Ri026 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Weekendkklusje Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk Quote
olafh69 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Fijne speakers! Ik heb ze vorige week samen met een underseat subwoofer door de heren pimpmasters laten inbouwen. Echt een wereld van verschil qua geluid..! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Zelfs met de orginele radio er nog in klinken deze speakers goed en in zamen werking met een subwoofer helemaal Quote
Ri026 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Op mijn leeftijd is een sub niet meer nodig ben wel benieuwd hoe e.e.a. klinkt met de witson. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 geloof mij maar ook op jou leeftijd klinkt het gewoon heel erg veel beter met een sub gewoon zo een klein dingetje onder de bijrijders stoel is dan al ruim voldoende maar de muziek klinkt meteen zo veel beter ook op de zachte stand (ik heb hem op me oude dag er ook onder ) Quote
kris88 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Wat xtra40 zegt. Je hebt niet veel nodig maar die klein beetje laag maakt al een verschil. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Vandaag creatieve bezig geweest, even de Witson en achter camera ingebouwd. Mede door de info van de pimpmasters was dat goed te doen Hoefde zelfs geen extra trigger kabel op de witson aan te sluiten voor de camera, deze schakeld gewoon over op het moment dat de camera signaal geeft. Quote
Ri026 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Hmmmmm, bijna vaderdag......... Maar die moet dan toch worden ingebouwd in Edam. Quote
cees Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Vandaag creatieve bezig geweest, even de Witson en achter camera ingebouwd. Mede door de info van de pimpmasters was dat goed te doen Hoefde zelfs geen extra trigger kabel op de witson aan te sluiten voor de camera, deze schakeld gewoon over op het moment dat de camera signaal geeft.image.jpg ziet er goed uit Lourens Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 ziet er goed uit Lourens Thnx Cees. Dochter lief was alleen boos dat ik het "K3" logo afgeplakt heb. Goed gemaakt door 3 dvd's van de meidengroep op een sd kaartje te zetten. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Hmmmmm, bijna vaderdag......... Maar die moet dan toch worden ingebouwd in Edam. idd vervroegd vaderdag kadootje En dat inbouwen lukte in Almere ook goed hoor. Quote
cees Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Thnx Cees. Dochter lief was alleen boos dat ik het "K3" logo afgeplakt heb. Goed gemaakt door 3 dvd's van de meidengroep op een sd kaartje te zettend Dat had je niet moeten doen ik begrijp jou dochter wel Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Ik kijk toch liever naar een filmpje met Josje dan naar een logo Quote
cees Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Ik kijk toch liever naar een filmpje met Josje dan naar een logo eens Quote
mnrtje_michel Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ziet er goed uit Lourens, folie gebruikt voor dat K3 afplakken? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ziet er goed uit Lourens, folie gebruikt voor dat K3 afplakken? Dat heb ik idd met folie gedaan, ik had nog een stuk liggen waarvan de kleur precies gelijk was. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 oke mooie oplossing! Ik krijg hopelijk volgende week mijn Witson binnen, dan ga ik dat ook maar ff afplakken Quote
Ri026 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 En de ringen van Pim Tensen zijn ook binnen! Zou het liefst gelijk aan de slag gaan maar zo eerst nog trolleyrijden in het fraaie Arnhem. Quote
Ri026 Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 En alles zit er in. Wat een geluid zeg! Klusje van 1,5 uur lekker buiten in de zon. Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk Quote
the one and only Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 hoi heeft iemand soms al de originele a stijl met tweeter besteld zo ja wat kost deze wil graag een hi end compo set 16.5 cm hsk herz plaatsen maar wil niet zagen of boren Quote
Gerben H Geplaatst 2 Juni, 2014 Geplaatst 2 Juni, 2014 hoi heeft iemand soms al de originele a stijl met tweeter besteld zo ja wat kost deze wil graag een hi end compo set 16.5 cm hsk herz plaatsen maar wil niet zagen of boren Je zou ze kunnen bestellen bij je dealer maar dan komen ze ongeveer uit op 90 euro per kant.... Je kan ook (zoals bij @pimpmasters) de tweeter op je deurpaneel plaatsten.. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Afgelopen week de Witson ingebouwd, kwam wel nog 61,29 eur aan invoerrechten bij maar deze had ik al ingecalculeerd. Volgende week mijn 4 kanaals versterker onder de passagiers stoel monteren en dan mijn Hertz subwoofer van 300W in de kofferbak plaatsen en de JBL's in de deuren plaatsen. Maar eerst ff bijkomen van mijn operatie gisteren. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Nog even een vraagje over de Witson, ik vindt de radio ontvangst een stuk minder dan de originele radio. Ik zou bijna denken dat de antenne versterker geen stroom krijgt. iemand hier ervaring mee ? Quote
Ri026 Geplaatst 3 Juni, 2014 Geplaatst 3 Juni, 2014 Daar is volgens mij eerder een vraag over gesteld. Zat volgens mij op directieniveau, de pimpmasters dus. 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Nog een Witson vraag..... Ik wil graag een paar films op mijn witson zetten. Het valt me op dat sommige video bestanden wel afspelen en sommige niet. Nu heb ik wel een converteer programma, Maar wat ik ook probeer ik krijg ze niet omgezet in het juiste video formaat. Wie weet een goed programma om de video's te converteren en welk formaat de video's moeten zijn om af te kunnen spelen op een witson(W2-D9583K) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.