BenB Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Vandaag mijn nieuwe Rio opgehaald, heerlijke auto. Ik heb de 17" KIA velgen erbij besteld en deze zijn geleverd met Khumo banden. Ik vind dat deze banden toch wel veel lawaai maken. Zijn er meer die dit ook ervaren of komt het dat de Rio verder erg stil is. Worden deze banden standaard geleverd om deze velgen... Quote
Smart Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Meneer BenB (Bed&Breakfast?) welkom op het forum. Vragen mag je pas stellen als jij je netjes hebt voorgesteld in het voorsteltopic! Quote
BenB Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 Smart (a.s) is idd een toepasselijke naam... Sorry dat ik de regels niet goed heb gelezen voordat ik me heb aangemeld bij dit forum. Quote
Remko .me Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Ik heb dezelfde banden maar ervaar niet veel lawaai, in ieder geval niet storend. Je hebt altijd meer lawaai als je minder band hebt, ik weet niet hoeveel inch je voorheen had? Quote
BenB Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 Hiervoor had ik 16" met Vredestein banden, naar mijn gevoel waren deze stiller. Quote
Remko .me Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Wanneer vind je dat het voornamelijk is? Dan kan ik er ook op gaan letten morgen als ik naar mijn werk ga. Quote
BenB Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 Over het algemeen vind ik dat er veel lawaai is van de banden, het is niet een constant eentonig geluid. Maar gewoon aanwezig. Quote
bigwade Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 kan ook BenBob zijn Smart.... We weten het niet. w.b. banden, er zijn vast betere maar de banden die Kia monteert zijn voor de auto gemaakt, denken we dan.. daarnaast zijn ze niet duur en tamelijk onverslijtbaar.. Muziekje aan wil ook nog wel eens helpen. Of gewoon 4 nieuwe banden van een bekend frans merk oid. Quote
Remko .me Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 je zegt EN verlichting.. wat was je vraag daarover? Quote
BenB Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 ow ja sorry, ik denk dat het een kwestie is van instellen maar het dimlicht geeft een heel mooi lichtbeeld maar te dicht bij de auto. Ondanks dat die in de hoogste stand staat. Ik had het meegenomen in de titel maar ik denk dat ze dat eenvoudig kunnen oplossen in de garage. Ik laat dat nog wel even weten... Quote
Alex VB Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Een Frans merk onder je KIA? Ondanks dat ik veel kontakten heb met Michelin ivm mijn werk alles wat Frans is deleten en vernietigen.. Gewoon goede Pirelli's, Dunlops of Conti's eronder.. En besteld via de KIA site ook nog eens korting krijgen.. Quote
Smart Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 .. En besteld via de KIA site ook nog eens korting krijgen.. Leg eens uit! Is het goedkoper banden kopen via de Kia site? Quote
Alex VB Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 typefaudt.. Via ons forum bedoel ik... We hebben toch hoe heet hij ook al weer, waar we kunnen bestellen.. Quote
Recommended Posts