Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eventueel kan je een wetransfer linkje sturen 

Ik wil van het weekend proberen de sensoren in te bouwen. Ik ben geen echte electronica techneut, dus als iemand even kan aanwijzen welk relais ik nodig heb kan ik die bestellen, alvast bedankt  :)

Geplaatst

gewoon een zogeheten .......relais voor mistlampen bv , 4 aansluitingen tw : 86 - 87 - 85 - 30 , sensor zit bij mij bij de binnenspiegel .

relais, ja hoeveel wil je er hebben.

• 1 jaar later...
Geplaatst

goed plan en ook leuke investering als je in een beneden woning woon ;) vanaf de eerste verdieping hoor je het alarm al niet meer, en dan nog dan gaat het alarm af en ren je naar buiten dan is je ruit dus al ingeslagen wellicht dat het vriendelijke auto inbrekers zijn d ie sorry zeggen en er dan vandoor gaan, of ze zijn minder vriendelijk en tikken je ogen ook even in :P staat er bij jullie allemaal een honkbal knuppel bij de voordeur ?

sukkel

Geplaatst

Al een oud bericht uit 2014 hoor, maak je niet druk!

En maakt Jack_z de pis niet lauw...

6666d20882dcf0d14f92c395e138c6ef.jpg

Gast Vitara 2
Geplaatst

sukkel

Goed begin.

Ben je net nieuw op een forum en je eerste post is "sukkel"

Jezelf voorstellen kan je in een andere topic.

Dit is neem ik aan de tekst waarmee je jezelf voorstelt.

• 3 maanden later...
Geplaatst

Beste xtra40, ik zie dat de advertentie op eBay niet meer bestaat, kun je mij miss aan de zelfde set helpen die je bij je zelf hebt aangesloten? Mede eventuee nog een keer wat met tekst en uitleg hoe en waar aan te sluiten incl welk type relay dan ga ik zodra ik de set binnen heb ff aan de slag. Wij gaan binnen kort ook over naar een Navi systeem en vind dan een ultrasoon sensor prettig ivm inslaan ruit gezien ze tegen woordig niet moeilijk meer doen met het oprennen van je deur.

Geplaatst

Op eBay kan je al iets kopen voor nog geen $5 ik incl verzenden.

En de handleiding van Xtra40 is hier op het forum te vinden.

Geplaatst

Ik ben nu onderweg...

Maar als ik straks achter mijn laptop zit zal ik het ff opzoeken en het hier plaatsen.

Geplaatst

Ik ben nu onderweg...

Maar als ik straks achter mijn laptop zit zal ik het ff opzoeken en het hier plaatsen.

55c8e9d3c68e49aba3f44004c64aba48.jpg
Geplaatst

Oke, dat ziet er mooi uit, echter wil ik liever niet z'n grote unit in mijn auto hebben. 

Ik heb je tip opgevolgd en heb z'n soort gelijk systeem als op ali ook bij Ebay gevonden: http://www.ebay.nl/itm/Ultrasonic-Sensor-Detector-For-12V-Car-Alarm-Security-Systems-New-/282173594099?hash=item41b2db59f3:g:49EAAOSwll1WufbL

Ik denk toch dat dit prettiger is omdat ze mooier weg te werken zijn in de hoeken van de auto zodat je niet met z'n grote unit in je auto zit.

Geplaatst

Het is niet zo een groot ding als je denkt hoor deze past perfect uit het zicht boven je binnen spiegel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@xtra40

Oké, ik dacht inderdaad aan z'n groot blok wat dan in het zicht hangt. Maar heb uit eindelijk toch voor de kleine sensoren gekozen. Kun je mij nog even wijzen  waar ik jouw info over het aansluiten kan vinden.

Dan ga ik daar gelijk mee aan de slag zodra ik ze binnen heb.

Geplaatst

Trigger trekt (als ik Xtra's verhaal goed herinner) massa, ACC schakelt het

systeem uit als de auto op contact staat, zodat je dan geen binnenlicht hebt :P

Dus Relais met 85 aan permanente +12V, 86 aan de trigger

en dan 30 en 87 parrallel aan de deurschakelaar.

Even het forum doorgespit ....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...