Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo mede forum gebruikers,

De spiksplinternieuwe - Witte Kia Rio met Super Pack staat nu ongeveer 2 uur op onze oprit te glanzen.

We hebben bij de koop afgesproken dat er direct winterbanden op kwamen (op de stalen velgen) en de lichtmetalen velgen met zomerbanden liggen nog achterin de auto. Die zal ik morgen een mooi plekje gaan geven tot volgend jaar.

Wij (mijn vrouw en ik) zijn vooral gevallen voor de mooie looks van deze auto. En daarbij geeft het super pack vele leuke gadgets erbij. En dat alles voor ook nog een leuke prijs.

Dus de keuze voor deze auto/ uitvoering was dan ook snel gemaakt. We hebben de Auto in weert gekocht en zijn erg tevreden over deze garage en de medewerking. We zijn super geholpen en ook vandaag de aflevering was erg plezierig!

Ik verwacht heel veel plezier te ervaren aan deze auto.

Het Kia forum zal ik vooral gebruiken voor het lezen van tips, het stellen van vragen en waar mogelijk ook het geven van antwoorden op vragen van medegebrukers.

Ik wens mezelf, en tegelijkertijd iedereen in dit forum veel plezier van deze Kia en vooral veel rijgenot.

Henk

Posted

Ligt dat aan mij ?

Ik krijg de indruk dat er alleen witte Rio's verkocht worden :rolleyes:

Welkom Henk, veel plezier met je nieuwe auto!

Guest Angelique
Posted

Ligt dat aan mij ?

Die indruk zou je bijna krijgen ja :rolleyes: Gelukkig waren er van de week ook nog twee zwarte Rio's die zich aan melde :D

Maar een witte Rio lijkt wel hot ja :D

Posted

Die indruk zou je bijna krijgen ja :rolleyes: Gelukkig waren er van de week ook nog twee zwarte Rio's die zich aan melde :D

Maar een witte Rio lijkt wel hot ja :D

Ja ik heb nog geen ander met een wendy brown zien rijden zoals wij :):D

Guest Angelique
Posted

Ja ik heb nog geen ander met een wendy brown zien rijden zoals wij :):D

Ik ook niet :D

Maar dan moet ik wel zeggen dat ik tot nu toe nog geen enkele Rio in het wild ben tegengekomen :D

Posted

Inderdaad van harte welkom.. Ik hoop dat je het Limburgse land vaak onveilig mag maken met deze nieuwe aanwinst.. Iets zuidelijker en dan net voor en over de grens is een heel nest van Rio's en Picanto's ontdekt..;) Jullie mogen allemaal komen kijken.. En wit en ook zwart zijn de meest voorkomende kleuren..

Posted

Ligt dat aan mij ?

Sowieso vond ik dat de mooste kleur.

Het is echter ook zo dat er dit jaar maar een paar kleuren verkrijgbaar zijn (zwart/ rood/zilver/ bruin en wit als ik het goed heb)

De rest is vanaf volgend jaar pas leverbaar. En wit is ook volgens de dealer de meest gekozen.