Tazteam Geplaatst 10 Maart, 2007 Geplaatst 10 Maart, 2007 ... mag ik aannemen mijn mooie velgjes niet te besmeuren ... Keep it up ... Deze extra route in de Brabantrit is alleen geschikt voor 4x4 rijders, dus de Pica, Rio, Shuma, Pride, Carens, Carnival, Pregio en Sportage 2wd kunnen deze route NIET nemen, voor hen heb ik een andere route over normale wegen. Ook voor Sorento en Sportage 4WD rijders die hun auto NIET smerig willen maken mogen de normale route nemen Ik had de originele route over verharde wegen eerst klaar, maar omdat toch de vraag kwam voor de NIET verharde paden, ben ik er op uit getrokken met een Sorento. En............daarom speciaal voor de 4WD een extra lus ingebouwd zodat ze toch het "blubberen" kunnen doen. Philip
pd2ryp Geplaatst 10 Maart, 2007 Geplaatst 10 Maart, 2007 Hallo Tazteam en alle anderen, Zo te zien kunnen wij ook op 1 april voorals nog dus komen wij graag meerijden met het gezin. dus bijdeze. Word voor ons de eersrte puzzelrit en de eerste kennismaking levende lijve met de kia club dus lijkt ons erg gezellig. groetjes willem maureen en nikki
Tazteam Geplaatst 11 Maart, 2007 Geplaatst 11 Maart, 2007 Nu ook het roadbook voor de onverharde paden klaar is, zijn dus ook de cijfers/afstanden bekend. De route voor NIET 4WD=98.6 km lang De route voor 4WD= 102.9 km incl 4.6 km onverharde paden. En het leuke van alles: beide groepen gaan elkaar tijdens deze "lus" tegenkomen, zelfs in tegenovergestelde richting Maar uiteindelijk gaat iedereen weer op de normale route uitkomen. Philip
Fee6 Geplaatst 12 Maart, 2007 Geplaatst 12 Maart, 2007 Stomme vraag misschien, maar is het noodzakelijk dat je een bijrijder nodig hebt?
Tazteam Geplaatst 12 Maart, 2007 Geplaatst 12 Maart, 2007 Stomme vraag misschien, maar is het noodzakelijk dat je een bijrijder nodig hebt? Stomme vragen bestaan niet, alleen stomme antwoorden Het is inderdaad noodzakelijk om met 2 personen in de auto te zitten, dit om de route voor te lezen tijdens het rijden, en om iets te noteren. En de bestuurder kan zich op het verkeer concentreren, want je rijdt immers op de openbare weg. En het is een stuk gezelliger om met 2 personen in de auto zitten, heb je nog een beetje aanspraak. Hopelijk een duidelijke uitleg over de bijrijder. Philip
Tazteam Geplaatst 13 Maart, 2007 Geplaatst 13 Maart, 2007 Ook nog maar eens contact gehad met onze Duitse Kiarijders, ben benieuwd wat zij ervan vinden. Dankzij mijn Duitse collega zijn nu beide routeboeken in Duits vertaald Voor wie niet weet hoe een bol-pijl schema eruit ziet, hier een voorbeeld uit de route. Je zal zien dat het begrijpelijk is. Philip
willem1 Geplaatst 23 Maart, 2007 Geplaatst 23 Maart, 2007 Wij zijn eveneens van de partij (2 personen) Enerzijds hoop ik op een bak regen op 1 april nu er de mogelijkheid is om nog een (klein) stukje 4x4 te doen (wil dat altijd nog eens ervaren) maar anderzijds geef ik toch maar de voorkeur aan mooi weer..... Hebben alle anderen dat ook......! Tot zondag 1 april!
Bert van der Molen Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 Gaan er ook nog kinderen mee zondag? Zou voor die van ons , die , of ze willen of niet , mee gaan ( moeten ). Ik zal ze eerst even voorstellen : Angelique ( i.v.m. haar huiswerk onder voorbehoud ) 15 jr. , bijna 16 (in september ) , blonde paardengek , lang en dun. Florence 12 jr. ( in oktober 13 ) , evenals haar zus paardengek , praat niet graag i.v.m.haar PDD-nos ( vorm van autisme ) , blond , klein en dun. Marcel 9 jr.( eind april 10 ) , keeper , liefhebber van techniek , blond , lang en ........ alweer ...dun. Hoor graag van jullie , Bert ( minder dun ).
Tazteam Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 Hey Bert, Dat kinderen meegaan komen naar deze rit is zeker. En ook onze junior (14) gaat mee, en vindt deze ritten altijd super gezellig en wil ze dan ook voor geen goud missen. Zoals het er nu voor staat komt Willem met zijn dochter van 4. Ook Dave brengt zijn dochter mee, tevens paardengek Arjan brengt zijn dochter mee (10 jr ??) En waarschijnlijk meerdere, maar hoeveel en leeftijd niet bekend. Voor de kleintjes is bij de dealer een speelhoek, tevens bij het eindpunt een hele leuke hoek met Lego enz enz. En.........onderweg is er tijd genoeg om lekker even door de bossen te struinen. Je ziet het, reden genoeg om de kinderen mee te nemen. Philip
scorpioshuma Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 Zoals het er nu naar uitziet zijn wij er inderdaad bij, en ook onze dochter (7) gaat mee of ze wil of niet. Vandaag heeft ze de 1e wedstrijd voor de F3 gehad en gelijk promotiepunt gehaald. De wedstrijd die mogelijk de brabantrit in de weg had kunnen zitten vormt dus geen probleem meer. Philip heb je ook nog een stukje off-road te paard geregeld ? Lijkt mij voldoende animo Dave
Tazteam Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 We komen wel langs een manege met een mooie buitenbak Philip
Tazteam Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 Vandaag heeft ze de 1e wedstrijd voor de F3 gehad en gelijk promotiepunt gehaald. Dave Sorry vergeten Proficiat
scorpioshuma Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 Hmm proefje met een paard ipv een skelter die de verkeerde kant op stuurt ?? Wie met meerdere pk's overweg kan kan het ook eens met 1 pk proberen. Dave
Tazteam Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 Ben bang dat ik dit in 1 week tijd niet meer kan realiseren, sorry.
pd2ryp Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 Hallo Allemaal, Wij (willem en maureen) komen nu zeker met dochter van 4 jaar genaamd nikki. Ook 2 ooms van mij reden mee in hun kia dus een leuke dag. is er nog een vorm van onderlinge comminucatie mogelijk dmv PMR of LPD? ik zal iniedergeval wat meenemen. Tot Zondag. Wij hebben er zin in. willem
pd2ryp Geplaatst 25 Maart, 2007 Geplaatst 25 Maart, 2007 en paarden gek zijn mijn vrouw maureen en dochter nikki ook. ik persoonlijk niet 1pk????? ehhh nee goed voor de biefstuk zou ik zeggen hi hi. willem
Tazteam Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 Hallo Allemaal,Wij (willem en maureen) komen nu zeker met dochter van 4 jaar genaamd nikki. Ook 2 ooms van mij reden mee in hun kia dus een leuke dag. is er nog een vorm van onderlinge comminucatie mogelijk dmv PMR of LPD? ik zal iniedergeval wat meenemen. Tot Zondag. Wij hebben er zin in. willem Hey Willem, je bent lekker bezig met de promotie van de rit, hartelijk dank hiervoor. Met wat voor auto gaan jouw ooms komen?? Ik ben nu zeker benieuwd naar de opkomst , het gaat nu hard met deelnemers, we gaan het druk krijgen met de routeboeken en andere zaken,.................maar we doen het graag. En.............hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Wij hebben er ook echt heel veel zin in. Tot zondag. Philip
BaBaCC Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 Hallo allemaal, Helaas zijn Lenie en ik verhinderd en kunnen dus niet deelnemen aan de rit van aanstaande zondag. Ik wens alle deelnemers een hele gezellige, leuke, droge, zonnige en vooral veilige rit/dag toe! Veel plezier, Barry
pd2ryp Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 die rijden met een Sorento Phillip. ja word denk ik wel een druk bezochte rid. erg leuk. Zorg jij voor het goede weer? tot zondag willem
Tazteam Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 Zorg jij voor het goede weer? willem De aanvraag is in 3 voud onderweg naar boven Philip
pd2ryp Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 Zo mag ik het horen philip. dat ofroad stukje is dat gewoon een modderpad of wel wat meer? en poets je installatie op want ik ga kritische oren opzetten hi hi. ik zal kijken of ik mijn oude iasca cd kan vinden.. groetjes, willem
Tazteam Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 Zo mag ik het horen philip. dat ofroad stukje is dat gewoon een modderpad of wel wat meer?groetjes, willem Dat stukje offroad is niet meer dan een stuk onverhard pad, maar als het een paar dagen van te voren regent, dan is het een modderpad, maar als het een paar dagen droog is dan wordt het een giga-stofbende. Maar wel met lekkere diepe kuilen. Philip
Tazteam Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 Hier even een berichtje van Agnes, ja de wederhelft van ...... Daar er steeds verzocht wordt om toch een beetje te kunnen BLUBBEREN net contact gehad met de vrijwillige brandweer voor het stukje route van de 4x4. Helaas kunnen zij jullie niet van dienst zijn dus moeten de weergoden een plaatselijk schietgebedje ontvangen om aan jullie wens te voldoen. Groetjes van
scorpioshuma Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 Zo mag ik het horen philip. dat ofroad stukje is dat gewoon een modderpad of wel wat meer?en poets je installatie op want ik ga kritische oren opzetten hi hi. ik zal kijken of ik mijn oude iasca cd kan vinden.. groetjes, willem Willem ik geloof dat Philip wel een mapje vol bij zich heeft, heb mijn lijf hier vorige keer ook eens mee kennis laten maken. En ja mijn lijf, niet alleen mijn oren, want het is niet alleen zuiver, het kan ook zeker ZEER HARD GAAN. En voordat je ruzie uit het kamp van de paardengekken krijgt, een paard is om op te rijden, die mag niet gegeten worden en komt het huis niet in om op te eten. Dave
pd2ryp Geplaatst 26 Maart, 2007 Geplaatst 26 Maart, 2007 hi dave, ik heb de eerste nekslagen al te pakken van die paarden mafkezen hier in huis ha ha. ik moet vannacht op de bank slapen. ik kom een beetje uit de eerste generatie caraudio en heb daar redelijk wat in gedaan. dus ben wat gewend hi hi.. We hebben in meerdere landen wedstrijden gedaan. Nederland belgie duitsland en engeland. erg leuke tijd geweest. de laatste jaren moest ik in de profesionele groep meedraaien. dat was zwaar. maar philip doet het heel goed heb ik begrepen. dus ben benieuwd. gr willem
Aanbevolen Berichten