Remko .me Geplaatst 27 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2011 Ik heb deze electic blue mogen bewonderen maar hij viel mij een beetje tegen. Dit was eerst ook de kleur die mij als eerste aansprak maar als je hem naast mijn witte zet vind ik de witte (persoonlijk) mooier. Deze electric blue komt in het echt niet zo over, wat ik zelf ook zeer jammer vond. Daarbij heb ik nu ook al blauw dus misschien was ik beïnvloed daardoor. Het leer die op de RAI was, was volgens mij toch echt ander leer dan die als accessoire wordt gegeven bij Kia. Zo stond op de RAI ook een mooi metallic witte parelmoer variant, is ook niet te krijgen.
MauS Geplaatst 27 September, 2011 Geplaatst 27 September, 2011 Ik heb deze electic blue mogen bewonderen maar hij viel mij een beetje tegen. Dit was eerst ook de kleur die mij als eerste aansprak maar als je hem naast mijn witte zet vind ik de witte (persoonlijk) mooier. Deze electric blue komt in het echt niet zo over, wat ik zelf ook zeer jammer vond. Daarbij heb ik nu ook al blauw dus misschien was ik beïnvloed daardoor. Het leer die op de RAI was, was volgens mij toch echt ander leer dan die als accessoire wordt gegeven bij Kia. Zo stond op de RAI ook een mooi metallic witte parelmoer variant, is ook niet te krijgen. heb de Blauwe kleur nog niet in echt gezien maar kan me voorstellen dat als je al blauw hebt gehad Remko dat je denkt ik wil iets anders Het leer kun jij in principe zelf bepalen: de dealer heeft verschillende stalen je kunt eigenlijk zelf kiezen welk type leer je erin wilt hebben ook de kleur/stiksel/logo's etc! of je initialen erin
Remko .me Geplaatst 28 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2011 Wat mij nog rest als vraag kan iemand mij het wezenlijke verschil uitleggen tussen beide dashboards. Je hebt Plus Pack en Super Pack. Ik heb gekozen voor beide packs. Maar wat mij voornamelijk opvalt is bij het stuurkolom. In het boekje staat ook nog iets met kleuren op dashboard maar die verschillen zie ik nog niet. Plus Pack: Super Pack: Boekje zegt: STANDAARDUITRUSTING Rio (o.a.) 6 airbags (voor-, zij- en gordijnairbags) E.S.C. inclusief Vehicle Stability Management en Hillstart Assist Control Centrale portiervergendeling met klapsleutel en geïntegreerde afstandsbediening Elektrisch verstelbare buitenspiegels Geïntegreerde radio/CD-/MP3-speler (2-DIN) met USB 2.0 en AUX aansluiting inclusief stuurwielbediening MEERUITRUSTING Comfort Pack: Airconditioning - handbediend inclusief gekoeld dashboardkastje Deurgrepen en buitenspiegels in carrosseriekleur Elektrisch bedienbare ramen vóór en achter Verwarmbare buitenspiegels Grille met chromen afwerking MEERUITRUSTING Plus Pack t.o.v. Comfort Pack Projectiekoplampen inclusief bochtverlichting en LED dagrijverlichting Mistlampen vóór Achterlichten met LED techniek Auto Light Control Elektrisch inklapbare buitenspiegels met LED richtingaanwijzer Privacy glass MEERUITRUSTING Super Pack t.o.v. Plus Pack Climate Control incusief automatische ontwasemingsfunctie en regensensor Cruise Control inclusief Speed Limiter en Supervision instrumentencluster Smart key en start/stop knop Parkeersensoren achter Lederen stuurwiel en pookknop UV-werend Solar glass i.p.v. Privacy glass Middenarmsteun vóór Dashboard met hoogwaardige kunststoffen en deurpanelen afgewerkt met kunstleder Fotolijst geïntegreerd in dashboard Bagagenet inclusief opbergvak onder kofferruimte Verlichte make-up spiegels en kaartleeslampjes
Peterrrrr Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Kom maar eens vergelijken... kleur is daadwerkelijk anders ! Electric blue heb ik nu ook in de showroom staan, had een mooie witte super pack in de showroom maar kreeg zaterdag om 16.55uur een lastige klant binnen die deze auto meteen kocht Electric blue valt tegen, in de folder stond deze als "OPC blauw"
Peterrrrr Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 @ Alex vb: Forum korting zou je het wel kinnen noemen ja @ Remko: Verwacht geen gekke dingen bij de aflevering hoor!
