Jmtpes Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 In rij regelmatig in een aygo en mazda5. Nu heb ik de picanto erbij en vraag me of er standaard reservelampjes bij zitten? Ik kan ze namelijk niet vinden. Bij de aygo en Mazda liggen ze netjes in de kofferbak 'verstopt' Quote
bigmac Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Nee, zitten er standaard niet in (en probeer ze onderweg in het donker maar eens te verwisselen ) Quote
Jmtpes Geplaatst 3 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 November, 2011 Nee, zitten er standaard niet in (en probeer ze onderweg in het donker maar eens te verwisselen ) Haha, sowieso heb ik geen reservelampen laat staan in de donker verwisselen Waar kan ik die reserverlampen halen? Ja sorry ik weet heel weinig over autos. Quote
phoenix2149 Geplaatst 3 November, 2011 Geplaatst 3 November, 2011 Halfords, hier kun je van die pakketjes kopen zodat je van alles een reserve hebt. Zij hebben ook wel kennis van welke fittingen er in auto's zitten. Quote
Jmtpes Geplaatst 4 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2011 Halfords, hier kun je van die pakketjes kopen zodat je van alles een reserve hebt. Zij hebben ook wel kennis van welke fittingen er in auto's zitten. Thnx Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 9 November, 2011 Geplaatst 9 November, 2011 Ik zou even langs je dealer gaan, bij aanschaf van je nieuwe auto zit 100 euro inbegrepen als afleverpakket, lampen set/ gevarendriehoek/hesjes/ijskrabber/mattenset. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 9 November, 2011 Geplaatst 9 November, 2011 Ik zou even langs je dealer gaan, bij aanschaf van je nieuwe auto zit 100 euro inbegrepen als afleverpakket, lampen set/ gevarendriehoek/hesjes/ijskrabber/mattenset. In het afleverpakket van €100 zit: mattenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee veiligheidsvestjes (conform regionale Europese wetgeving), een lifehammer en een opbergtas. Géén lampen set dus... en al helemaal geen ijskrabber 1 Quote
Jmtpes Geplaatst 9 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2011 In het afleverpakket van €100 zit: mattenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee veiligheidsvestjes (conform regionale Europese wetgeving), een lifehammer en een opbergtas. Géén lampen set dus... en al helemaal geen ijskrabber Gelukkig maar! Er ontbreekt bij mij nu alleen een brillenhouder en NLS handleiding. Quote
bigmac Geplaatst 9 November, 2011 Geplaatst 9 November, 2011 Ik heb de lampjes uit mijn reserve-koplampunit gehaald en die achter in mijn Picanto gelegd. Heb ik voor de voorkant tenminste iets aan boord. Wat afleverpaket betreft: eens met Jeroen. Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 13 November, 2011 Geplaatst 13 November, 2011 Dan zal ik mijn dealer is aanspreken. heb geen ehbo set en geen opbergtas. maar wel lampenset en ijskrabber aanwezig bij aflevering. En aangezien over 2 weken voor mij weer een nieuwe pico de showroom uit rijdt wil ik wel mn pakketje compleet krijgen. @Jeroen dit lijstje is vanuit kia zo standaard dus. In het afleverpakket van €100 zit: mattenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee veiligheidsvestjes (conform regionale Europese wetgeving), een lifehammer en een opbergtas. Géén lampen set dus... en al helemaal geen ijskrabber Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 14 November, 2011 Geplaatst 14 November, 2011 @Jeroen dit lijstje is vanuit kia zo standaard dus. Ja, keurig verpakt in een rood Kia tasje met klittenband zodat het niet schuift in de kofferbak. Waar de afleverkosten uit bestaan en wat je daar precies voor krijgt staat in de prijslijst van de Picanto op blz 11. Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 15 November, 2011 Geplaatst 15 November, 2011 Helemaal top zie het nu pas inderdaad. Heb geen mooi rood tasje in de kia liggen toch ff aankaarten bij afhalen nieuwe auto. Ja, keurig verpakt in een rood Kia tasje met klittenband zodat het niet schuift in de kofferbak. Waar de afleverkosten uit bestaan en wat je daar precies voor krijgt staat in de prijslijst van de Picanto op blz 11. Quote
bigmac Geplaatst 15 November, 2011 Geplaatst 15 November, 2011 Ik meen dat ik 'n blauw tasje had gekregen. Weet eigenlijk niet waar ik 't gelaten heb; ergens in de buurt van de plek van het reservewiel (dat er niet is) denk ik. In de kofferbak neemt dat zoveel plek in beslag. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.