Tarkan Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Goedendag allen, bij deze zou ik graag een paar vraagjes willen stellen over enkele asseccoires aangezien ik deze nog nergens op een drie deurs heb gezien. 1- heeft iemand al de instaplijsten voor een drie deurs gezien (of in zijn bezit)? Ik heb ze nl wel besteld maar ook in de folder staan ze nog vermeld als 4 stuks (voor de 5 deurs)... Ik ga er vanuit dat het voor de 3 deurs dus 2 stuks zijn, die tevens een heel stuk langer zullen moeten zijn dan die van de 5 deurs. 2- Ook had ik naar dakdragers (met Thule opvouwbare koffer) gekeken maar daar kon de dealer mijn nog niets over vertellen of die op een 3 deurs passen? Lijkt mijn nl van niet...iemand? 3- er zitten stootstrips bij het exterior pakket maar hoe zien die er precies uit bij de 3 deurs? Ook hier ga ik er vanuit dat deze anders zijn dan op de 5 deurs...Ik heb aangegeven dat als mijn autootje er is dat ze nog even moeten wachten met het plaatsen ervan (eerst zien). en even iets anders... 4- De belettering achterop laat ik niet plaatsen (woord "Picanto" en dat lelijke "Eco dynamics" embleem). Schijnt er dus vanaf te moeten worden gehaald. Geeft dat weghalen geen lelijke plek? Ik weet nl niet hoe dat bevestigd zit? alvast bedankt gr Tarkan Quote
MauS Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 hierbij mijn antwoorden: 1- heeft iemand al de instaplijsten voor een drie deurs gezien (of in zijn bezit)? zijn 2 stuks en niemand nog in het bezit. 2- Ook had ik naar dakdragers gekeken maar daar kon de dealer mijn nog niets over vertellen of die op een 3 deurs passen? Lijkt mijn nl van niet...iemand? past ook gewoon op de 3 deurs 3- er zitten stootstrips bij het exterior pakket maar hoe zien die er precies uit bij de 3 deurs? Ook hier ga ik er vanuit dat deze anders zijn dan op de 5 deurs... er zitten geen standaard stootstrips op de auto ook niet bij het exterior pakket dit is wel leverbaar en valt onder de Accessoires 4- De belettering achterop laat ik niet plaatsen (woord "Picanto" en dat lelijke "Eco dynamics" embleem). Schijnt er dus vanaf te moeten worden gehaald. Geeft dat weghalen geen lelijke plek? Ik weet nl niet hoe dat bevestigd zit? Dit geeft nooit een lelijke plek als je dat direct doet bij het uitleveren van de auto wanneer dit jaren later er af wordt gehaald dan 'kan' dat een lelijke plek worden/zijn. Quote
pica3deur Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Goedendag allen, bij deze zou ik graag een paar vraagjes willen stellen over enkele asseccoires aangezien ik deze nog nergens op een drie deurs heb gezien. 1- heeft iemand al de instaplijsten voor een drie deurs gezien (of in zijn bezit)? Ik heb ze nl wel besteld maar ook in de folder staan ze nog vermeld als 4 stuks (voor de 5 deurs)... Ik ga er vanuit dat het voor de 3 deurs dus 2 stuks zijn, die tevens een heel stuk langer zullen moeten zijn dan die van de 5 deurs. 2- Ook had ik naar dakdragers (met Thule opvouwbare koffer) gekeken maar daar kon de dealer mijn nog niets over vertellen of die op een 3 deurs passen? Lijkt mijn nl van niet...iemand? 3- er zitten stootstrips bij het exterior pakket maar hoe zien die er precies uit bij de 3 deurs? Ook hier ga ik er vanuit dat deze anders zijn dan op de 5 deurs...Ik heb aangegeven dat als mijn autootje er is dat ze nog even moeten wachten met het plaatsen ervan (eerst zien). en even iets anders... 4- De belettering achterop laat ik niet plaatsen (woord "Picanto" en dat lelijke "Eco dynamics" embleem). Schijnt er dus vanaf te moeten worden gehaald. Geeft dat weghalen geen lelijke plek? Ik weet nl niet hoe dat bevestigd zit? alvast bedankt gr Tarkan Heb instaplijsten, zijn volgens mij gewoon van de 5 deurs versie. Staan wel leuk vind ik zelf. Heb ook zijruitschermen besteld, maar deze waren nog niet leverbaar Quote
Smart Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 En wat had pica3deur willen aanvullen.....? Quote
driekes Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Goedendag allen, bij deze zou ik graag een paar vraagjes willen stellen over enkele asseccoires aangezien ik deze nog nergens op een drie deurs heb gezien. 1- heeft iemand al de instaplijsten voor een drie deurs gezien (of in zijn bezit)? Ik heb ze nl wel besteld maar ook in de folder staan ze nog vermeld als 4 stuks (voor de 5 deurs)... Ik ga er vanuit dat het voor de 3 deurs dus 2 stuks zijn, die tevens een heel stuk langer zullen moeten zijn dan die van de 5 deurs. 2- Ook had ik naar dakdragers (met Thule opvouwbare koffer) gekeken maar daar kon de dealer mijn nog niets over vertellen of die op een 3 deurs passen? Lijkt mijn nl van niet...iemand? 3- er zitten stootstrips bij het exterior pakket maar hoe zien die er precies uit bij de 3 deurs? Ook hier ga ik er vanuit dat deze anders zijn dan op de 5 deurs...Ik heb aangegeven dat als mijn autootje er is dat ze nog even moeten wachten met het plaatsen ervan (eerst zien). en even iets anders... 4- De belettering achterop laat ik niet plaatsen (woord "Picanto" en dat lelijke "Eco dynamics" embleem). Schijnt er dus vanaf te moeten worden gehaald. Geeft dat weghalen geen lelijke plek? Ik weet nl niet hoe dat bevestigd zit? alvast bedankt gr Tarkan Hallo, Ik was laatst mijn auto aan het afspuiten, toen liet picanto al bijna los. Ik kon het er zo vanaf halen zonder lijm resten achter te laten. grtz, 3 Quote
