Dragons Geplaatst 2 Januari, 2012 Geplaatst 2 Januari, 2012 Voor de geïnteresseerden ik heb Kia Nederland gemaild met de vraag waarom superpack ineens veranderd is, en of er enige compensatie is voor de mensen die deze meer luxe dus mislopen. Remko .me jij had toch Super pack met Solar glas rondom of vergis ik me? Houd ons in ieder geval op de hoogte van het antwoord van Kia.nl, ik heb namelijk op 24-9 mijn witte Kia Rio 1.2 met super pack besteld (dus solar glass rondom) en op 23-11 afgeleverd gekregen met Privacy glas vanaf de B-stijl ! Dacht in eerste instantie dat dit getint UV werend Solar glas was maar lees nu hier dat het gewoon Privacy glas is dat niet UV-werend is, voel me nu toch een beetje genomen dat ze dit eenzijdig doen en de koper hier niet bij aflevering over inlichten en proberen er mee weg te komen. Mocht het antwoord van Kia.nl onbevredegend zijn of uitblijven dan ga ik hier toch wat meer werk van maken. Juridisch klopt dit in ieder geval niet en enige vorm van compensatie (als alsnog levering van Solar glas onmogelijk is) is wel op zijn plaats. Mensen nog de allebeste wensen voor dit nieuwe jaar en dat we nog lang en tevreden in onze Rio's mogen rijden (het wordt steeds mooier op de weg ). Quote
Peterrrrr Geplaatst 4 Januari, 2012 Geplaatst 4 Januari, 2012 Ik denk dat de meeste mensen liever privacy glass hebben en een chromen randje om de tellerklokken. Ik vind het mooier in ieder geval. @ Remko: Heb ff een probleempje met mn pc waardoor ik er geen foto's op kan zetten. Heb mijn profielfoto eerst op Facebook gezet en daarna gelinkt maar dat vind ik niet zo handig ! Quote
Naomi1987 Geplaatst 5 Januari, 2012 Geplaatst 5 Januari, 2012 Ik meen ook ergers gelezen te hebben dat de Rio's die ongeveer vanaf december geleverd worden ook voice control hebben voor telefoon etc.. weet iemand hier iets meer van?? Quote
RioTom Geplaatst 5 Januari, 2012 Geplaatst 5 Januari, 2012 Ik ben aan het overwegen om nog wat accessoires aan te schaffen De instaplijsten heb ik al (die het in mijn ogen mooier maken), maar ik wil misschien nog de chroomlijsten om de tellers, de leder versnellingspook en ook het uitlaatsierstuk Quote
Remko .me Geplaatst 5 Januari, 2012 Geplaatst 5 Januari, 2012 Ik zit heel erg te twijfelen over chroomlijst voorbumper, die is echt zo strak en mooi. Tellerlijsten zou ik ook willen, alleen baal ik dat ze alleen de 1 ring hebben in het midden en niet voor alle 3 de delen. Lederen versnellingspook GELIJK doen, mega fijn. Als je nog een adres wilt om je stuur te laten bekleden, ik had het toen voor mijn Venga laten doen, 275 euro, was echt gaaf gedaan.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.