Guest Warmentuuter Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 http://www.dumpert.nl/mediabase/1684621/3f294f7c/kia_soul_hamster_commercial.html Hamsteren !! groet, Warmentuuter Quote
bigwade Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Kia zou willen dat dat de doelgroep zou zijn.. helaas zijn het "hippe" 57+sers….. Quote
betominice Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Kia zou willen dat dat de doelgroep zou zijn.. helaas zijn het "hippe" 57+sers….. O lijken die dan op hamsters Quote
bigwade Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 helaas zijn het "hippe" 57+sers….. die die auto kopen ipv jonge gasten....... Quote
Guest Angelique Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Hoezo is dat "helaas"? Statistisch gezien is dat toch een erg grote groep met in de regel meer centen dan "hen die net komen kijken". Quote
Smart Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Hoezo is dat "helaas"? Statistisch gezien is dat toch een erg grote groep met in de regel meer centen dan "hen die net komen kijken". Je bedoelt die babyboomers die alle (financiële) voordelen hebben gehad, die voor de nakomende generaties onbetaalbaar werden? Quote
Preston Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Je bedoelt die babyboomers die alle (financiële) voordelen hebben gehad, die voor de nakomende generaties onbetaalbaar werden? Quote
Smart Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Ik ga jou in de gaten houden jongen.....! Quote
Guest Angelique Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Je bedoelt die babyboomers die alle (financiële) voordelen hebben gehad, die voor de nakomende generaties onbetaalbaar werden? Die ja, waarvoor 40 uur per week werken de normaalste zaak van de wereld was, die weten dat lenen geld kost en die niet alles volgens de laatste trend hoefden te hebben op hun 20ste 1 Quote
Smart Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Die ja, waarvoor 40 uur per week werken de normaalste zaak van de wereld was, die weten dat lenen geld kost en die niet alles volgens de laatste trend hoefden te hebben op hun 20ste Ohhhhhh, je bedoelt die: 1. die een premiewoning konden kopen en flink konden aftrekken en daarnaast 10 jaar lang een premiereductie ontvingen; 2. die 60'er en 70'er jaren hits zonder opslag op een cassettebandje konden zetten; 3. die een huis konden kopen voor een schamele fl. 60.000,00 en daarna verkochten voor 3x of 4x de aankoopwaarde in euro's!! 4. die een hypotheek hebben afgesloten om toch nog een aftrekpost te hebben; 5. die in een tijdperk hebben geleefd waarin de Balkenendenorm niet bestond; 6. die communiceerden met elkaar door op zondag gezellig bij elkaar op bezoek te gaan; 7. die op hun 55ste met de VUT konden gaan en 80% van hun laatstverdiende loon mochten houden; 8. die van alle voordelen hebben mogen genieten en nu zitten te klagen dat de overheid de pensioenen niet trendmatig verhoogd met de salarissen. 9. die een partij voor de ouderen hebben opgericht om hun voordeeltjes ook in de toekomst veilig te stellen........... 10. we laten het hier maar bij.......hahahaha! Quote
Guest Angelique Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Die ja, waarvoor 40 uur per week werken de normaalste zaak van de wereld was, die weten dat lenen geld kost en die niet alles volgens de laatste trend hoefden te hebben op hun 20ste Ohhhhhh, je bedoelt die: 1. die een premiewoning konden kopen en flink konden aftrekken en daarnaast 10 jaar lang een premiereductie ontvingen; 2. die 60'er en 70'er jaren hits zonder opslag op een cassettebandje konden zetten; 3. die een huis konden kopen voor een schamele fl. 60.000,00 en daarna verkochten voor 3x of 4x de aankoopwaarde in euro's!! 4. die een hypotheek hebben afgesloten om toch nog een aftrekpost te hebben; 5. die in een tijdperk hebben geleefd waarin de Balkenendenorm niet bestond; 6. die communiceerden met elkaar door op zondag gezellig bij elkaar op bezoek te gaan; 7. die op hun 55ste met de VUT konden gaan en 80% van hun laatstverdiende loon mochten houden; 8. die van alle voordelen hebben mogen genieten en nu zitten te klagen dat de overheid de pensioenen niet trendmatig verhoogd met de salarissen. 9. die een partij voor de ouderen hebben opgericht om hun voordeeltjes ook in de toekomst veilig te stellen........... 10. we laten het hier maar bij.......hahahaha! Volgens mij heb jij het nu grotendeels over de 70+...de doelgroep van de Aygo Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.