RioTom Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Je hebt in het midden bij je KM teller inderdaad een chroom lijntje om je display heen, lijkt heel chique. Het is echter niet de accessoires zoals in het boekje staat, ik plaats zo even een foto. Remko, bedoelt hij niet een chromen lijntje om de teller zelf? Die je als optie kunt bestellen? Quote
Remko .me Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Ohh zou kunnen, die is sowieso niet van fabriek af. Dit was het enige wat ik me kon bedenken nl Quote
Bink058 Geplaatst 28 December, 2011 Geplaatst 28 December, 2011 Ohh zou kunnen, die is sowieso niet van fabriek af. Dit was het enige wat ik me kon bedenken nl De tellers op de Rio superpack waren alle 3 met chromen randje in de showroom en dit was een nieuwe superpack. Ik verwacht mijn Rio eind maart, heb als extra's genomen 6 delige raamlijsten chroom en een sportuitlaat. De ramen worden nu donker achter, dit blijkt nu standaard te zijn. Quote
christian-h Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Ik heb mijn RIo DIesel 1.1 superpack nu sinds 14 december in bezit. Dit schijnt dus ook de nieuwe superpack te zijn met privacy glass achter en idd drie chromen randjes rond de cilinders van de tellers. Verder een super auto en nog geen klachten m.b.t. het welbekende 'aanloopgeluid'! Quote
Remko .me Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Kan iemand een foto maken van de tellers? Quote
christian-h Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Ik heb even snel 2 foto's gemaakt. Zijn niet van superkwaliteit maar de chromen ringen rond de cilinders zijn er hopelijk wel duidelijk genoeg op te zien: Quote
Remko .me Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Ohja, dat ziet er inderdaad heel anders uit. Had ik ook nog niet eerder gezien. Ze zijn flink aan het finetunen zo te zien Quote
Remko .me Geplaatst 29 December, 2011 Geplaatst 29 December, 2011 Toch lijken het wel de accessoires ringen te zijn, want bij ons zie je duidelijk de 'lijnen' zitten waarin je ze kunt drukken. Quote
Naomi1987 Geplaatst 30 December, 2011 Geplaatst 30 December, 2011 Goed nieuws dat van 't privacy glass! Was namelijk al rond aan 't kijken wat het kost om dit achteraf nog te laten doen. Ik heb de rio 1.1 diesel, 3 deurs, met superpack, navigation pack, instaplijsten, sportpedalen en tornado blackpo velgen besteld. Verwachte levertijd is maart Hoop echt dat de mijne dan ook privacy glass heeft, staat zo iig niet op de order, daar staat nog uv-glass Quote
christian-h Geplaatst 30 December, 2011 Geplaatst 30 December, 2011 Goed nieuws dat van 't privacy glass! Was namelijk al rond aan 't kijken wat het kost om dit achteraf nog te laten doen. Ik heb de rio 1.1 diesel, 3 deurs, met superpack, navigation pack, instaplijsten, sportpedalen en tornado blackpo velgen besteld. Verwachte levertijd is maart Hoop echt dat de mijne dan ook privacy glass heeft, staat zo iig niet op de order, daar staat nog uv-glass Privacy glass stond bij ons ook niet op de order, maar hebben het nu toch! De superpack uitvoeringen worden nu volgens mij gewoon standaard geleverd met privacy glass dus denk wel dat je er vanuit kan gaan dat dit bij jouw auto ook het geval zal zijn. De superpack uitvoeringen die bij onze dealer stonden tijdens de aflevering van onze Rio diesel 1.1 superpack halverwege december waren ook allemaal voorzien van privacy glass. Quote
Bink058 Geplaatst 30 December, 2011 Geplaatst 30 December, 2011 @Naomi, zijn bij jou de ringen om de cockpit ook voorzien van een chromen rand ? Quote
Naomi1987 Geplaatst 31 December, 2011 Geplaatst 31 December, 2011 @Naomi, zijn bij jou de ringen om de cockpit ook voorzien van een chromen rand ? Ik heb geen idee! Kan ik niets van terugvinden op de order, maar als dit nu standaard in het superpack zit dan hoop ik van wel. Ik zal nog tot maart moeten wachten om het uit te vinden! Aangezien ik de 3-deurs heb gekozen, duurt het nog even voordat mijn auto er is! Quote
