drinken. De dealer is open van 9.30 tot 11.00 uur. 2. De geplande starttijd is 10.30 uur. De route neemt ongeveer 3 uur in beslag. Iedereen kan dus weer op tijd huiswaarts keren. De lengte van de rit is ca 100 km. 3. Het routeboek is uitgezet in ?bol-/pijlvorm?, dat je voor aanvang uitgereikt krijgt. 4. De dag eindigt bij Novotel Breda. Hier is de gelegenheid om wat te drinken of te eten. Dit kan op eigen gelegenheid. Het adres is Dr. Batenburglaan 74, 4837 BR Breda. Het Novotel ligt vlakbij snelweg A16. De kosten: Voor deelname aan deze rit zijn geen kosten verbonden. Hooguit de kosten voor eigen versnaperingen onderweg. Niet-leden met een Kia kunnen ook aan deze rit meedoen. De kosten bedragen hiervoor ? 5,00 per auto. Opgave: Een ieder die belangstelling heeft kan zich opgeven via de website onder EVENEMENETEN in het menu. Daarna AANMELDING kiezen en je gegevens invullen en versturen. Het adres is www.kiaclubnederland.nl. Ook kan men het bijgeleverde inschrijfformulier gebruiken en opsturen naar de secretaris (Helma Mol). Het adres is J. de Baanlaan 106, 3201 KS Spijkenisse. Opgeven via de e-mail kan ook. Hebt u nog vragen of wilt u reageren, stuur dan een e-mail naar ons adres: info@kiaclub.nl. Nog enkele tips: ? Tank onderweg nog even voordat u aan het evenement begint. Er zijn niet altijd benzinestations direct in de buurt aanwezig. ? Kia Club Nederland is niet aansprakelijk voor schade aan uw auto. U rijdt op eigen risico. ? En neem uw pasje mee als u lid bent. Met vriendelijke groet, De organisatie en het Tazteam Deelnemers: 01 Het Tazteam (3 pers) 02 Andr? en Helma Mol 03 LeFouduVolant 04 Bert van der Molen (4-5 pers) 05 Bernard Stikfort (2 pers) 06 Adrie en Annet Janse 07 Henk en Marlies Burgering 08 Rien en Janny Groeneweg 09 Willem van Eijsden (3 pers) 10 Hugo en Ineke Biesheuvel 11 J.P.F.Ceulemans (4 pers) 12 Henk Grondman (2 pers) 13 Christian Monden (3 pers) 14 Willem 1 (2 pers) 15 Dave Veenhuizen (3 pers) 16 Patrick. den Hartog (2 pers) 17 Pieter Groen 18 Arjan Visser (4 pers)
LeFouduVolant. Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 VOORAANKONDIGING BRABANTRITWij zijn momenteel bezig met de voorbereidingen voor de Brabantrit. Deze zal zondag 1 april gaan plaatsvinden. Dit is geen grap. Zeer binnenkort volgt er meer nieuws. Deelnemers: 01 02 03 04 05 06 Andr? ,hoever is deze rit van de Belgische grens Keep things up ...
LeFouduVolant. Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Deze start in Breda. Niet te ver van mijn haardstede ... misschien een uitstekende gelegenheid om met de Nederlandse PIC's te verbroederen ... Wat zijn de inschrijvingskosten voor deze rit ... Keep it on the island ...
Tazteam Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Deze start in Breda. Niet te ver van mijn haardstede ... misschien een uitstekende gelegenheid om met de Nederlandse PIC's te verbroederen ... Wat zijn de inschrijvingskosten voor deze rit ... Keep it on the island ... Als je lid bent is het gratis, anders voor niet-leden van de club ?5. Deze prijs is per auto, ongeacht aantal inzittenden. Maar toch handig als je met 2 personen bent, anders wordt het lezen/puzzelen zo'n gedoe. Hiervoor krijg je koffie, routeboek en een verrassing En check even PB. Philip
Tazteam Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Hier een overzicht van wat er te zien is tijdens de rit. Overigens zijn deze foto's niet door mij gemaakt, dienen alleen ter illustratie van dit item. Philip
Bert van der Molen Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 In principe doen wij wel mee , let wel in principe ....mits ik niet te druk ben met ons werk. Indien wij meegaan , Andr? , moeten wij Tweety ( zie ons album ) meenemen ?
AJ Mol Posted February 11, 2007 Author Posted February 11, 2007 Bert, lijkt me dit keer niet noodzakelijk, maar zal best van het jaar een keer van pas komen.
