Kiaky Geplaatst 4 Februari, 2013 Geplaatst 4 Februari, 2013 Tog weer super van die kia dat dat zonder veel gezeur van hun weer geregeld is 1 Quote
Smart Geplaatst 4 Februari, 2013 Geplaatst 4 Februari, 2013 Nou, daar is wel het nodige aan vooraf gegaan. O.a. een bezoek aan Kassa. Kia NL heeft dit toen adequaat opgepakt. Verzonden vanaf mijn iPhone. Quote
kias Geplaatst 13 Februari, 2013 Geplaatst 13 Februari, 2013 sorry, net een topic geopend (kan verwijderd worden) zie ik nu deze zojuist mijn kia dealer gebeld en de klacht is bekend. ik heb volgende week een afspraak en ja, de auto de hele dag daar laten. ben blij dat de klacht bekend is en dat het onder garantie valt, want wat zijn die vlekken lelijk. stel ik had hier niks over opgezocht was ik er mee blijven rijden... misschien had mijn dealer dit als mailing er uit kunnen doen... ik was hier zelf anders nooit voor naar de dealer gereden, veels te bang dat het geld zou kosten. Quote
Flex Geplaatst 29 Mei, 2013 Geplaatst 29 Mei, 2013 Even terugkoppeling in dit topic. Mijn interieur is al enige tijd geleden kosteloos geïmpregneerd n.a.v. de bekende kringen, tot dusverre geen problemen meer met gehad, dus prima oplossing! Quote
willemlensink Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 ik moet even vertellen dat ik toch vlekken in de bekleding heb zitten ben zaterdag bij de dealer geweest maar moet maandag terug Quote
Lennart Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 Beetje jammer. Mijn dealer geeft aan dat het door de regen komt en dat er geen oplossing voor is. Zelfs als ik aangeef dat er meerdere zijn met dit probleem, geeft hij aan dat er niet gereinigd hoeft te worden.. Iemand hier ook ervaringen mee? Quote
Creative Name Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 Ik ben toevallig vrijdagmiddag bij de dealer geweest voor hetzelfde probleem, witte kringen en vlekken in de bekleding. Volgens de dealer is dit idd een bekend probleem en moet de auto een dagje blijven staan omdat het impregneerspul moet indrogen. Als jou dealer zegt dat het door de regen komt dan lult ie gewoon uit z'n nek want vanuit de importeur is er een instructie uitgevaardigd hoe om te gaan met dit probleem.. 1 Quote
Lennart Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 Ik ben toevallig vrijdagmiddag bij de dealer geweest voor hetzelfde probleem, witte kringen en vlekken in de bekleding. Volgens de dealer is dit idd een bekend probleem en moet de auto een dagje blijven staan omdat het impregneerspul moet indrogen. Als jou dealer zegt dat het door de regen komt dan lult ie gewoon uit z'n nek want vanuit de importeur is er een instructie uitgevaardigd hoe om te gaan met dit probleem.. Helaas was ik daar al achter.. Maar ik leg het hem gewoon nog een keer voor. Anders is er wel een andere KIA-dealer die dichterbij is Quote
Creative Name Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 Vast en zeker, genoeg andere dealers die je zonder blikken of blozen zullen helpen. Het blijft echter wel irritant dat je zo gepiepeld wordt om iets wat bij elke andere dealer allang duidelijk is... Quote
Lennart Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 Ik heb straks 3 weken vakantie. Moet nog even bij de schadehersteller langs voor een rammeltje, zal dan ook bij de dealer langsgaan. Dan maak ik even een samenvatting van jullie informatie (kassa belbus, andere ervaringen etc.. ) en dan zien we wel waar het strandt Quote
Creative Name Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 Ze moeten dat gewoon ff voor je oplossen, ik begrijp niet dat je dealer het risico neemt een klant kwijt te raken over garantieclaims waar de importeur allang z'n fiat over heeft gegeven. En het kan ook anders want bij AutoHaag hier op Kerketuinen in Den Haag liepen ze nog niet eens mee naar buiten om te kijken naar het probleem, hij kende het probleem en om het op te lossen moest de auto een dag blijven staan. Misschien toch naar een andere dealer met je auto voortaan? Quote
Smart Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 Elke dealer heeft een bericht ontvangen over het probleem van de bekleding bij de Picanto. Hij mag zich niet verschuilen achter zulke onzin. Een klacht indienen bij KIA Nederland lijkt mij zinvol wanneer de dealer blijft volharden in zijn standpunt. Quote
kias Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 Ik heb inmiddels de rijdersstoel voor een tweede keer moeten laten behandelen. Nu hoefde ik maar een halve dag de auto te laten staan. Dit is net voor de zomer gebeurt, dus nu met t regenachtige weer afwachten of de tweede behandeling heeft geholpen. Vraag me wel sterk af of ze ook de bank hebben meegenomen. Dit garantiegeval hoort een gratis leenauto bij vind ik! ook geen eigenrisico kosten! Quote
richardthai Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 Mij auto is al voor de tweede keer bekleed en behandeld. Nu maar afwachten of het werkt. Richard Quote
artcev Geplaatst 18 September, 2013 Geplaatst 18 September, 2013 Onze is afgelopen maandag behandelt tegen die water vlekken helaas hielp het Niet nu gaat hij volgende week weer heen voor een kompleet nieuwe bekleding , Wel hulde voor de dealer hoe hij alles oplost . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.