Wisper Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Hallo wie heeft er ervaring met een armsteun tussen de voorstoelen? Is het een gemak en handig of is het een zit in de weg. Ik heb geprobeerd te zoeken op dit forum echter zonder resultaat, maar misschien zoek ik niet goed Groetjes Wisper. Quote
Tazteam Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Wij hebben zo'n imitatie armsteun van ca 20 euro in de auto zitten. Het werkt perfect, maar...............is iets lastiger als je de handrem moet bedienen, dan zit de armsteun een beetje in de weg. Verder een leuke aanwinst voor de auto. We hebben er echt veel plezier aan. Deze hebben wij Philip Quote
LeFouduVolant. Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Als je kijkt in het Album zie je de gemonteerde armsteun in mijn beide PIC's ... prettig ... Op eBay Germany vindt je ze momenteel voor 10 EUR in Direct Kaufen !!... http://cgi.ebay.de/Mittelarmlehne-Holz-Kia-Shuma-Sephia-Rio-Picanto-Pride_W0QQitemZ220112251736QQihZ012QQcategoryZ99123QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem keep it on the island ... Quote
Bosschenaar Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Ik heb de originele armsteun die in de accesoirelijst staat, bij aflevering van mijn picanto kon ik kiezen een radio of een armsteun, en gezien ik al een radio had heb ik gekozen voor de armsteun. Erg prettig, vooral op wat langere ritten. Ik kan hem je aanbevelen!!! gr. Peter Quote
Full Throttle Posted May 26, 2007 Posted May 26, 2007 Ik heb ook de orginele. Bevalt zeer goed. Hij is in de lengte richting nog naar voren te schuiven. Handig als je erg klein bent. De steun zit nl niet aan de stoel maar staat op de middenconsole tussen de stoel en schuift niet met de stoel mee. Hij is ook nog eens netjes afgewerkt. Hij is het geld dubbel en dwars waard Quote
Wisper Posted June 15, 2007 Author Posted June 15, 2007 We hebben vandaag onze nieuwe Picanto Festival airco opgehaald met de orginele middenarmsteun. Ik moet zeggen geweldig, rijdt lekker onspannen. Bedankt allemaal voor de reacties. Wisper. Quote
Harald Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Wij hebben zo'n imitatie armsteun van ca 20 euro in de auto zitten.Het werkt perfect, maar...............is iets lastiger als je de handrem moet bedienen, dan zit de armsteun een beetje in de weg. Verder een leuke aanwinst voor de auto. We hebben er echt veel plezier aan. Deze hebben wij Philip Quote
Recommended Posts