gare aap Geplaatst 8 Januari, 2012 Geplaatst 8 Januari, 2012 hahaha idd, nog niet eens opgevallen dat we al in 2012 zitten Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Januari, 2012 Geplaatst 8 Januari, 2012 2e Jurylid gezocht ! ik mag niet mee-jureren (zeg ik dat juist?) omdat ik meegedaan heb, maar wil wel helpen met de oproep. Komop Kia-fans !! Wie help BW met het uitdelen van de punten...? Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Is er nou echt niemand op het forum te vinden die de moeite wilt nemen om bigwade te helpen met het jureren van die paar geplaatste foto's? Kom op mensen, doe ook eens iets voor je medeforummer.......! Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2012 Geplaatst 18 Januari, 2012 Geweldig! Mijn dank is groot MrBubbels (bedankje onderweg!). Ik neem aan dat jij het verder kortsluit met de weledelgestrenge heer bigwade via PB? Quote
MrBubbels Geplaatst 19 Januari, 2012 Geplaatst 19 Januari, 2012 Geweldig! Mijn dank is groot MrBubbels (bedankje onderweg!). Ik neem aan dat jij het verder kortsluit met de weledelgestrenge heer bigwade via PB? Ja hoor ga hem contacten Quote
smetjesmee Geplaatst 19 Januari, 2012 Geplaatst 19 Januari, 2012 Bedankt! Laat ons niet te lang nagelbijten hé Quote
bigwade Geplaatst 19 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2012 a.s. zaterdag wederom een irl contactje.... eng hoor, HAHA! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 Ik hou het bijna niet meer van de spanningen. Quote
bigwade Geplaatst 21 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2012 Na een spannende jurering van wel 5,7 minuten zijn we tot de volgende noteringen gekomen. Van haren uittrekken of gemeen stompen is het niet gekomen. We waren het 100% eens. Op de derde plaats……… RioTom !!!!!!! Quote
bigwade Geplaatst 21 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2012 Op de tweede plaats……… Martin1977 !!!! Quote
Remko .me Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 We zijn natuurlijk heel erg benieuwd naar nummer 1... al heb ik een vermoeden en mijn voorkeur Quote
bigwade Geplaatst 21 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2012 Bescheidenheid siert den mensch Remko.... Maar JAWEL, De Numero UNO van deze wedstrijd is geworden.......... REMKO .ME ! Remko, van harte Het verrassende standpunt, de doorkijk etc gaven de doorslag. Bij nr2 was dat de sfeer en bij nr3 het prettige plaatje van juist die auto. De voltallige jury vond het aantal inzendingen veel te laag en het niveau aan de zeer matige kant. Dat kan fors beter. Een deel van de jury had een vb'tje van het Mini (new) forum bij zich in de vorm van een kalender. Dat zag er geweldig uit, ook w.b. originele fotografie. Dat kan op dit Kia Forum dus ook dus daar gaan we wat aan doen. Komt een nieuw topic over. Helaas hadden we geen prijzen budget, maar daar gaan we w.b. goodies voor 2012 voor zorgen, middels de contacten met KiaMNL. Dames, heren, bedankt voor de aandacht. Quote
Remko .me Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 Woot! Wat een eer, super bedankt.... dit is echt cool! Ik voel me vereerd met deze titel! Serieus, ik had dit zelf niet gedacht. Op de eerste pagina stond een enorm mooi geschoten foto! Ik ga hem onder mijn signature zetten.... W00t! Quote
Smart Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 Remko van harte proficiat, jouw foto was ook mijn favoriet. Goed geschoten en verrassend in black and white. De jury heeft in mijn ogen een goede keus gemaakt. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Januari, 2012 Geplaatst 21 Januari, 2012 Remko van harte gefeliciteerd met het behalen van de eerste prijs. Ik moet bekennen dat je een hele mooie foto had gemaakt. groet, de Warmentuuter Quote
Martin1977 Geplaatst 8 Februari, 2012 Geplaatst 8 Februari, 2012 Sorry dit topic lang niet in gekeken. Maar Remko proficiat met de eerste plaats. Foto was inderdaad mooi. En jury bedankt voor mijn 2de plaats. Martin Quote
bigwade Geplaatst 12 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2012 Remko moet asap contact opnemen met bw om de prijs op te halen in NWGein. Een megabox choco, gesponsord by KiaNL.. Te zwaar om te versturen ahw. Quote
Remko .me Geplaatst 12 Februari, 2012 Geplaatst 12 Februari, 2012 Contact, Contact... Gezellig, na het zien van het filmpje waarin je een hoofdrol speelde, ben ik bang geworden. We kunnen wel is een keer wat afspreken, kun je mijn mooie witte prachtige auto bewonderen. Quote
bigwade Geplaatst 12 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2012 Minstens 16-20 forumleden ervaren mij niet als echt gevaarlijk, denk ik. Die heb ik allemaal gezien en vise-versa De koffie staat klaar afrit 18 aan de A12 en dan 5 minuten. Doe maar een voorstel via PB Quote
Smart Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 Er treedt een zekere gewenning op om witte auto's te ontmoeten.....! Quote
bigwade Geplaatst 13 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2012 stukje open mind naar een medeforumlid toe, ofzoiets. Het komt goed Quote
Remko .me Geplaatst 26 Mei, 2012 Geplaatst 26 Mei, 2012 We hebben er al een paar uitgesnoept maar we hebben de prijs met veel plezier aangepakt! Bedankt heren! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.