Ga naar inhoud

Onderhoudskosten


Anouk

Aanbevolen Berichten

Gast Jeroen66475

Op de website van Kia staan helaas alleen de prijzen vd modellen 2004 tot 2011. Dus niet vanaf 2011.

Je hebt dan niet goed gekeken want het staat er wel degelijk (Picanto en Picanto TA 2011)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zojuist een afspraak gemaakt voor mijn eerste kleine beurt, de 15.000km beurt en was natuurlijk ook benieuwd naar de kosten. Volgens de Kia dealer in Zeist is de prijs bij elke Kia dealer gelijk, maar het verschilt wel per model Picanto. Voor het nieuwe model (mijn bouwjaar is augustus 2011) is het voor de kleine beurt EUR 180,-. Op de website van Kia staan helaas alleen de prijzen vd modellen 2004 tot 2011. Dus niet vanaf 2011. Ik heb via de site van Kia daar gelijk maar even een opmerking over gemaakt of ze dat willen bijwerken.

post-5520-0-96321800-1346241973_thumb.jpg

Prijzen zijn bij Kia dealers niet gelijk.

Bij de Kia dealer waar mijn auto in onderhoud is betaalde ik 140eur voor de 15.000km beurt.

Terwijl ik ook een 1.0 comf/ext/style heb, vanwaar dan dat verschil in prijs a 40eur??

Heb hier al meer over gehoord dat onderhoudskosten voor een servicebeurt bij diverse Kia dealers verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 8 jaar later...

Ik heb vorige week een grote beurt voor mijn Kia Picanto van 4 jaar laten uitvoeren. De jongeman aan de balie liet al vooraf zien wat de kosten waren, ik was nog maar net binnen in het pand. 451,00 euro gaat het kosten. Er werd gevraagd moet er vooraf gebeld worden indien er ongeziene kosten bijkomen. Er moest nog een KIW bij van 29,95 euro. De totale kosten waren incl. KIW 482,62 euro. Niet normaal meer !!! De volgende keer maar naar KwitFit, is veel goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...