Pipercub Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 Die is wel heel langzaam met het weergeven van de status. Quote
xtra40 Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 Die is wel heel langzaam met het weergeven van de status. ja dat klopt maar meestal wel accuraat o ja en de vertalingen zijn zoms wat vreemd Quote
Gast wil51 Geplaatst 14 December, 2013 Geplaatst 14 December, 2013 Al paar keer gebeld en getwitterd met postnl. Pakket is niet te traceren door postnl. Ze vinden dit vreemd omdat ze altijd wel in het systeem kunnen zien waar pakket uit buitenland is zodra het bij de douane is. En volgens Korea Post is het woensdag 11 december in Amsterdam gearriveerd. Quote
Gast wil51 Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Weer contact met postnl. Conclusie is dat pakket op Schiphol is zoek geraakt. Betaald met paypal, dus nu proberen geld terug te krijgen. Quote
handyman Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 is niet zoek ,duurt gewoon lang. Wellicht nog via andere postduif DHL ofzo. Quote
Gast wil51 Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Mevrouw van postnl gaf aan dat alle pakketten uit buitenland door postnl worden afgehandeld. Zodra pakket op schiphol is moet het in hun systeem staan, ook als het nog bij de douane is. Ik vroeg nog of het via andere vervoerder gaat, maar dat is niet mogelijk. Of postnl of TNT express zou het moeten leveren. Verzender geeft aan verzonden door Korea Post, dus afhandeling is hier door postnl. Quote
Jack_z Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 ik kreeg vandaag pas pakket binnen wat ook al op 11 december volgens de track en trace schiphol had verlaten, dus het duurt inderdaad soms lang, overigens was dit de eerste zending waarbij ik eruit gepikt was en moest 13 euro inklaring en 7.70 btw betalen, al met al nog steeds goedkoper dan dat ik het hier zou moeten kopen en op de 8 pakketten tot nu toe valt het nog steeds mee Quote
Gast wil51 Geplaatst 20 December, 2013 Geplaatst 20 December, 2013 Eindelijk door de douane. Moet 36 euro betalen. Bezorging morgen. Kan ik het mooi in weekend monteren. Quote
Gast wil51 Geplaatst 21 December, 2013 Geplaatst 21 December, 2013 En helaas heeft postnl gemeld dat het niet gelukt is de express levering te bezorgen. Geweldig bedrijf postnl, is al sinds 12 december bezig om een express pakket waar je extra voor betaald te verwerken. 1e reden pakket was verkeerd gesorteerd. We leveren 20 december. Toen helaas bezorging vertraagd, we bezorgen 21 december. Toen, we halen beloofde tijdvak niet en nu melding bezorging niet gelukt. En ik was hele dag thuis. Volgende week 2e poging afleveren Quote
Pipercub Geplaatst 22 December, 2013 Geplaatst 22 December, 2013 Dat krijg je met al die subcontractors van NL post rond de kerst, moeten waarschijnlijk eerst zelf de boodschappen doen. . Quote
Gast wil51 Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 HèHè, eindelijk aangekomen. Uitpakken meer werk dan monteren. Verzender dacht zeker dat pakket als rugbybal gebruikt zou worden Quote
xtra40 Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 neem maar van mij aan dat ze dat ook doen lekker een potje rugby met jou pakketje Quote
Gast wil51 Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 Haha hij is leuk. Op mijn pakket stond fragile. Is er dan extra mannetje dat probeert te vangen als ze gaan gooien? Ik heb al veel pakketten ontvangen, maar zo goed en met veel schuimrubber er om heen had ik nog niet eerder gezien. Postbezorgen gaf nog aan dat er bij sorteren wel wat fout zal zijn geweest. Wat hij mee krijgt bezorgt hij ook. Gaat niets mee weer terug. En ik ken deze bezorger al jaren, heel aardige een accurate man. Quote
Wimis on Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 Hier zijn de originele (van Hans) al geïnstalleerd. Vanavond even een foto 1 Quote
Gast wil51 Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 Hier zijn de originele (van Hans) al geïnstalleerd. Vanavond even een foto Dat heb je snel gedaan. Was met schilderklus begonnen in huis, en dat moet je afmaken. En ik heb al zo'n hekel aan schilderen. Had veel liever de lampen gemonteerd. Morgen dan maar. Ik heb toch vakantie. Quote
Wimis on Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 Zal eens kijken............ Hier dan: Mooi he? 1 Quote
Wimis on Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 uh ja en ze doen het ook nog Hihi, dat zei Hans ook al........... Quote
Specialmade Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 Zal eens kijken............ Hier dan: IMG_9308.jpg IMG_9309.jpg Mooi he? @Wimis, Wat is er nu anders? ....... Dat is toch het "normale" achterlicht van de SP3. Geintje............. ziet er goed uit en is nog extra veilig ook. Als er nu een lampje kapot gaat blijf je altijd nog achterlicht voeren. Grtz. Specialmade Quote
Jack_z Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 ik ben hier nu sinds augustus en vraag me inmiddels wel af wat nou "" normaal"" is hier Quote
Wimis on Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 @Wimis, Wat is er nu anders? ....... Dat is toch het "normale" achterlicht van de SP3. Geintje............. ziet er goed uit en is nog extra veilig ook. Als er nu een lampje kapot gaat blijf je altijd nog achterlicht voeren. Grtz. Specialmade Ik weet niet wat er normaal brand aan (aantal) lampen Wat ik nu wel weet is... Dat er vier bolletjes/lampen zijn bij gekomen! De achteruit rij lampen waren al standaard. Quote
Wimis on Geplaatst 23 December, 2013 Geplaatst 23 December, 2013 ik ben hier nu sinds augustus en vraag me inmiddels wel af wat nou "" normaal"" is hier Meegaan met de berichten of upgraden naar een grotere KIA 1 Quote
MrBubbels Geplaatst 25 December, 2013 Geplaatst 25 December, 2013 Inderdaad Wim het is en blijft een mooi gezicht de upgrade achterklep verlichting ( het lijkt net of de mijne nu een blote k.nt gezicht heeft) maar ja dat is voor de nieuwe eigenaar Hahahahahahahaha Quote
Gast wil51 Geplaatst 25 December, 2013 Geplaatst 25 December, 2013 Wilde net de achterlichten vervangen. Maar achterlicht wil er niet af na verwijderen 4 boutjes. Blijft op 1 punt vast zitten. Het punt waar een zwart plastic bout zat. Durf er geen kracht op te zetten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.