vand.m Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Hoi, Gefeliciteerd! Ik hoop om Exact 21.00 uur op de server klok ingelogd geweest te zijn!Ik heb het iig. geprobeerd. Zoniet jammer dan! Maar ik hoop toch dat het record gebroken is. Groet, vand.m
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2011 Nee geen gele kaarten aan de inloggers, maar alleen aan degene die niet zijn komen opdagen..... Ik vermoed dat het sowieso dubieuze record van 23 augustus jl. niet gebroken gaat worden, maar ik laat mij verrassen......
Preston Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Ik vermoed dat het sowieso dubieuze record van 23 augustus jl. niet gebroken gaat worden, maar ik laat mij verrassen...... Is ook geen weer Smart ..
betominice Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 leden aantal loopt nog op groeten uit brabant
Gast Angelique Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Nee geen gele kaarten aan de inloggers, maar alleen aan degene die niet zijn komen opdagen..... Ik vermoed dat het sowieso dubieuze record van 23 augustus jl. niet gebroken gaat worden, maar ik laat mij verrassen...... Dat was wel een DAGrecord, dus wie weet, die staat nu op 204 voor vandaag, gaat dat nog wel lukken. Met de groeten uit Nieuw Weerdinge
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2011 Dat was wel een DAGrecord, dus wie weet, die staat nu op 204 voor vandaag, gaat dat nog wel lukken. Dan klopt de begeleidende tekst niet, want er staat 'tegelijkertijd online'.
Preston Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Kunnen we allemaal even zingen voor "LEEUW" die is vandaag jarig.. . Leeuw... !!
Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Nee, gaat niet lukken vandaag, aantal blijft ergens rond de 70 hangen........ dus Owh Bigwade komt met cijfertjes en ... "Kunnen we allemaal even zingen voor "LEEUW" die is vandaag jarig.." . Leeuw... !!
bigwade Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Bij lange niet Dat was 116 oid vorig jaar.
Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Hebben de mods/bouwers van de site wel eens nagedacht over een "aangepaste link" voor de mobile-telefoon? Ken die namelijk wel van een forum waar ik vaker vertoef
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2011 Ja, de rest krijgt een gele kaart Jullie allemaal in ieder geval bedankt jongens en meisjes (en degene met een geldige afmelding).
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2011 Ik ben niet teleurgesteld hoor, ik weet gewoon dat een vaste harde kern dagelijks het forum bezoekt. De rest haalt alleen informatie en is daarna ook gewoon weer weg, zonder echt deel te nemen aan de discussie. Allemaal hartelijk bedankt voor jullie enthousiasme! Een applausje voor jezelf!
bigwade Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Ja met het oude "toegankelijke" forum en de vele warme Venga rijders was de opkomst toch zeker 50% hoger...... Mooie tijd om er een punt achter te zetten.. Dank Smart, voor inzet...
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2011 Na vandaag mag wat mij betreft dit topic gesloten worden hoor. Het was weer eens leuk om al die enthousiastelingen vandaag te zien inloggen met de tong op de schoenen. Ik draag het stokje, wat betreft dit onderwerp, aan een andere forummer over.
betominice Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Helaas niet gelukt maar toch bedankt voor de inzet sluit het topic om 00.00 uur kunnen de mensen nog effe de groeten doen
Jantje.2 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Ja, de rest krijgt een gele kaart Jullie allemaal in ieder geval bedankt jongens en meisjes (en degene met een geldige afmelding). serieus??? moet je je afmelden voor zoiets kinderachtig als dit??? damnnnnnnnn
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2011 Maak je niet druk man, was een grapje! Lekker slapen, anders krijg je een rode kaart......
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Zucht.... Helemaal vergeten. Maar ja, ik had in mijn eentje die pak hem beet 40 die er tekort zijn gekomen nooit goed kunnen maken. Kom maar op met die gele kaart.
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2011 Zucht.... Helemaal vergeten. Maar ja, ik had in mijn eentje die pak hem beet 40 die er tekort zijn gekomen nooit goed kunnen maken. Kom maar op met die gele kaart. Hoe haal je het in je birdfeederbol om niet te verschijnen..... Tegenwoordig hebben we agenda's hoor! Maar we kunnen natuurlijk ook zeggen dat we jou absoluut niet gemist hebben....
Aanbevolen Berichten