J-Lauwers Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 Wie kan mij vertellen hoe ik een draad (6mm2) van binnenuit de sorento kan doorvoeren naar de accu. Quote
J-Lauwers Posted July 14, 2011 Author Posted July 14, 2011 Wie kan mij vertellen hoe ik een draad (6mm2) van binnenuit de sorento kan doorvoeren naar de accu. Quote
J-Lauwers Posted July 14, 2011 Author Posted July 14, 2011 automaat? Sorry, het is een automaat. Quote
Crum Posted July 15, 2011 Posted July 15, 2011 dan zit er uit mn hoofd links in de motorruimte in het schutbord een afdekplaatje waar bij de handbak de koppeling bediening naar het interieur gaat, even met je lampje onder het dashbord kijken, er zit waarschijnlijk wel wat isolatie voor vanaf de binnenkant (de vorm is al wel te zien), isolatie los snijden, klepje eruit halen (zit geklemt vanaf de binnenkant, moet je even kijken hoe precies. Dit klepje kan je een gat inboren en de draad doorvoeren, vervolgens klepje terug monteren en het gat(als je het te groot hebt geboord of geen doorvoertule hebt gebruikt) even afkitten. Quote
J-Lauwers Posted July 15, 2011 Author Posted July 15, 2011 Sorry, het is een automaat. Bedankt voor de tip, ik ga zoeken en proberen de doorvoer te realiseren. Quote
masimo Posted July 16, 2011 Posted July 16, 2011 In de buurt van het gaspedaal zit een rubberen stop met een doorgang naar de motorruimte. Die kan als doorvoer dienen. Op de foto zie je hem vanuit de motorruimte. Wel even de kunststof motorafdekking eraf halen. Zoals je ziet kunnen er heel wat extra kabeltjes doorheen. Tip: gebruik een dunne spitse metalen pen en maak aan de achterkant de door te voeren draad vast. Beetje afwasmiddel gebruiken en je prikt er zo een draad doorheen. Quote
Recommended Posts