LeFouduVolant. Posted February 16, 2007 Posted February 16, 2007 Afgewerkt at last ... Foto's van de sportshalldemper in het fotoalbum ... Nu de zwarte PIC nog met dezelfde uitlaat ( onderweg ) en HOLLANDIA 400 ... Oink ... Oink ... Quote
BaBaCC Posted February 16, 2007 Posted February 16, 2007 Staat wel vreselijk mooi. Is het Remus? Veel plezier ermee. Groeten, Barry Quote
LeFouduVolant. Posted February 16, 2007 Author Posted February 16, 2007 Staat wel vreselijk mooi. Is het Remus?Veel plezier ermee. Groeten, Barry ... POOLS fabrikaat ,twee stuks gekocht op eBay Duitsland ,131 .- / stuk ,Versand inbegrepen ... m?t TUV ?n met ABE !! Nog nooit in mijn bestaan zo'n afgewerkte sportschalldamper gezien ,volledig in roestvrij staal en... millimetergenau passend ... Onvoorstelbaar voor die prijs ,dat daar de West Europese merken een voorbeeld aan nemen ... Skin ... Quote
Full Throttle Posted February 16, 2007 Posted February 16, 2007 Dat is zeker een mooie auspuff. Geen geld. Hopelijk blijft het ook in de toekomst mooi (en gasdicht) Istie er ook voor benzine. Dacht op de foto te zien dat het een Picanto CRDI was. Quote
Tazteam Posted February 16, 2007 Posted February 16, 2007 Hele mooie uitlaat. Ik weet wel dat dit soort uitlaten via het Duitse Kiaforum voor ?155 werden aangeboden. Dus wat je er nu voor gegeven hebt is een hele nette prijs. Toch een vraag: is het geluid nu meer merkbaar vanuit de uitlaat?? Philip Quote
LeFouduVolant. Posted February 16, 2007 Author Posted February 16, 2007 Dat is zeker een mooie auspuff.Geen geld. Hopelijk blijft het ook in de toekomst mooi (en gasdicht) Istie er ook voor benzine. Dacht op de foto te zien dat het een Picanto CRDI was. Uitlaat is zowel voor benzine als voor diesel ,aansluiting /ophanging identiek ... Heat ... Quote
LeFouduVolant. Posted February 16, 2007 Author Posted February 16, 2007 Hele mooie uitlaat.Ik weet wel dat dit soort uitlaten via het Duitse Kiaforum voor ?155 werden aangeboden. Dus wat je er nu voor gegeven hebt is een hele nette prijs. Toch een vraag: is het geluid nu meer merkbaar vanuit de uitlaat?? Philip Er worden heel wat uitlaten van het Duise merk FOX aangeboden ,enkele / dubbele uitlaat ,al of niet centraal ... de uitlaten die ik heb gekocht heb ik de eerste maal op eBay Duitsland zien verschijnen ... Wat het geluid betreft ,nauwelijks merkbaar verschil in/uit ... TUV en EG laat niet veel speling op het aantal decibel ... en zo heb ik het precies zoals gewenst ... Skin... Quote
Recommended Posts