Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

geloof mij maar ook op jou leeftijd klinkt het gewoon heel erg veel beter met een sub   :wink:  :wink:

gewoon zo een klein dingetje onder de bijrijders stoel is dan al ruim voldoende 

maar de muziek klinkt meteen zo veel beter ook op de zachte stand (ik heb hem op me oude dag er ook onder )

Gast Vitara 2
Geplaatst

Vandaag creatieve bezig geweest, even de Witson en achter camera ingebouwd. Mede door de info van de pimpmasters was dat goed te doen :)

Hoefde zelfs geen extra trigger kabel op de witson aan te sluiten voor de camera, deze schakeld gewoon over op het moment dat de camera signaal geeft.

post-1869-0-70590400-1401388958_thumb.jpgpost-1869-0-27653500-1401388940_thumb.jpg

Geplaatst

Vandaag creatieve bezig geweest, even de Witson en achter camera ingebouwd. Mede door de info van de pimpmasters was dat goed te doen :)

Hoefde zelfs geen extra trigger kabel op de witson aan te sluiten voor de camera, deze schakeld gewoon over op het moment dat de camera signaal geeft.attachicon.gifimage.jpg

ziet er goed uit Lourens :wink:

Gast Vitara 2
Geplaatst

ziet er goed uit Lourens :wink:

Thnx Cees.

Dochter lief was alleen boos dat ik het "K3" logo afgeplakt heb. Goed gemaakt door 3 dvd's van de meidengroep op een sd kaartje te zetten.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Hmmmmm, bijna vaderdag......... Maar die moet dan toch worden ingebouwd in Edam. :-)

idd vervroegd vaderdag kadootje :)

En dat inbouwen lukte in Almere ook goed hoor.

Geplaatst

Thnx Cees.

Dochter lief was alleen boos dat ik het "K3" logo afgeplakt heb. Goed gemaakt door 3 dvd's van de meidengroep op een sd kaartje te zettend

Dat had je niet :no: moeten doen ik begrijp jou dochter wel :-)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik kijk toch liever naar een filmpje met Josje dan naar een logo ;)

Geplaatst

Ik kijk toch liever naar een filmpje met Josje dan naar een logo ;)

eens

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ziet er goed uit Lourens, folie gebruikt voor dat K3 afplakken?

Dat heb ik idd met folie gedaan, ik had nog een stuk liggen waarvan de kleur precies gelijk was.

Geplaatst

En de ringen van Pim Tensen zijn ook binnen!

Zou het liefst gelijk aan de slag gaan maar zo eerst nog trolleyrijden in het fraaie Arnhem.

Geplaatst

En alles zit er in. Wat een geluid zeg! Klusje van 1,5 uur lekker buiten in de zon.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Geplaatst

hoi heeft iemand soms al de originele a stijl met tweeter besteld zo ja wat kost deze

wil graag een hi end compo set 16.5 cm hsk herz plaatsen maar wil niet zagen of boren

Geplaatst

hoi heeft iemand soms al de originele a stijl met tweeter besteld zo ja wat kost deze

wil graag een hi end compo set 16.5 cm hsk herz plaatsen maar wil niet zagen of boren

Je zou ze kunnen bestellen bij je dealer maar dan komen ze ongeveer uit op 90 euro per kant....

Je kan ook (zoals bij @pimpmasters) de tweeter op je deurpaneel plaatsten..

Geplaatst

Afgelopen week de Witson ingebouwd, kwam wel nog 61,29 eur aan invoerrechten bij maar deze had ik al ingecalculeerd. Volgende week mijn 4 kanaals versterker onder de passagiers stoel monteren en dan mijn Hertz subwoofer van 300W in de kofferbak plaatsen en de JBL's in de deuren plaatsen. Maar eerst ff bijkomen van mijn operatie gisteren.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Nog even een vraagje over de Witson, ik vindt  de radio ontvangst een stuk minder dan de originele radio.

Ik zou bijna denken dat de antenne versterker geen stroom krijgt.

iemand hier ervaring mee ?

Geplaatst

Daar is volgens mij eerder een vraag over gesteld. Zat volgens mij op directieniveau, de pimpmasters dus. :-)

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Nog een Witson vraag.....

Ik wil graag een paar films op mijn witson zetten. Het valt me op dat sommige video bestanden wel afspelen en sommige niet.

Nu heb ik wel een converteer programma, Maar wat ik ook probeer ik krijg ze niet omgezet in het juiste video formaat.

Wie weet een goed programma om de video's te converteren en welk formaat de video's moeten zijn om af te kunnen spelen op een witson(W2-D9583K)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...