waggie Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Hoi, Ik heb sinds 2 weken een kia picanto met alle pakketten. Tot eergisteren werkte de bluetooth verbinding perfect, kon bellen en gebelt worden! Echter, sinds vandaag wordt er aangegeven dat de verbinding maken met mijn telefoon mislukt is. Ik krijg verder geen melding waarom. Ik heb net mijn telefoon verwijderd en de picanto verwijderd in mijn telefoon en opnieuw gekoppeld. Dit ging wel geteld 5 minuten goed. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben of weten hoe ik dit op kan lossen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Hoi, Ik heb sinds 2 weken een kia picanto met alle pakketten. Tot eergisteren werkte de bluetooth verbinding perfect, kon bellen en gebelt worden! Echter, sinds vandaag wordt er aangegeven dat de verbinding maken met mijn telefoon mislukt is. Ik krijg verder geen melding waarom. Ik heb net mijn telefoon verwijderd en de picanto verwijderd in mijn telefoon en opnieuw gekoppeld. Dit ging wel geteld 5 minuten goed. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben of weten hoe ik dit op kan lossen? Waggie, Het klinkt misschien dom maar bij mij werkte het, weliswaar bij mijn Sportage maar nadat ik mijn telefoon geheel had uitgezet en daarna weer aanzette werkte alles weer naar behoren. Het lijkt wel of je telefoon e.e.a. in zijn geheugen houdt. Probeer het eens, niet geschoten isn altijd mis. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waggie Posted July 15, 2011 Author Share Posted July 15, 2011 Hoi Special made, Bedankt voor je reactie! Ik het het zo meteen proberen en laat weten of het gelukt is! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RevoxNL Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Ik kan sinds vandaag me bluetooth niet gebruiken.. Staat aan op me telefoon en de Radio geeft aan searching en dan de pin die naar je telefoon gaat maar ik zie niks op me foon om hem opnieuw tekoppelen... Meer mensen hier last van? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waggie Posted July 21, 2011 Author Share Posted July 21, 2011 RevoxNL je kan dan proberen om in de auto je telefoon te verdijderen en in je telefoon te verwijderen en het even helemaal opnieuw instellen. specialmade heb je tip opgevolgd wat niet werkte helaas. Tot mijn verbazing heb ik het een paar dagen laten rusten en gisteren nog een keer geprobeerd toen deed alles het weer! Dus kijken hoelang het goed gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RevoxNL Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 RevoxNL je kan dan proberen om in de auto je telefoon te verdijderen en in je telefoon te verwijderen en het even helemaal opnieuw instellen. specialmade heb je tip opgevolgd wat niet werkte helaas. Tot mijn verbazing heb ik het een paar dagen laten rusten en gisteren nog een keer geprobeerd toen deed alles het weer! Dus kijken hoelang het goed gaat. in me auto staat niks in de lijst... kan niks verwijderen dus... ga wel weer naar de dealer snap er geen snars van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waggie Posted July 22, 2011 Author Share Posted July 22, 2011 Als je mobiel niet meer in de lijst staat is het logisch dat er ook geen verbinding gemaakt kan worden. Zou even je telefoon opnieuw instellen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
picanvic Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Heb zelf problemen dat mijn Galaxy s niet automatisch herkend wordt, moet dan telkens met de hand verbinding maken. Verbinding valt ook regelmatig weg. Wie heeft hier een oplossing voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoenoe Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Ik heb dit probleem ook. In ieder geval met mijn blackberry 9300. Heeft het wel even gedaan, maar daarna niet meer. Met mijn iphone 3gs echter, gaat het vrij goed. Soms duurt het een minuut of 2 voordat je het bluetooth icoontje in de radio display ziet branden. Misschien dat een reset vd blackberry iid zou helpen. Niet geprobeerd echter want de iphone is my main device! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts