Smart Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Vandaag toch maar even de 5000 forumleden bereikt! Toen ik in augustus 2009 lid werd, waren het er zo'n 2800 leden. Bijna een verdubbeling dus, toe te schrijven aan de Venga, Sportage 3, Picanto en nu dus de Rio. Het gaat dus goed met de ledenaanwas. Misschien maar eens kijken of wij bedrijven kunnen interesseren om ons korting te verlenen. Er zijn er nu enkelen op het forum, hopelijk straks een speciale KiaClub koopjescatalogus met kortingsbonnen/-pasjes en spaarkaarten/zegeltjes..... Quote
betominice Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Ja dat is zeker mooi en het 5000 ste lid heet Toppie hiep hiep hoera Quote
bigwade Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 5000 waarvan 50 min of meer actief, dat is wel een beetje jammer. Schermen met aantallen gasten doet het beter denk ik. AlexVB heeft nog wat KiaClub stickers.... Quote
Smart Geplaatst 2 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2011 Klopt BW, alleen zijn die overige 4950 leden wel bereidt om lid te worden en info te verzamelen. Is een veel voorkomend verschijnsel dat een forum wordt gedragen door de actieve leden en de minder actieve leden daarmee hun voordeel kunnen doen. We doen het voor onszelf en voor een ander. Een nobel streven toch? Quote
bigwade Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Ik val weer eens stil....... Nobel........ mooi woord. Quote
vand.m Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 5000 leden! Prachtig aantal maar het kan toch altijd beter? Hoe groter het aantal leden des te groter de vuist die je kunt maken.Maar dat niet alleen. Je betekend ook wat meer bij kortingen bedingen of andere akties. Ik heb daarom een leuk idee om het aantal leden op te schroeven. Als de dealers de nieuwe en toekomstige klanten nu is wijzen op het bestaan van deze Kia club? Ze zijn toch niet bang voor de Kia club hoop ik. Of misschien toch een beetje!Gewoon alle dealers aan schrijven? Andere suggesties? Groet, vand.m Quote
kialoog Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Citaat van mijn dealer: vindt het maar geleuter. Quote
Smart Geplaatst 3 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2011 Citaat van mijn dealer: vindt het allemaal geleuter. Ik zou zeggen zoek een andere dealer......Kia NL is in ieder geval wel enthousiast. Quote
bigwade Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 Citaat van mijn dealer: vindt het maar geleuter. http://www.kiaclub.nl/topic/7307-het-stuur/page__view__findpost__p__69717 Quote
Jantje.2 Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 Harstikke leuk en aardig voor die 4950 "niet zo actieve leden" maar daarvan zullen de meeste niet eens weten dat er bijvoorbeeld een kortings actie is. (en persoonlijk vind ik ook dat ze dat voordeel niet verdienen) Quote
kialoog Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 name='bigwade' http://www.kiaclub.nl/topic/7307-het-stuur/page Had juist een uitdraai bij me van het forum en bood dit nog aan (speelde even voor die stuursoftwareaktie) maar dat werkte helemaal als een rode lap op een stier, hij hoefde het niet. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 name='bigwade' http://www.kiaclub.n...-het-stuur/page Had juist een uitdraai bij me van het forum en bood dit nog aan (speelde even voor die stuursoftwareaktie) maar dat werkte helemaal als een rode lap op een stier, hij hoefde het niet. Ja helaas worden ''goed geïnformeerde'' klanten niet overal met open armen ontvangen. Hier valt nog wel eea te verbeteren in de autobranche Quote
Preston Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 hij hoefde het niet. Moet je geen genoegen mee nemen KIaloog, is er geen andere dealer in je regio ? groet, Cor Quote
Smart Geplaatst 7 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2011 Iets meer dan een maand om 5200 leden (+200) te bereiken! Het gaat nu wel erg snel met de ledenaanwas op het forum. We moeten eens kijken of we bedrijven kunnen interesseren voor (groeps)forumkorting! Iemand nog ideeën? En vandaag zomaar op een maandag 231 leden online (record 243)!! Mooi toch al die aandacht? Quote
bigwade Geplaatst 7 November, 2011 Geplaatst 7 November, 2011 Verhouding lurker/lid is nog steeds 3:1 Daarnaast zijn van die 5200 leden er maar 30-40 actief. w.b.marketing en aantallen is hier voor 3e partijen geen peil en dus geen plan op te trekken...... Quote
Smart Geplaatst 7 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2011 Toch, over een dag gerekend, zijn er dus blijkbaar 231 leden geïnteresseerd in het wel en wee op het forum. Daarnaast dus nog eens drie keer zoveel niet-leden die ook op één of andere manier interesse tonen in de informatie vanuit de topics. Voor marketingdoeleinden heb je natuurlijk niet het voltallige ledenbestand nodig om iets te kunnen verkopen. Er zijn zomaar 1000 leden/niet-leden die geattendeerd worden op interessante aanbiedingen o.i.d. Mijns inzien een hele grote en welkome groep mensen voor marketeers. Quote
Alex VB Geplaatst 8 November, 2011 Geplaatst 8 November, 2011 Zolang wij een platform bieden voor marketeers is elke vorm van "reclame" voor hun lonend. Tegenwoordig kijken ze eerder naar Sociale media (waar fora ook onder vallen) dan naar de grote reclamesites. Zeker de kleinere aanbieders van interessante producten en diensten zijn geïnteresseerd in kleinere marketing vormen zodat ze hun kosten kunnen drukken... Ideeën zijn altijd welkom en bespreekbaar.. Quote
Smart Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Wij gaan inmiddels richting de 7000 leden. We worden een serieuze gesprekspartner voor KMNL.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.