Bink058 Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Ik heb geen idee! Kan ik niets van terugvinden op de order, maar als dit nu standaard in het superpack zit dan hoop ik van wel. Ik zal nog tot maart moeten wachten om het uit te vinden! Aangezien ik de 3-deurs heb gekozen, duurt het nog even voordat mijn auto er is! Wij hebben een 5 deurs besteld maar moeten ook wachten tot maart, we hebben wel wat extra dingen besteld zoals dubbele uitlaat en sierstrips. Quote
Peterrrrr Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Ik heb onze nieuwe demo Rio een beetje opgeleukt met diverse chromen stripjes. Toen ze de auto klaar hadden gezet, dacht ik dat ze ook chromen randjes op deze auto gezet hadden. Dit bleek inderdaad niet zo te zijn maar heb nog nergens gehoord dat deze er voortaan op zitten. Zal dinsdag eens wat foto's maken ! 1 Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Voor de geïnteresseerden ik heb Kia Nederland gemaild met de vraag waarom superpack ineens veranderd is, en of er enige compensatie is voor de mensen die deze meer luxe dus mislopen. 1 Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Ik heb onze nieuwe demo Rio een beetje opgeleukt met diverse chromen stripjes. Toen ze de auto klaar hadden gezet, dacht ik dat ze ook chromen randjes op deze auto gezet hadden. Dit bleek inderdaad niet zo te zijn maar heb nog nergens gehoord dat deze er voortaan op zitten. Zal dinsdag eens wat foto's maken ! Ik ben benieuwd, ik denk dat Chrome en wit niet lekker samengaan... maar voor dashboard kunnen we wel het e.a. bedenken. Gelukkig nieuwjaar! Quote
Bink058 Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Ik ben benieuwd, ik denk dat Chrome en wit niet lekker samengaan... maar voor dashboard kunnen we wel het e.a. bedenken. Gelukkig nieuwjaar! En bedankt Remko Quote
Bink058 Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Remko, heb je ook gevraagd om de chromen ringen in de cockpit ? Ik heb 2 dealers gebeld waar ik geweest was en zij hebben op hun demo's wel de ringen in chroom. Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 En bedankt Remko Hoezo? Ik bedoelde dat het minder opvalt.... ik ben de CHROOM fanaat, vraag iedereen hier maar.... ik Twijfel alleen nog erg over wit en chroom, dat houdt het mij even tegen nu...... ga jij (hopelijk) het tegendeel bewijzen en mij overtuigen? Ik heb inderdaad kia NL ook over de ringen op cockpit gevraagd Quote
Peterrrrr Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Ik heb een electric blue besteld en daar de chromen raamlijstset en de chromen lijst op de onderste grill op laten zetten, ziet er erg goed uit en zou ook op een witte niet misstaan ! Quote
Peterrrrr Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Denk dat je je compensatie op je buik kan schrijven Remko ! De inruilpremie is nu ook minder geworden, én dit soort dingen hou je niet tegen.... Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Niet geschoten..... Over geschoten, maak jij wel foto's ! Quote
Bink058 Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Nog een opvallend detail in de nieuwe prijslijst 2012 De fotolijst is nu een memohouder ! Quote
Bink058 Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 3 verschillende prijslijsten met verschillende opties in ieder geval geen zonnebrilhouder meer. Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2012 Geplaatst 1 Januari, 2012 Zo, dat is echt jammer dat Kia het fotolijstje eruit gehaald heeft... wat moeten we ons voorstellen bij een memohouder? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.