Jump to content

Welke kleur Picanto 2011

Giovanny

Recommended Posts

Hallo Forum leden, het is alweer een tijd geleden dat ik hier ben geweest. Nadat ik een CEED SW in 2009 heb aangeschaft sta ik op het punt om ook een Picanto aan te schaffen voor mijn vrouw. Alleen zijn wij er nog niet uit welke kleur het gaat worden. Zelf zat ik te denken aan Titanium Zilver. (Vrouwtjelief heeft nog geen idee dat er een verrassing aan zit te komen) :-). Ik heb overigens een KIA CEED SW piston Grey.

O ja wat zijn julliew ervaringen met de nieuwe Picant 1.0 Comfort versie overigens? Las her en der dat nog niet iedereen te vreden is met het werkelijk verbruik, in dat opzicht is het niet verrassend aangezien de CEED ook behoorlijk boven de fabrieksnorm uit komt.

Ik weet natuurlijk niet van wat voor kleuren jouw vrouw houdt (Ken dr niet haha)

Bij de afdeling garage staan al foto's van enkele nieuwe picanto's in diverse kleuren.

Persoonlijk vind ik wel mooi: clear white, alice blue, galaxy black en titanium silver

Ik vind zelf uiteraard mijn eigen lemon grass mooi, maar dat is een kwestie van smaak.

Heb getwijfeld tussen deze en titanium silver, maar ben blij dat ik voor de lemon grass heb gekozen.

De rode vind ik ook erg mooi, maar daar vallen de achterlichten helemaal weg, terwijl die juist een opvallend detail zijn.

Succes met uitzoeken

• 2 weeks later...

Hallo Forum leden, het is alweer een tijd geleden dat ik hier ben geweest. Nadat ik een CEED SW in 2009 heb aangeschaft sta ik op het punt om ook een Picanto aan te schaffen voor mijn vrouw. Alleen zijn wij er nog niet uit welke kleur het gaat worden. Zelf zat ik te denken aan Titanium Zilver. (Vrouwtjelief heeft nog geen idee dat er een verrassing aan zit te komen) :-). Ik heb overigens een KIA CEED SW piston Grey.

O ja wat zijn julliew ervaringen met de nieuwe Picant 1.0 Comfort versie overigens? Las her en der dat nog niet iedereen te vreden is met het werkelijk verbruik, in dat opzicht is het niet verrassend aangezien de CEED ook behoorlijk boven de fabrieksnorm uit komt.

clear white is de mooiste kleur

in deze kleur komt de auto helemaal tot zijn recht

vooral met de led verlichting

bertil

• 2 weeks later...

clear white is de mooiste kleur

in deze kleur komt de auto helemaal tot zijn recht

vooral met de led verlichting

bertil

post-4745-0-18621900-1313181889_thumb.jpg

Wij hebben sinds kort een rode picanto, en vind de kleur/auto combinatie erg mooi.

Ben altijd een grijs en zwart liefhebber geweest en nog wel, maar bij de picanto is rood erg mooi vind ik persoonlijk.

Gr Hans

Ik heb in een rode proef gereden, vind hem ook mooi.

Maar dat is met veel kleuren zo. als het allemaal nieuw is, is het prachtig.

Wil je hem lang wilt houden, dan ga je er in de loop der tijd alles op zien.

Nu hebben deze nog een blanke lak laag, dus de kleur zelf zal niet zo gauw verweren.

Heb persoonlijk liever een donker blauwe of grijze (die zijn er niet voor Picanto) dan anders toch maar een zwarte.:lol:

Maar ik heb nog niets besteld.

Zo te lezen zijn er toch heel wat problemen, of zou dat met het laatste model beduidend verbeterd zijn?

Ik moet er lang voor sparen, en ben bang dat je toch nog een miskoop aan gaat met de Picanto, maar zou niet weten wat een daadwerkelijk goedkoper alternatief zou zijn.

De vanaf prijzen zijn allemaal aantrekkelijk, maar dat is niet rijklaar.

Dan komt er heel wat bij, het goedkope autootje is dan opeens een stuk duurder.:angry:

Wij hebben sinds kort een rode picanto, en vind de kleur/auto combinatie erg mooi.

Ben altijd een grijs en zwart liefhebber geweest en nog wel, maar bij de picanto is rood erg mooi vind ik persoonlijk.

Gr Hans

Ik heb in een rode proef gereden, vind hem ook mooi.

Maar dat is met veel kleuren zo. als het allemaal nieuw is, is het prachtig.

Wil je hem lang wilt houden, dan ga je er in de loop der tijd alles op zien.

Nu hebben deze nog een blanke lak laag, dus de kleur zelf zal niet zo gauw verweren.

Heb persoonlijk liever een donker blauwe of grijze (die zijn er niet voor Picanto) dan anders toch maar een zwarte.:lol:

Maar ik heb nog niets besteld.

Zo te lezen zijn er toch heel wat problemen, of zou dat met het laatste model beduidend verbeterd zijn?

Ik moet er lang voor sparen, en ben bang dat je toch nog een miskoop aan gaat met de Picanto, maar zou niet weten wat een daadwerkelijk goedkoper alternatief zou zijn.

De vanaf prijzen zijn allemaal aantrekkelijk, maar dat is niet rijklaar.

Dan komt er heel wat bij, het goedkope autootje is dan opeens een stuk duurder.:angry:

echt goedkoop (Basis uitvoering) zijn de peugeot 107 en citroen c1... Wat mij toen opviel was dat de aygo een stuk duurder was.. Maar wel leuker.

De problemen die je tot nu toe voorbij hebt zien komen zijn van toepassing op de oude picanto.. Mij lijkt dat dit bij dit model wel opgelost is allemaal.. En dan nog.. Je hebt 7 jaar garantie..