Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bij deze wil ik Philip en Agnes (eigenlijk het gehele Tazteam) nogmaals hartelijk danken voor de inzet die zij hebben gedaan voor de club.

Het is best een hele opgave om zoiets in elkaar te zetten en het kost ook aardig wat tijd.

Gelukkig hadden ze er zin in en hebben de nodige tijd hier in gestoken. Ondanks wat kleine tegenslagen in het begin toch een magnifieke rit voor elkaar gekregen. We hopen natuurlijk op een vervolg en volgens mij staat Philip al weer te trappelen.

Ook ik ben al vast wat voorbereidingen aan het treffen voor deze rit. Ik heb binnenkort een afspraak met een collega die aardig wat onverharde paden in de omgeving weet. Als de rit er weer komt volgend jaar zullen we proberen deze paden in de rit in te passen.

Ook hoorde ik dat er miscchien mogelijkheden zijn om op een stuk akkerland te kunnen rijden. We wachten af wat er voor volgend jaar voor mogelijkheden zijn.

Mijn reactie is misschien wat laat maar had nog wat andere zaken te doen. Laat komen van de RAI, dinsdagavond in een klankbordgroep m'n steentje bijgedragen en ik heb wat problemen met de verbinding die niet mee wil werken momenteel.

Nogmaals Tazteam bedankt namens Helma en Andr? Mol

Geplaatst

Andre,

Leuke impressie, zeker bij Vriens

Doet wel deugd zo'n rijtje Sorento & Sportage bolides te zien en last but not least de fraaie Picanto van Philip :D

En dat alles met mooi weer-

Laat me nog weten waar je de andere nog te ontvangen foto's van de Brabantrit gaat plaatsen

Philip zal inmiddels toch wel z'n nieuwe TV geinstalleerd hebben? :lol:

Geplaatst

Hallo allemaal,

Toch gelukt mijn foto's op de server te krijgen, waarschijnlijk stond mijn firewall instelling op MAX :oops:

Het zijn er maar een paar, ondanks dat ik zelf de rit niet gereden heb, was er weinig tijd voor iets anders :oops:

Philip

PICT0530.jpg

PICT0531.jpg

PICT0532.jpg

PICT0533.jpg

PICT0546.jpg

PICT0547.jpg

PICT0548.jpg

PICT0549.jpg

Geplaatst

Zeker mooie foto's, ook die op mijn album.nl. Moet er de volgende keer toch ook maar bij zijn, al is het alleen maar om er niet alleen blauwe picanto's bij te laten zijn. De mijn is oranje, dat breekt een beetje tussen het blauw. :D (overigens ook en hele mooie kleur hoor)

Geplaatst
Zeker mooie foto's, ook die op mijn album.nl. Moet er de volgende keer toch ook maar bij zijn, al is het alleen maar om er niet alleen blauwe picanto's bij te laten zijn. De mijn is oranje, dat breekt een beetje tussen het blauw. :D (overigens ook en hele mooie kleur hoor)

Aan die afspraak gaan we je de volgende keer wel houden :cool::lol:

Philip

Geplaatst

Okidoki Philip, jij nog bedankt voor de foto's!

Zal bij volgende gelegenheid ook mijn cameraatje meebrengen

Hoe meer foto's hoe meer vreugd :D

Nog veel succes met veranderen, aanpassen, verbeteren enz van je blitse wagen

Nog iets op het programma? Kia Nederland zou 'm eens moeten lenen en gebruiken als serieuze demonstratie wat er allemaal mogelijk is! :lol:

Groeten uit het Middelburgse

Geplaatst

Aan die afspraak gaan we je de volgende keer wel houden :cool::lol:

Philip

Tja, tot de volgende keer dan maar zal ik zeggen. :wink:

Niet organiseren op een F1 weekeind want F1 gaat voor alles. (niet tegen mijn vrouw zeggen!!!!! :D:wink: )

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...