Anouk Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Ik ben bij wel 7 merken langsgeweest en heb diverse offertes. Overal kreeg ik zo'n 15-1700 euro terug voor mijn huidige auto. Dat was bij aanschaf van een nieuwe auto van 9000-20.000 euro. Bij Kia krijg ik ineens maar 500 euro. Vind ik wel een erg groot verschil tussen zitten. Zit er zo weinig marge op of is deze garage erg karig?! Wat is jullie ervaring. Quote
betominice Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Hoi Anouk ten eerste welkom op het forum Afgaan van een dealer van het zelfde merk zou ik je niet aanraden bezoek eens een andere hiermee scheelde mij bij aankoop 1500 euro. Quote
bigwade Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Hoi Anouk, welkom Levertijd Picanto is ca 6mnd ? Berlingo is een omgebouwde grijs kenteken auto van 14 jr...... Die 500 eu is dik betaald, haha ! De 1500-1700 bij anderen is incl. korting op de nieuwe auto (20K?) Tja dan kan dat.. Gezien de wachtlijsten bij Kia kun je daar nu geen mega-deals verwachten, denk ik.. Suc6 ! btw er zijn meer kleuren dan wit....... Quote
Anouk Geplaatst 29 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2011 Hoi Anouk, welkom Levertijd Picanto is ca 6mnd ? Berlingo is een omgebouwde grijs kenteken auto van 14 jr...... Die 500 eu is dik betaald, haha ! De 1500-1700 bij anderen is incl. korting op de nieuwe auto (20K?) Tja dan kan dat.. Gezien de wachtlijsten bij Kia kun je daar nu geen mega-deals verwachten, denk ik.. Suc6 ! btw er zijn meer kleuren dan wit....... Ik kreeg op een peugeot 107 euro 1500 terug. Misschien omdat ze eraf willen dat kan. Voorraad... Wit kost niks extra, is leuk voor deze auto. Kleurtje kan ook maar vind ik niet bijster beter voor 450 extra. Er zijn er alweer besteld. Vreemd dat de dealer hier alleen driedeurs heeft, die kan ik morgen zo ophalen. Ik verkoop de Berlingo los als de inruil slecht is, brengt ie veel meer op. Maar ik heb alweer een beter bod gehad. Quote
Gast Angelique Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Ik kreeg op een peugeot 107 euro 1500 terug. Misschien omdat ze eraf willen dat kan. Voorraad... Wit kost niks extra, is leuk voor deze auto. Kleurtje kan ook maar vind ik niet bijster beter voor 450 extra. Er zijn er alweer besteld. Vreemd dat de dealer hier alleen driedeurs heeft, die kan ik morgen zo ophalen. Ik verkoop de Berlingo los als de inruil slecht is, brengt ie veel meer op. Maar ik heb alweer een beter bod gehad. Goed plan. Deze autootjes zijn vrij gewild bij "hondenmensen" en dan vang je er geheid meer voor dan die schamele €500,- Ik zou 'm via MP eruit doen en dan aan de KIA dealer een leuke *niet inruil* korting vragen. (eisen) Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 30 September, 2011 Geplaatst 30 September, 2011 Bij geen inruil krijg je ''standaard'' €500 korting weet ik inmiddels. Heb recentelijk een Picanto voor mijn buurman gekocht die geen inruil had ivm total-loss van z'n vorige Picanto. Quote
ErwinB Geplaatst 30 September, 2011 Geplaatst 30 September, 2011 Bezoek ook eens verschillende Kia dealers.. Bij de ene was het 'het spijt me meneer, maar meer kunnen we echt niet voor u betekenen' terwijl ik een uur later nog geen 20km verderop bij een andere Kia dealer 1500€ extra inruil kreeg! Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 30 September, 2011 Geplaatst 30 September, 2011 Mijn tip... Rij eens naar Houten. Kia dealer Jan van Werkhoven doet vast meer dan die belachelijke € 500,00. Quote
Anouk Geplaatst 30 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2011 Hoi Anouk, welkom Levertijd Picanto is ca 6mnd ? Berlingo is een omgebouwde grijs kenteken auto van 14 jr...... Die 500 eu is dik betaald, haha ! De 1500-1700 bij anderen is incl. korting op de nieuwe auto (20K?) Tja dan kan dat.. Gezien de wachtlijsten bij Kia kun je daar nu geen mega-deals verwachten, denk ik.. Suc6 ! btw er zijn meer kleuren dan wit....... 1. Berlingo is niet omgebouwd maar barstensvol luxe en in nette staat. Rijd nog perfect. Ik krijg overal 1500-1750 terug probeer hem nu ook zelf te verkopen.... Bovenstaande prijzen vond ik ook prima, boven verwachting, maar 500 kan echt niet. Ben er 1 keer ingetrapt met mijn Toyota Starlet, veel te goedkoop ingeruild dus dat doen we niet meer... 2. Kleur inderdaad Mocha heeft mijn voorkeur. Ik zag een schattige witte driedeurs, scheelt weer 450, maar mocha is nog mooier... Quote
Smart Geplaatst 30 September, 2011 Geplaatst 30 September, 2011 Mocha is zeker een hele mooie kleur. Bij mijn werk staat er één geparkeerd met zwarte/zilveren velgen. Heel mooi. Quote
bigwade Geplaatst 30 September, 2011 Geplaatst 30 September, 2011 Een grijs-kenteken auto, niet omgebouwd met extra stoelen, doet niet zoveel. Voor "hondenmensen" een pré natuurlijk, voor de rest, die missen de achterbank etc. en lappen wel wb voor geel kenteken. Als je er 1500 voor kunt vangen, zeg ik doen ! Suc6 Quote
Anouk Geplaatst 1 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2011 Mocha is zeker een hele mooie kleur. Bij mijn werk staat er één geparkeerd met zwarte/zilveren velgen. Heel mooi. Dank! Dat is mooi,, helaas is geen auto met die kleur hier aanwezig bij de dealer(s). Vind Titanium grey ook mooi maar bijna iedere auto is tegenwoordig grijs. Alhoewel dit wel een heel mooie is. Een beetje eng om zomaar te bestellen zonder op een auto gezien te hebben bedacht ik me. Ik kan de Mocha bestellen op voorbehoud van kleur. Alleen als ie het dan niet zo zijn, dan moet ik wel weer een tijd wachten.... Het lijkt me wel mooi, hier waren er 8 geweest bij de dealers en die waren direct weg, dat zegt ook wel weer wat. Quote
Anouk Geplaatst 1 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2011 Ik heb nu al een verschil van 850 te pakken. Ga zeker nog naar Houten en als ik elders in het land ben, wat andere dealers bezoeken. Weet precies wat ik wil dus kan direct een offerte vragen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.