Jump to content

BLuetooth systeem in de nieuwe kia picanto werkt niet meer

waggie

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb sinds 2 weken een kia picanto met alle pakketten. Tot eergisteren werkte de bluetooth verbinding perfect, kon bellen en gebelt worden! Echter, sinds vandaag wordt er aangegeven dat de verbinding maken met mijn telefoon mislukt is. Ik krijg verder geen melding waarom.

Ik heb net mijn telefoon verwijderd en de picanto verwijderd in mijn telefoon en opnieuw gekoppeld. Dit ging wel geteld 5 minuten goed. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben of weten hoe ik dit op kan lossen?

Hoi,

Ik heb sinds 2 weken een kia picanto met alle pakketten. Tot eergisteren werkte de bluetooth verbinding perfect, kon bellen en gebelt worden! Echter, sinds vandaag wordt er aangegeven dat de verbinding maken met mijn telefoon mislukt is. Ik krijg verder geen melding waarom.

Ik heb net mijn telefoon verwijderd en de picanto verwijderd in mijn telefoon en opnieuw gekoppeld. Dit ging wel geteld 5 minuten goed. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben of weten hoe ik dit op kan lossen?

Waggie,

Het klinkt misschien dom maar bij mij werkte het, weliswaar bij mijn Sportage maar nadat ik mijn telefoon geheel had uitgezet en daarna weer aanzette werkte alles weer naar behoren. Het lijkt wel of je telefoon e.e.a. in zijn geheugen houdt. Probeer het eens, niet geschoten isn altijd mis.

Specialmade

RevoxNL je kan dan proberen om in de auto je telefoon te verdijderen en in je telefoon te verwijderen en het even helemaal opnieuw instellen.

specialmade heb je tip opgevolgd wat niet werkte helaas. Tot mijn verbazing heb ik het een paar dagen laten rusten en gisteren nog een keer geprobeerd toen deed alles het weer! Dus kijken hoelang het goed gaat.

RevoxNL je kan dan proberen om in de auto je telefoon te verdijderen en in je telefoon te verwijderen en het even helemaal opnieuw instellen.

specialmade heb je tip opgevolgd wat niet werkte helaas. Tot mijn verbazing heb ik het een paar dagen laten rusten en gisteren nog een keer geprobeerd toen deed alles het weer! Dus kijken hoelang het goed gaat.

in me auto staat niks in de lijst... :( kan niks verwijderen dus...

ga wel weer naar de dealer snap er geen snars van B)

• 3 weeks later...
  • 4 months later...

Ik heb dit probleem ook. In ieder geval met mijn blackberry 9300. Heeft het wel even gedaan, maar daarna niet meer. Met mijn iphone 3gs echter, gaat het vrij goed. Soms duurt het een minuut of 2 voordat je het bluetooth icoontje in de radio display ziet branden. Misschien dat een reset vd blackberry iid zou helpen. Niet geprobeerd echter want de iphone is my main device! :phone: