Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Petje af voor al de mensen ( moderators ) die hun inzetten voor dit forum draaiende te houden.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoals de titel zegt moet ik toch de mensen bedanken die dit forum draaiende houden en iedereen te hulp staan bij hun problemen. Er kruipt ook veel tijd in. Ik vind dit echt een heel goed forum, zoals zovelen verzacht dat de pijn in onze wachttijd.

Hierbij een dikke proficiat.

Aan Bw. Ik ben niet aan het gatlekken of ik heb niets nodig :) .. Jij ook bedankt voor de communicatie naar Kia Nederland, daar ik Belg ben heb ik er niets aan maar mag toch eens gezegd zijn.

Geplaatst

hoi Ysie,

het modereren wordt hier met liefde gedaan en doe ik volledig belangeloos.

Ondanks dat je Belg bent - ik woon er alleen maar - zijn de vele dingen die we als KCG met KIA Motors Nederland bespreken ook gecommuniceerd naar KIA BE en de andere Europese landen. Het ligt alleen aan de importeurs van betreffende landen of ze iets met de info doen of niet.

• Like 1
Geplaatst

Mooi initiatief dit topic van jou Ysie.

Alle medewerkers van dit prachtige forum verdienen idd. veel lof!

Ook van mijn kant bedankt aan iedereen. smile.gif

PS. Ik denk niet dat BW wakker ligt van dat 'gatlekken'. 'k Denk zelfs dat ie die term niet kent... laugh.gifwink.gif

Geplaatst

Dat is aardig.:D

BW weet trouwens heel veel van zulk soort woorden......;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...