Remko .me Geplaatst 28 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2011 Haha! Thanks! Ja ik had Electric blue gezien in Dordrecht, maar is echt niet zo mooi. Vertel is wat over die lastige klant dan lol Ik heb je nog 3 mails gestuurd, dus over lastig gesproken. Dus je mailbox staat nog vol met 3 vragen van mijn kant. Kleur mooier zeker? Op de foto ziet het wat luxer uit inderdaad! Bij stuur zie je natuurlijk wel grote verschil...
Smart Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 ...........had een mooie witte super pack in de showroom maar kreeg zaterdag om 16.55uur een lastige klant binnen die deze auto meteen kocht Wat een lastige klant zo rond 17.00 uur......! Scheelt een berg kost een beetje......
Stefan101 Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Hallo Remko, En hoe bevalt het wachten nog? Vanaf volgende week donderdag 6 okt. ga ik in mijn super pack rijden. Misschien een beetje spijt van de kleur. Hij wordt zwart, maar als ik de foto's zie in het wit
Remko .me Geplaatst 29 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2011 Haha, ja vervelend he wachten! Maar we wachten wel op iets moois Geen spijt hebben hoor! In het zwart is hij ook heel mooi! Iedere kleur heeft zijn charme!
Zig71 Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Wachten? Voor mij niet meer . Rijd al een dikke week in die van mij rond. @Remko: hij zal je niet tegenvallen, hij rijdt fantastisch
Peterrrrr Geplaatst 30 September, 2011 Geplaatst 30 September, 2011 tja, de pest is dat we om 9.00uur open gaan en nog komen er mensen om 17.00uur binnen :s Als je evt een andere wilt, ik heb er vandaag 26 binnen gekregen !!!
Remko .me Geplaatst 30 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2011 Zo niet te weinig besteld Peter lol! Welke van de 300 auto's is van mij?
MauS Geplaatst 7 Oktober, 2011 Geplaatst 7 Oktober, 2011 He Remko, vergeet geen foto's te posten hier in het topic van jou he: Misschien een beetje spijt van de kleur. Hij wordt zwart, maar als ik de foto's zie in het wit Waarom ? ik zag hem vd week in het zwart rijden echt wel *dik* !! mooi met die achterlichten erg gaaf icm zwart!
Remko .me Geplaatst 8 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2011 We gaan hier verder: http://www.kiaclub.nl/topic/8209-kia-rio-cp-super-pack/ (moderator, deze mag op slot)
Venga OK Geplaatst 8 Oktober, 2011 Geplaatst 8 Oktober, 2011 Ik heb vanmiddag mijn handtekening gezet onder de offerte en daarmee is het officieel; ik heb een nieuwe auto! Hiermee ga ik 127 euro per maand besparen omdat de nieuwe Rio een eco auto is en hier geen wegenbelasting voor hoeft te betalen. Daarnaast rijdt hij enorm zuinig en kan ik per liter 6-8km meer rijden dan met mijn oude auto! Over twee weken mag ik mijn nieuwe aanwinst ophalen! Mooie kar Remko! Wit huh!? Alvast veel poets plezier gewenst.... Aan jou wel toevertrouwd. Maar uh, heeft er iemand bij de wegenbelasting een hekel aan je? 127 per maand voor je (ex) Venga. Wat jij per maand betaald, betaal ik per kwartaal... Geniet van je mooi wagen! Groetjes, Peter
Peterrrrr Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Remko, hoe krijg jij je avatar zo groot ?
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 Remko, hoe krijg jij je avatar zo groot ? Ik denk door z'n grote ego....... Grapje moet kunnen!
El-Rio-Grande Geplaatst 9 Oktober, 2011 Geplaatst 9 Oktober, 2011 We gaan hier verder: http://www.kiaclub.nl/topic/8209-kia-rio-cp-super-pack/ (moderator, deze mag op slot) Your wish is my command (uitsluitend in dit geval ) Draadje op slot. Meen gezien te hebben dat er elders al een draadje loopt over de mogelijkheden van een grotere avatar. Groet, Peter
Aanbevolen Berichten