Guest Two Plugs Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Tja, en die belofte hebben we tijdens de Drentherit aan het TAZ-team gemaakt... Dus Team Groningen 1 zal aanwezig zijn. Moeten op de zaterdag nog ff een rondje met de politie doen (regionale wieler wedstrijd), kans is dus aanwezig dat we al op zaterdag avond richting het Bredaase rijden. Ff zien hoe de planing loopt! PS Philip... die dealer van je, die heeft toch wel het streekgebak in huis?
Tazteam Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 PS Philip... die dealer van je, die heeft toch wel het streekgebak in huis? Wat bedoel je met streekgebak?? Bossche Bol (moorkop) kom uit Den Bosch. Hooguit BRABANTS worstenbrood, en dat is geen gebak. Iemand suggesties?? Philip
AJ Mol Posted February 26, 2007 Author Posted February 26, 2007 Wat denk je van Bredase tuningkoekjes. Lijkt me wel apart.
Bert van der Molen Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Nog beter misschien een KIA-vlaai?
Tazteam Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Nog beter misschien een KIA-vlaai? Welke smaak (smaken)?? Philip
Bert van der Molen Posted February 28, 2007 Posted February 28, 2007 Appel voor mij , hazelnoot voor mijn vrouw.
LeFouduVolant. Posted February 28, 2007 Posted February 28, 2007 Voor ons alles OK als het maar suikerloos gebak is ... Keep it on the island ...
Tazteam Posted February 28, 2007 Posted February 28, 2007 Ik denk dat het gebak verzorgen meer tijd gaat vergen dan de rit uitzetten
Bert van der Molen Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Als dat zo is , dan kunnen we er maar beter mee stoppen ,TAZ. met taart of gebak eten bedoel ik. Siejoe op 1 April .
Tazteam Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 De rit is compleet klaar. Nu de laatste kleine voorbereidingen regelen met de dealer, en dan mag het van ons 1 april gaan worden. We hebben de rit nu 4x gereden en elke keer blijven we ons verbazen over de mooie omgeving. De rit is net geen 100km en duurt aan rijtijd ca 3 uur. Al met al een hele kluif om zo'n rit uit te zetten, maar is zeker de moeite waard. Nu maar wachten op deelnemers................................. Philip
LeFouduVolant. Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 De rit is compleet klaar.Nu de laatste kleine voorbereidingen regelen met de dealer, en dan mag het van ons 1 april gaan worden. We hebben de rit nu 4x gereden en elke keer blijven we ons verbazen over de mooie omgeving. De rit is net geen 100km en duurt aan rijtijd ca 3 uur. Al met al een hele kluif om zo'n rit uit te zetten, maar is zeker de moeite waard. Nu maar wachten op deelnemers................................. Philip De organisatie van een rit wordt door de "buitenstaander" schromelijk onderschat ,spreek uit ervaring ( SMART club ) ... Je kunt leden die een uitstap organiseren niet voldoende veren op de hoed toedragen ,zoveel is zeker ! Dus ,Philip ,reeds bij voorbaat een grote TKX ... Hoop er in ieder geval bij te zijn ... Oink ... Oink ...
Guest Two Plugs Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Wij sluiten ons als toertochtuitzetters volledig aan bij alle lofuitingen!
Tazteam Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Speciale aankondiging!! Het is gelukt om een paar onverharde paden te vinden. Nu dat het een paar dagen geregend heeft zijn deze paden zeer geschikt voor de 4WD rijders. Zelf ben ik met een Sorento weggeweest en we hebben zelfs een stuk 4 laag moeten rijden, want een 40 cm diep modderbad kon zelfs 4 hoog niet aan Ik ga, als er tenminste animo voor is een paar routeboeken aanpassen voor dit stuk onverhard rijden. Het zijn gewoon rechte paden langs een kanaal, en als het een paar dagen droog is zijn ze een grote stofbende. Voor wie deze paden wil rijden tijdens de Brabantrit, laat dit even weten, dan kunnen we een juist aantal aangepaste routeboeken bij ons hebben. Foto's van de paden volgen straks Philip
AJ Mol Posted March 10, 2007 Author Posted March 10, 2007 Geweldig Philip. Altijd opnemen in het routeboek. Kan men ter plekke kiezen welke route men op dat moment neemt.
Tazteam Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Hier de beloofde foto's van mijn eerste 4x4 avontuur Met dank aan Kia Vriens voor het lenen van de Sorento. Philip
LeFouduVolant. Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 ... mag ik aannemen mijn mooie velgjes niet te besmeuren ... Keep it up ...
Recommended Posts