Jump to content
Onderdelenshop24.com

Swingend reclame film


Recommended Posts

Guest Angelique
Posted

Hoezo is dat "helaas"? Statistisch gezien is dat toch een erg grote groep met in de regel meer centen dan "hen die net komen kijken".

Posted

Hoezo is dat "helaas"? Statistisch gezien is dat toch een erg grote groep met in de regel meer centen dan "hen die net komen kijken".

Je bedoelt die babyboomers die alle (financiële) voordelen hebben gehad, die voor de nakomende generaties onbetaalbaar werden?:lol:

Guest Angelique
Posted

Je bedoelt die babyboomers die alle (financiële) voordelen hebben gehad, die voor de nakomende generaties onbetaalbaar werden?:lol:

:whistling::tt2::whistling:

Die ja, waarvoor 40 uur per week werken de normaalste zaak van de wereld was, die weten dat lenen geld kost en die niet alles volgens de laatste trend hoefden te hebben op hun 20ste :P

  • Like 1
Posted

Die ja, waarvoor 40 uur per week werken de normaalste zaak van de wereld was,

die weten dat lenen geld kost en die niet alles volgens de laatste trend hoefden te hebben op hun 20ste :P

Ohhhhhh, je bedoelt die:

1. die een premiewoning konden kopen en flink konden aftrekken en daarnaast 10 jaar lang een premiereductie ontvingen;

2. die 60'er en 70'er jaren hits zonder opslag op een cassettebandje konden zetten;

3. die een huis konden kopen voor een schamele fl. 60.000,00 en daarna verkochten voor 3x of 4x de aankoopwaarde in euro's!!

4. die een hypotheek hebben afgesloten om toch nog een aftrekpost te hebben;

5. die in een tijdperk hebben geleefd waarin de Balkenendenorm niet bestond;

6. die communiceerden met elkaar door op zondag gezellig bij elkaar op bezoek te gaan;

7. die op hun 55ste met de VUT konden gaan en 80% van hun laatstverdiende loon mochten houden;

8. die van alle voordelen hebben mogen genieten en nu zitten te klagen dat de overheid de pensioenen niet trendmatig verhoogd met de

salarissen.

9. die een partij voor de ouderen hebben opgericht om hun voordeeltjes ook in de toekomst veilig te stellen...........

10. we laten het hier maar bij.......hahahaha!

Guest Angelique
Posted

Die ja, waarvoor 40 uur per week werken de normaalste zaak van de wereld was,

die weten dat lenen geld kost en die niet alles volgens de laatste trend hoefden te hebben op hun 20ste :P

Ohhhhhh, je bedoelt die:

1. die een premiewoning konden kopen en flink konden aftrekken en daarnaast 10 jaar lang een premiereductie ontvingen;

2. die 60'er en 70'er jaren hits zonder opslag op een cassettebandje konden zetten;

3. die een huis konden kopen voor een schamele fl. 60.000,00 en daarna verkochten voor 3x of 4x de aankoopwaarde in euro's!!

4. die een hypotheek hebben afgesloten om toch nog een aftrekpost te hebben;

5. die in een tijdperk hebben geleefd waarin de Balkenendenorm niet bestond;

6. die communiceerden met elkaar door op zondag gezellig bij elkaar op bezoek te gaan;

7. die op hun 55ste met de VUT konden gaan en 80% van hun laatstverdiende loon mochten houden;

8. die van alle voordelen hebben mogen genieten en nu zitten te klagen dat de overheid de pensioenen niet trendmatig verhoogd met de

salarissen.

9. die een partij voor de ouderen hebben opgericht om hun voordeeltjes ook in de toekomst veilig te stellen...........

10. we laten het hier maar bij.......hahahaha!

Volgens mij heb jij het nu grotendeels over de 70+...de doelgroep van de Aygo :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...