Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi, wij hebben tot grote tevredenheid een Ceed SW. diesel.

Het enige wat steeds gebeurd is dat het motorcheck lampje gaat branden.Dealer repareert en week later weer mis.Dealer vindt het vreemd dat het zo vaak gebeurt.Hij blijft goed rijden dus dat is het niet.

Verder op onze navi CD zit een enorme kras, niet meer te gebruiken dus, weten jullie waar ik goedkope nieuwe kan halen?

Groetjes Karin

• 5 weeks later...
Posted

wat wordt er dan gerepareerd door de dealer..zowiezo..iets meer informatie zou wel handig zijn..

Ze hebben de temperatuurmeter van de roetfilter al 2 keer vervangen en weten niet hoe het komt.We komen bij een officiele Kia garage.

• 1 month later...
Posted

Soms kun je een gekraste CD nog op een PC kopieren. Veel pc's en kopieerprogramma's zijn toleranter dan de apparatuur die CD's gebruikt. Toevallig nog met Kerst een beschadigde CD weten te kopieren :wink:

Verder kun je in jouw geval natuurlijk gaan zoeken naar een illegale download, want je hebt een originele CD en dus een licentie :wink: of misschien kan gareaap een kopietje maken....

Posted

Soms kun je een gekraste CD nog op een PC kopieren. Veel pc's en kopieerprogramma's zijn toleranter dan de apparatuur die CD's gebruikt. Toevallig nog met Kerst een beschadigde CD weten te kopieren :wink:

Verder kun je in jouw geval natuurlijk gaan zoeken naar een illegale download, want je hebt een originele CD en dus een licentie :wink: of misschien kan gareaap een kopietje maken....

dat kan ik zeker, maar er komen er 2 (cd's) versies per jaar uit
  • 3 weeks later...
Posted

Ik heb krassen weleens weggepolijst met zilverpoets.

Ondersteun de CD dan wel goed op een vlakke ondergrond en niet in je hand.

Posted

Bij het polijsten moet je dan wel van binnen naar buiten poetsen en niet teveel ronddraaien.

Een CD/DVD is zo opgebouwd dat de 'putjes' in lijn naar buiten staan.