KaDo Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Hoi, wij hebben tot grote tevredenheid een Ceed SW. diesel. Het enige wat steeds gebeurd is dat het motorcheck lampje gaat branden.Dealer repareert en week later weer mis.Dealer vindt het vreemd dat het zo vaak gebeurt.Hij blijft goed rijden dus dat is het niet. Verder op onze navi CD zit een enorme kras, niet meer te gebruiken dus, weten jullie waar ik goedkope nieuwe kan halen? Groetjes Karin Quote
Crum Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 wat wordt er dan gerepareerd door de dealer..zowiezo..iets meer informatie zou wel handig zijn.. Quote
KaDo Posted November 21, 2011 Author Posted November 21, 2011 wat wordt er dan gerepareerd door de dealer..zowiezo..iets meer informatie zou wel handig zijn.. Ze hebben de temperatuurmeter van de roetfilter al 2 keer vervangen en weten niet hoe het komt.We komen bij een officiele Kia garage. Quote
Crum Posted November 21, 2011 Posted November 21, 2011 loopt de temperatuur bij het regeneren te hoog op dan?? is de auto verder standaard? (niet getuned o.i.d.?) Quote
gare aap Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 die navigatie cd is op internet te vinden, heb hem pas nog gevonden: http://www.navigatie-software.com/category/1892/Ceed_turn_by_turn of even bij opel navragen wat hij daar kost is namelijk de zelfde, ik heb een astra uit 2008, die cd gaat er gewoon in(en hij werkt ook nog) Quote
HobbyRobby Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Soms kun je een gekraste CD nog op een PC kopieren. Veel pc's en kopieerprogramma's zijn toleranter dan de apparatuur die CD's gebruikt. Toevallig nog met Kerst een beschadigde CD weten te kopieren Verder kun je in jouw geval natuurlijk gaan zoeken naar een illegale download, want je hebt een originele CD en dus een licentie of misschien kan gareaap een kopietje maken.... Quote
gare aap Posted January 6, 2012 Posted January 6, 2012 Soms kun je een gekraste CD nog op een PC kopieren. Veel pc's en kopieerprogramma's zijn toleranter dan de apparatuur die CD's gebruikt. Toevallig nog met Kerst een beschadigde CD weten te kopieren Verder kun je in jouw geval natuurlijk gaan zoeken naar een illegale download, want je hebt een originele CD en dus een licentie of misschien kan gareaap een kopietje maken.... dat kan ik zeker, maar er komen er 2 (cd's) versies per jaar uit Quote
jelle linnekamp Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Ik heb krassen weleens weggepolijst met zilverpoets. Ondersteun de CD dan wel goed op een vlakke ondergrond en niet in je hand. Quote
HobbyRobby Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 En wel de goede kant poetsen, anders ben je alles kwijt. Dus de niet-bedrukte kant! Quote
Smart Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 Bij het polijsten moet je dan wel van binnen naar buiten poetsen en niet teveel ronddraaien. Een CD/DVD is zo opgebouwd dat de 'putjes' in lijn naar buiten staan. Quote
Recommended Posts