Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

radio wil niet harder of zachter via knop

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oké..

Ik ben handige harrie's aan het inventariseren voor eventuele

whatever inbouw dagen.

Stuur me maar een pb of je het iets vind om aan daar mee te werken, ooit. :-)

Geplaatst

als het uitkomt met de rest van mijn activiteiten wili ik best wel kijken of ik iets kan betekenen ik hoor het tegen die tijd wel

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Zit nu achter een iPad bij (van) de dealer terwijl ze gaan kijken of ze het probleem kunnen oplossen. Ben benieuwt naar de uitslag. ik ga er van uit dat er een nieuwe radio in moet.

Geplaatst

Na ruim een uur wachten kwam de beste man mij vertellen dat de volumeknop idd niet werkt en dat ze dit niet kunnen repareren. Er moet een nieuwe radio besteld worden. De levertijd van de nieuwe radio is onbekent, kan twee weken duren maar ook een maand. (dit alles wist ik al). Gelukkig werkt de volume regeling wel op het stuur, dus geen probleem met een eventuele langere levertijd.

Ik vroeg of dit onder de garantie valt. Het antwoord van de dealer was dat er 3 jaar garantie op zit en dat mijn witte waas van 13-feb 2009 is. Mijn antwoord hierop was, dat klopt, maar ik heb de klacht 13- febr gemeldt. Dat is waar en dus hoefde ik mij geen zorgen te maken volgens de dealer. (dat komt wel goed was het antwoord).

Op het lange wachten na ben ik tot op heden tevrede over de behandeling bij mijn dealer. Je kan gratis div smaken koffie en thee pakken en gratis internet op een ipad.

Ik laat jullie weten wanneer het probleem opgelost is.

Geplaatst

Ik had een soortgelijk probleem.

Ik kan niet van zender wisselen dmv de draaiknop.

Er is binnen de garantie een andere radio ingezet. echte rnu heb ik een andere maar daar werkt de trebble niet van (van 0 t/m +10) Teruggeweest naar d edealer die zegt de treble kun je bijna niet horen. duh...

daar wordt dus niets aan gedaan.

anton

• 2 weken later...
Geplaatst

Gisteren gebelt door de dealer met de vermelding dat de radio binnen is. A.s. maandag naar de dealer om de nieuwe radio erin te zetten. Geschatte tijd ca 1 uur.

Kan niet anders zeggen dan dat ze snel een nieuwe radio hebben. (ca 2 weken)

Geplaatst

Zit nu bij de dealer met mijn eerste bakkie achter de iPad. Zou ca 1uur kosten voor het overzetten van de radio. Hoop dat het sneller gaat.

Geplaatst

heeft die monteur maar 1 arm dat moet toch makelijk in een uurtje gepiept zijn die radio vervangen?

Geplaatst

Geen idee hoeveel werk het is, maar al met al heeft het mij in totaal ruim 3 uur gekost en 60 km.

15km heen, een uur moeten wachten om tot de conclusie te komen dat de volume knop niet werkt en dat er een nieuwe radio bestelt moet worden. (had dit telefonisch gemeld). 15 km terug.

Weer 15 km heen + 1 uur wachten voor de inbouw

Weer 15 km terug.

De 15 km is met veel stoplichten die je altijd tegen hebt en daar doe ik ruim 20 min over.

Als ik dit alles bij elkaar op tel heeft het mij 3 uur gekost en ca € 8,50 brandstof.

Nu ben ik geen dealer, maar had de dealer mij 1 rit kunnen besparen door na mijn eerste telefoon meteen de radio te bestellen, of is het gebruikelijk dat je bij zo'n simpele klacht toch eerst moet komen om het defect zelf te zien. (en horen in dit geval).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...