Jump to content

tevreden Picanto rijder

Recommended Posts

Na 7 jaar heel tevreden in een blauwe Kia Picanto gereden te hebben is het nu tijd voor iets nieuws.

Morgenochtend kan ik mijn nieuwe Picanto ophalen.

Het is een 1.2 geworden met comfort en exterior pakket in de kleur Lemon Grass.

Ik hoop dat ik er net zo veel plezier aan beleef als aan mijn oude Picanto.

Zodra het weer het toelaat zal ik foto's maken en plaatsen.

• 2 weeks later...

Ik zou heel graag foto's willen zien van de nieuwe Picanto in deze kleur! Heeft u al foto's?

Hoe bevalt de auto tot nu toe?

Ik wil vrijdag deze auto gaan bestellen, maar weet nog niet welke kleur.

Groeten

Na 7 jaar heel tevreden in een blauwe Kia Picanto gereden te hebben is het nu tijd voor iets nieuws.

Morgenochtend kan ik mijn nieuwe Picanto ophalen.

Het is een 1.2 geworden met comfort en exterior pakket in de kleur Lemon Grass.

Ik hoop dat ik er net zo veel plezier aan beleef als aan mijn oude Picanto.

Zodra het weer het toelaat zal ik foto's maken en plaatsen.

Ik heb de lemon-grass kleurige picanto bij de dealer zien staan en vroeg hem toen: is dat die groene picanto uit de folder???? Het was 'm inderdaad, maar waar ik de kleur erg mooi vond in de folder, vond ik het flink tegenvallen in het echt. Flets. Dus voor je hem besteld, eerst gaan kijken. Wie weet is hij juist wel helemaal je smaak in het echt.

Bedankt. Ja, in de folders vind ik het wel een leuke groen alhoewel hij op verschillende foto's een andere kleur heeft; soms geelgroen en soms kikkergroen.

Maar die op de foto hierboven vind ik ook flets. Nu zit ik te denken aan Milky Beige of Rood.

Morgenochtend ga ik naar een dealer maar die heeft alleen de Milky Beige staan geloof ik.

Ik heb de lemon-grass kleurige picanto bij de dealer zien staan en vroeg hem toen: is dat die groene picanto uit de folder???? Het was 'm inderdaad, maar waar ik de kleur erg mooi vond in de folder, vond ik het flink tegenvallen in het echt. Flets. Dus voor je hem besteld, eerst gaan kijken. Wie weet is hij juist wel helemaal je smaak in het echt.

Ik denk dat ik dan toch de rode het leukste vind voor mij. Ik ben trouwens een meid van 24 jaar, maar groen is mijn favoriete kleur maar niet deze groen.

Bedankt. Ja, in de folders vind ik het wel een leuke groen alhoewel hij op verschillende foto's een andere kleur heeft; soms geelgroen en soms kikkergroen.

Maar die op de foto hierboven vind ik ook flets. Nu zit ik te denken aan Milky Beige of Rood.

Morgenochtend ga ik naar een dealer maar die heeft alleen de Milky Beige staan geloof ik.

Ik heb geprobeerd wat foto's te maken, maar de kleur komt absoluut niet uit op de foto. Heb ze toch maar geplaatst, maar ga het binnenkort nog een keer proberen.

Ik heb hem 18 april besteld, en hij is 14 juni geleverd.

groetjes

Babbel

post-4200-0-20364700-1308851131_thumb.jpg

post-4200-0-76349900-1308851144_thumb.jpg

post-4200-0-95706600-1308851153_thumb.jpg