LeFouduVolant. Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Denk dat ik deze eens ga bestellen ... http://cgi.benl.ebay.be/Picanto-1-1-CRDI-75-PS-Serie-CRD2-digitale-Powerbox_W0QQitemZ110075271840QQihZ001QQcategoryZ91003QQtcZphotoQQcmdZViewItem Keep it on the island ... Quote
LeFouduVolant. Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 Is besteld ,Digitale Powerbox + Remote Control + Versand is 259 .- Houd jullie op de hoogte ... Skin ... Quote
LeFouduVolant. Posted March 2, 2007 Author Posted March 2, 2007 Box geinstalleerd ,fluitje van een cent ,5 minuten werk ... Op de tweede laagste van de 16 mogelijke powerstanden is de Low Range Torque bijzonder voelbaar ,nu mogelijk 50 km^h-1 bij 1300 revs in ... 5'de geen probleem ... uitzonderlijk smooth ! In mijn optiek zijn 200 .- dubbel en dik waard ... Keep it on the isand ... Quote
LeFouduVolant. Posted March 20, 2007 Author Posted March 20, 2007 Verbruik gecontroleerd ... tot mijn verbazing komt de belofte van de verkoper uit ... 0,25 liter per 100 k's minder mazout ,dit niettegenstaande het aanzienlijk vlotter voruit gaat ... Digitale BYPASS TUNING ... alvast voor gewonnen ... Er wordt eerstdaags een tweede voor de zwarte PIC besteld ... keep it on the island ... Quote
LeFouduVolant. Posted April 3, 2007 Author Posted April 3, 2007 Zo tevreden dat ik heden een tweede besteld heb voor de zwarte PIC ... Keep things up ... Quote
LeFouduVolant. Posted May 5, 2007 Author Posted May 5, 2007 Verbruik met de digi boxen ,grijze PIC 4.61 liter per honderd k's ... zwarte PIC die wat meer stadsverkeer neemt ,4.91 ... goed een kleine halve liter diesel minder dan standaard zonder box ... Bijzonder tevreden qua verbruik ?n werking dus . Wo done it ... Quote
willem1 Posted May 5, 2007 Posted May 5, 2007 inderdaad niet verkeerd! maar over hoeveel afgelegde kms. is er nu gemeten en onder dezelfde omstandigheden (dwz. banden niet stiekem extra opgepompt en beide Picanto's stevig in de was gezet, heuvel af gereden, zon mee etc ?) heb mijn Sorento inmiddels voorzien van tuning -trekt de straatstenen eruit, gewoon oppassen met zoveel koppel- nog te kort om verminderd brandstofgebruik te meten maar ben zeer benieuwd! de automaat schakelt overigens nu veel minder bruusk en dat is al absoluut een hele fijne gewaarwording en met een zware KIP caravan erachter, net gebracht&opgehaald voor een beurt, is het oppassen geblazen want dat heb je nauwelijks in de gaten! Ben benieuwd naar de ervaringen van beide Picanto's! Quote
Tazteam Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Verbruik met de digi boxen ,grijze PIC 4.61 liter per honderd k's ... zwarte PIC die wat meer stadsverkeer neemt ,4.91 ... goed een kleine halve liter diesel minder dan standaard zonder box ... Bijzonder tevreden qua verbruik ?n werking dus . Wo done it ... Dat zijn mooie cijfers Dat is misschien ook de reden dat onze volgende auto ook een diesel gaat worden, die van ons gebruikt echt teveel, 1:13 is normaal, terwijl veel beter te doen moet zijn........................................helaas. Philip Quote
Rio-man Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Komt er weer een Picanto dan, Tazteam? Je was toch aan het kijken naar maatje groter? Quote
Tazteam Posted May 6, 2007 Posted May 6, 2007 Komt er weer een Picanto dan, Tazteam? Je was toch aan het kijken naar maatje groter? Maatje groter en met diesel Philip Quote
Recommended Posts