spock Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Als alles door gaat zijn we morgen in het bezit van een picanto 1.2 met comfort pakket. na een slechte start van mij hier (wat niet negatief bedoeld was) wil ik hier ervaringen delen en hopelijk niet over problemen praten op dit forum. deze auto wordt voor mijn vrouw, die bijna een panda gekocht had (ook niks mis mee), maar de picanto is toch moderner en ziet er wat groter en volwassener uit. Quote
bigmac Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Welkom! Je vrouw mag de sleuteltjes wel goed opbergen, want als je zelf 'n keer in die Picanto achter het stuur gezeten hebt, wil je dat wel vaker denk ik Quote
spock Posted August 24, 2011 Author Posted August 24, 2011 Welkom! Je vrouw mag de sleuteltjes wel goed opbergen, want als je zelf 'n keer in die Picanto achter het stuur gezeten hebt, wil je dat wel vaker denk ik Nou, ik was het die tegen haar zei bij de Fiat dealer: ik wil toch even verder kijken en ben toen gelijk naar de kia dealer gegaan, daar stond een demo, proefritje mee gemaakt (ik als eerste rijden) en reed geweldig, en inderdaad ik zal wel vaker erin willen rijden alleen al om het feit dat ik elke dag motor rij( ook een 1.2 ) en in de winter zijn er dagen bij dat de motor niet verantwoord is dus dan zal ik haar lief aan moeten kijken. Quote
Guest Angelique Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Hoi Spock, Welkom op het KIA clubforum! Hopelijk gaat je vrouw veel plezier beleven aan haar nieuwe Picanto Quote
truckertje Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Welkom en alvast veel plezier met je (jullie) nieuwe picanto. Groetjes Marian Quote
bigwade Posted August 24, 2011 Posted August 24, 2011 Welkom, we zijn hier dol op foto's Wat wordt het voor kleurtje ? Quote
spock Posted August 24, 2011 Author Posted August 24, 2011 Welkom, we zijn hier dol op foto's Wat wordt het voor kleurtje ? dank je en het wordt een Galaxy Black - Metallic Vind alleen jammer dat er geen rood biesje in de gril zit net als bij de 3-deurs. Quote
Recommended Posts