IlanKroon Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Ik had al langer een vermoeden dat m'n vrouw het niet zo nauw neemt met haar huwelijksbelofte. De gebruikelijke tekenen: telefoontjes van mensen die plots ophangen als ik opneem, plots heel veel uitgaan "met vriendinnen", toen ik vroeg wie die vriendinnen dan wel niet waren zei ze altijd "mensen van m'n werk, je kent ze toch niet". Afijn, dus ik besloot om op uitkijk te gaan staan voor haar taxi, maar ze kwam altijd de oprijlaan inlopen, terwijl ik wel een auto hoorde. Alsof ze om de hoek uitstapte. Waarom? Is er geen taxi? Toen ik een keer haar mobieltje pakte om te kijken hoe laat het is werd ze helemaal gek en zei dat ik 'm nooit meer aan mocht raken, en vroeg ze waarom ik haar controleerde. Ik heb dit onderwerp nooit met haar besproken, misschien omdat ik de waarheid wel niet wilde weten. Tot gisternacht, toen zij weer met "vrienden" uitging en ik besloot om haar op te wachten. Ik zou me verstoppen achter mijn nieuwe Picanto zodat ik de hele straat kon zien, en dus kon zien of het een taxi was die ik altijd hoorde of wellicht een andere auto. Zo dicht verstopt achter mijn Picca zag ik dat er een aantal kleine roestplekken begonnen te ontstaan. Nu wil ik deze wegwerken voordat deze plekken groter worden. Nu heb ik de kleurcode van mijn auto opgezocht en zo'n kleurstiftje met de juiste kleurcode bij de Halfords gekocht. Nu lijkt het mij dat ik de roestplekken eerst moet opschuren en dat er dan een soort van beschermlaag op moet om te zorgen dat het niet weer gaat roesten, en daarna met de stift erover. Heb ik daar gelijk in? En weet iemand misschien waar ik dat kan kopen? 2 (jonge) verkopers bij de Halfords konden me hier geen antwoord op geven. Quote
Wimis on Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Die plekjes komen wel goed maar hoe is het met je "echtgenote" afgelopen Quote
Jantje.2 Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Het origineel met de harley davidson en de olie lekkage is leuker! hahahaha Quote
r.vanrookhuizen Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Wat erugh zeg ROEST. Ik wist niet wat ik las. Heb wel eens erge dingen gehoord maar dit is vreselijk. Ik leef met je mee. Gelukkig heb je weinig last van je vrouw die is veel weg las ik. Sterkte er mee Ronald Quote
Guest Jeroen66475 Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Dat je vrouw vreemd gaat ok...maar roest aan je auto! Dan stort je wereld toch wel een beetje in. Sterkte! Quote
Guest Angelique Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Nieuwe Picanto...roestplekken hebben en dan een lakstift halen Quote
r.vanrookhuizen Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Jij denkt er wel erg makelijk over. Die arme man zijn PICANTO ROEST.. Is er iets ergers?? Quote
bigwade Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 kijk ook eens hier http://www.kiaclub.nl/forum/59-kiaclub-cafe/ daar horen dit soort berichten Quote
Guest Angelique Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Jij denkt er wel erg makelijk over. Die arme man zijn PICANTO ROEST.. Is er iets ergers?? Ja, dat die man z'n Sorento roest Quote
r.vanrookhuizen Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 A,wel,juist,ja Lees nog maar eens goed. Ronald PICANTO Quote
Recommended Posts