Remko .me Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 Kijk dit filmpje vanaf 3 minuten en check de LED verlichting. Ik heb de vraag gesteld aan KIA motors Nederland via Twitter en het is mogelijk wordt even geïnformeerd hoe. Ben benieuwd hoe dit gedaan is. Het filmpje is van ANWB; Quote
Zig71 Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 Beste Remko, Als ik door de lens van mijn digitale camera naar de dagrijverlichting van mijn Rio kijk zie ik hetzelfde effect. Ik denk dat dit meer te maken heeft met de tekortkomingen van de camera die hier gebruikt is. Lijkt me ook dat oom agent dit niet toestaat en jouw Rio hiermee van de weg haalt Quote
Bert Jan Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 Dan is het maar te hopen dat oom agent geen foto's wil maken Quote
JosK Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 Klopt, de frequentie van de LED-verlichting kan niet mooi worden vastgelegd door de meeste videocamera's. Da's ook bij laser het geval... Quote
Remko .me Posted November 16, 2011 Author Posted November 16, 2011 Mooie kleur overigens die Rio Quote
Eelco Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 Mooie kleur overigens die Rio En dat two tone dashboard en lichte bekleding heb ik ook nog niet gezien in NL.(helaas) Quote
Recommended Posts