Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

plus superpack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De dealer zou het nog uitzoeken. Zodra ik hierover iets hoor laat ik het jullie natuurlijk weten. Ben nu toch ook wel erg benieuwd....

Geplaatst

De dealer zou het nog uitzoeken. Zodra ik hierover iets hoor laat ik het jullie natuurlijk weten. Ben nu toch ook wel erg benieuwd....

Vanavond ook bij de dealer geweest en ook daar had elke 'super' uitvoering getinte ramen...

Geplaatst

Tom als ik jou was zou ik hierover serieus klagen. Jij wilde het, moest het zelf betalen en nu is het gratis..... dat is bizar.

Sorry jongens ik denk niet eens dat jullie nu UV werend glas meer hebben en dus alleen nog privacy.

Geplaatst

Tom als ik jou was zou ik hierover serieus klagen. Jij wilde het, moest het zelf betalen en nu is het gratis..... dat is bizar.

Sorry jongens ik denk niet eens dat jullie nu UV werend glas meer hebben en dus alleen nog privacy.

Je bent in de war met Josk ;) Ik kon de Super niet betalen :P dus ik had het al met mijn Pluspack

• 2 weken later...
Geplaatst

ik heb vandaag bij de dealer geinformeerd v w b privacy glass op de rio super pack

en jawel een aanpassing

super pack nu privacy glass in het pakket i.p.v. solar glass

voor ons een leuke meevaller deze aanpassing :D

Jahoor hij is er ,mag hem zaterdag halen rio electric blue sp met privacy glass idd

Geplaatst

Hoi Remko .me

Het is een witte Kia Rio1.2 Super Pack met Phantom velgen 17 inch

De auto wordt afgeleverd met stalen velgen/wieldoppen met winterbanden van Vredestein 15 inch

Het set Phantom velgen wordt los geleverd. en komt pas in maart onder de auto

Geplaatst

Ik was vorige week bij de dealer om mijn ruiten een tintje donkerder te laten maken en daar stond ook een Superpack klaar om afgeleverd te worden, met privacy glass...

Geplaatst

JosK, misschien kun je iets regelen omdat zij nu ineens allemaal privacy glass hebben.

De vraag of de superpacks bovenop privacy UV werend klas hebben, is niet beantwoord. Ik denk het dus niet -- UV werend glas is veel duurder glas, dus zijn de mensen die via het boekje UV glas besteld hebben eigenlijk genaa**d.

Geplaatst

Hoi Remko.me

Ik heb 500 euro betaald voor 4 stalen wielen met Vredestein winterbanden en Kia wieldoppen

Het was een combi prijs van 1399 euro voor de Phantom velgen met band en het wintersetje

• 3 weken later...
Geplaatst

Per 01-01-2012 in de Rio-brochure: "Super Pack met privacy glass en voorste ruiten van UV-werend glas"

post-5322-0-37152800-1324380081_thumb.jpg

Geplaatst

Vandaag bij de dealer geweest die bevestigde dit ook, alle Kia Rio's hebben nu ook privacy glas achter. Ook zitten er standaard chromen ringen om de km/toeren teller. Zelf nu een witte Kia superpack met 17 inch velgen/sportuitlaat/chromen sierstrips

Geplaatst

Vandaag bij de dealer geweest die bevestigde dit ook, alle Kia Rio's hebben nu ook privacy glas achter. Ook zitten er standaard chromen ringen om de km/toeren teller. Zelf nu een witte Kia superpack met 17 inch velgen/sportuitlaat/chromen sierstrips

Die chromen ringen om km teller zat er al? hoe bedoel jij het dan?

Sportuitlaat en chromen sierstrips zijn accessoires en daarvoor moet je gewoon betalen.

Geplaatst

Die chromen ringen om km teller zat er al? hoe bedoel jij het dan?

Sportuitlaat en chromen sierstrips zijn accessoires en daarvoor moet je gewoon betalen.

De ringen stonden bij de opties, hij belde later om te melden dat dit standaard bij de superpack is. De uitlaat en strips zijn meerprijs idd.

Geplaatst

De ringen stonden bij de opties, hij belde later om te melden dat dit standaard bij de superpack is. De uitlaat en strips zijn meerprijs idd.

Je hebt in het midden bij je KM teller inderdaad een chroom lijntje om je display heen, lijkt heel chique. Het is echter niet de accessoires zoals in het boekje staat, ik plaats zo even een foto.

Geplaatst

Je hebt in het midden bij je KM teller inderdaad een chroom lijntje om je display heen, lijkt heel chique. Het is echter niet de accessoires zoals in het boekje staat, ik plaats zo even een foto.

super, ben benieuwd naar de foto, had je ook privacy glass ?
Geplaatst

Ik begrijp wat je bedoeld, wou eerst de pluspack maar vind het instrumentenpaneel van de superpack mooier. Zal even op je site kijken !

Geplaatst

Wat ik raar/vervelend vind, is dat er op de Plus Pack geen temperatuur van de motor in het display wordt weergegeven. Zoals bij de Super Pack rechts onderin. Dit betekend dus elke keer de motorkap omhoog gooien om te controleren of er nog genoeg koelvloeistof in zit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...