Jump to content

reservelampjes

Jmtpes

Recommended Posts

Nee, zitten er standaard niet in (en probeer ze onderweg in het donker maar eens te verwisselen :))

Haha, sowieso heb ik geen reservelampen laat staan in de donker verwisselen :D

Waar kan ik die reserverlampen halen? Ja sorry ik weet heel weinig over autos.

Guest Marcvane86

Ik zou even langs je dealer gaan, bij aanschaf van je nieuwe auto zit 100 euro inbegrepen als afleverpakket, lampen set/ gevarendriehoek/hesjes/ijskrabber/mattenset.

Guest Jeroen66475

Ik zou even langs je dealer gaan, bij aanschaf van je nieuwe auto zit 100 euro inbegrepen als afleverpakket, lampen set/ gevarendriehoek/hesjes/ijskrabber/mattenset.

In het afleverpakket van €100 zit: mattenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee veiligheidsvestjes (conform regionale Europese wetgeving), een lifehammer en een opbergtas. Géén lampen set dus...sad.gif en al helemaal geen ijskrabberbiggrin.gif

• Like 1

In het afleverpakket van €100 zit: mattenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee veiligheidsvestjes (conform regionale Europese wetgeving), een lifehammer en een opbergtas. Géén lampen set dus...sad.gif en al helemaal geen ijskrabberbiggrin.gif

Gelukkig maar! Er ontbreekt bij mij nu alleen een brillenhouder en NLS handleiding.

Guest Marcvane86

Dan zal ik mijn dealer is aanspreken. heb geen ehbo set en geen opbergtas. maar wel lampenset en ijskrabber aanwezig bij aflevering.

En aangezien over 2 weken voor mij weer een nieuwe pico de showroom uit rijdt wil ik wel mn pakketje compleet krijgen.

@Jeroen dit lijstje is vanuit kia zo standaard dus.

Guest Jeroen66475

@Jeroen dit lijstje is vanuit kia zo standaard dus.

Ja, keurig verpakt in een rood Kia tasje met klittenband zodat het niet schuift in de kofferbak. Waar de afleverkosten uit bestaan en wat je daar precies voor krijgt staat in de prijslijst van de Picanto op blz 11.

Guest Marcvane86

Helemaal top zie het nu pas inderdaad. Heb geen mooi rood tasje in de kia liggen toch ff aankaarten bij afhalen nieuwe auto.

Ja, keurig verpakt in een rood Kia tasje met klittenband zodat het niet schuift in de kofferbak. Waar de afleverkosten uit bestaan en wat je daar precies voor krijgt staat in de prijslijst van de Picanto op blz 11.