MauS Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Hallo, Ik was laatst mijn auto aan het afspuiten, toen liet picanto al bijna los. Ik kon het er zo vanaf halen zonder lijm resten achter te laten. Ja ? dat is goed nieuws! wou het er binnenkort vanaf halen maar gewoon een keertje wassen doet dus al wonderen (gekheid natuurlijk het hoort niet dat het zomaar los laat.. maarja... 7 garantie komt allemaal goed, ps: ik wil het er wel vanaf halen dat wel) Quote
bigmac Geplaatst 28 September, 2011 Geplaatst 28 September, 2011 Waarom zou je het er af laten? Ik vind het wel 'ns handig om te weten wat voor auto er nu voor me rijdt; ik heb van 'n afstandje al 3 x een Venga voor 'n Picanto gehouden En nog wat; waarom hebben veel mensen hun winterbanden op zwarte velgen, maar dan zonder wieldoppen. Met wieldoppen staat toch een stuk fraaier dan die kale velgen? Quote
Tarkan Geplaatst 15 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2011 Goedemorgen allen, gisteren op de officiele KIA site gekeken en daar staan nu inderdaad de stootstrips en instaplijsten apart vermeld voor de drie deurs!!! Ik moet bekennen dat die stootlijsten de auto fraaier maken,maar het is een foto dus meteen mijn dealer gebeld en gevraagd dat hij even controleerd dat hij wel de juiste bestelnr's heeft staan (auto in mei besteld en toen bestonden deze acc nog niet), tevens blijft de afspraak staan dat hij de dus langere instaplijsten moet plaatsen, maar nog even moet wachten met de stootstrips want dan kan ik het eerst even zien. Over de dakdragers heb ik nogsteeds zo mijn twijfels.... Tevens had de dealer nog niets gehoord of de productie al was begonnen (vorige keer kon hij mij vertellen dat de productie in oktober van start zou gaan).... Vanaf volgende week staat mijn leenauto bij hun klaar (heel netjes). Dus dacht ik, kunnen ze die van mij alvast krijgen (P306 1.6 uit 2000) maar dat moest hij nog vragen..... Snap ik dus niets van???? Mijn auto wordt voor hun alleen maar minder waard....en ondertussen gaat mijn wb gewoon door.... Enfin, keep you posted gr Tarkan Quote
MauS Geplaatst 18 Oktober, 2011 Geplaatst 18 Oktober, 2011 ...Dus dacht ik, kunnen ze die van mij alvast krijgen (P306 1.6 uit 2000) maar dat moest hij nog vragen..... Dat kan zeer zeker! sterker nog dat zijn ze verplicht als jij dat zo op de offerte/koopovereenkomst heb staan. ik zou eerst mijn Audi TT inruilen en die kon ik direct inleveren of halvewege of aan het eind en de inruilprijs bleef hetzelfde. dus even goed navragen. Succes met je Picanto Tarkan! Quote
Tarkan Geplaatst 18 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Oktober, 2011 Dat kan zeer zeker! sterker nog dat zijn ze verplicht als jij dat zo op de offerte/koopovereenkomst heb staan. ik zou eerst mijn Audi TT inruilen en die kon ik direct inleveren of halvewege of aan het eind en de inruilprijs bleef hetzelfde. dus even goed navragen. Succes met je Picanto Tarkan! Dank je voor je antwoord MauS, op het contract staat de prijs die ze voor mijn P306 hadden geboden echter niets over later of eerder inleveren dus dacht ik ze te matsen maar nog steeds niets gehoord. Enfin, ik rij er zo min mogelijk mee zodat ze zodirect niet bij mij aankomen van...ja maar meneertje...nu is die P306 veeeel minder waard omdat er km's meer staan dan tijdens overeenkomst.... Terwijl zij dus te laat leveren.... iemand ooit zoiets meegemaakt? Keep you all posted gr Tarkan Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Dank je voor je antwoord MauS, op het contract staat de prijs die ze voor mijn P306 hadden geboden echter niets over later of eerder inleveren dus dacht ik ze te matsen maar nog steeds niets gehoord. Enfin, ik rij er zo min mogelijk mee zodat ze zodirect niet bij mij aankomen van...ja maar meneertje...nu is die P306 veeeel minder waard omdat er km's meer staan dan tijdens overeenkomst.... Terwijl zij dus te laat leveren.... iemand ooit zoiets meegemaakt? Keep you all posted gr Tarkan Ik heb zelf een aantal jaren bij een dealerschap gewerkt. De afgesproken prijs word reeds berekend op het verwachte aantal bij te rijden km in de levertijd. Dus ik zou me geen zorgen maken over de prijs, Doen ze er wel moeilijk over of vinden ze het te veel km's worden geven ze maar een gratis voorloop auto. Maar over het algemeen doet de dealer er niet kinderachtig over. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.