Ysie Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 Zoals de titel zegt moet ik toch de mensen bedanken die dit forum draaiende houden en iedereen te hulp staan bij hun problemen. Er kruipt ook veel tijd in. Ik vind dit echt een heel goed forum, zoals zovelen verzacht dat de pijn in onze wachttijd. Hierbij een dikke proficiat. Aan Bw. Ik ben niet aan het gatlekken of ik heb niets nodig .. Jij ook bedankt voor de communicatie naar Kia Nederland, daar ik Belg ben heb ik er niets aan maar mag toch eens gezegd zijn. Quote
Alex VB Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 hoi Ysie, het modereren wordt hier met liefde gedaan en doe ik volledig belangeloos. Ondanks dat je Belg bent - ik woon er alleen maar - zijn de vele dingen die we als KCG met KIA Motors Nederland bespreken ook gecommuniceerd naar KIA BE en de andere Europese landen. Het ligt alleen aan de importeurs van betreffende landen of ze iets met de info doen of niet. 1 Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 Mooi initiatief dit topic van jou Ysie. Alle medewerkers van dit prachtige forum verdienen idd. veel lof! Ook van mijn kant bedankt aan iedereen. PS. Ik denk niet dat BW wakker ligt van dat 'gatlekken'. 'k Denk zelfs dat ie die term niet kent... Quote
Smart Geplaatst 12 Juli, 2011 Geplaatst 12 Juli, 2011 Dat is aardig. BW weet trouwens heel veel van zulk soort woorden...... Quote
bigwade Geplaatst 12 Juli, 2011 Geplaatst 12 Juli, 2011 Correct, en anders hebben we google, HAHA!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.