Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo wie heeft er ervaring met een armsteun tussen de voorstoelen? Is het een gemak en handig of is het een zit in de weg. Ik heb geprobeerd te zoeken op dit forum echter zonder resultaat, maar misschien zoek ik niet goed :lol:

Groetjes Wisper.

Posted

Wij hebben zo'n imitatie armsteun van ca 20 euro in de auto zitten.

Het werkt perfect, maar...............is iets lastiger als je de handrem moet bedienen, dan zit de armsteun een beetje in de weg.

Verder een leuke aanwinst voor de auto.

We hebben er echt veel plezier aan.

Deze hebben wij

0325008.jpg

Philip

Posted

Ik heb de originele armsteun die in de accesoirelijst staat, bij aflevering van mijn picanto kon ik kiezen een radio of een armsteun, en gezien ik al een radio had heb ik gekozen voor de armsteun.

Erg prettig, vooral op wat langere ritten. Ik kan hem je aanbevelen!!!

gr.

Peter

Posted

Ik heb ook de orginele. Bevalt zeer goed.

Hij is in de lengte richting nog naar voren te schuiven. Handig als je erg klein bent. De steun zit nl niet aan de stoel maar staat op de middenconsole tussen de stoel en schuift niet met de stoel mee.

Hij is ook nog eens netjes afgewerkt. Hij is het geld dubbel en dwars waard

• 3 weeks later...
Posted

We hebben vandaag onze nieuwe Picanto Festival airco opgehaald met de orginele middenarmsteun. Ik moet zeggen geweldig, rijdt lekker onspannen. :P Bedankt allemaal voor de reacties.

Wisper.

• 8 months later...
Posted
Wij hebben zo'n imitatie armsteun van ca 20 euro in de auto zitten.

Het werkt perfect, maar...............is iets lastiger als je de handrem moet bedienen, dan zit de armsteun een beetje in de weg.

Verder een leuke aanwinst voor de auto.

We hebben er echt veel plezier aan.

Deze hebben wij

0325008.jpg

Philip