Administrators Jheroen Posted December 18, 2011 Administrators Posted December 18, 2011 Wat is Tapatalk: Tapatalk is a IPBoard MOD that allows your users to browse your forum using a native mobile application.Tapatalk supports iPhone, Android, BlackBerry, webOS and Windows Phone 7. It provides super-fast access to your forum and allows your members to participate more in your forum while on the go. Ik heb zelf geen apparaat wat dit moet kunnen, misschien dat een van jullie dit wil/kan testen?
bigwade Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 app voor iPad is 2,39 eu forum doet het prima zo op iPad dus ik zie nut en noodzaak niet zo..
Administrators Jheroen Posted December 18, 2011 Author Administrators Posted December 18, 2011 app voor iPad is 2,39 eu forum doet het prima zo op iPad dus ik zie nut en noodzaak niet zo.. is dat een android app? ( ik heb niks met al die mobiele systemen sorry ;P )
Tinusplots Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Heb zelf een android Smartphone en zojuist de gratis versie van Tapatalk van de android market gedownload. Nadat ik inloggegevens heb ingetypt kan ik meteen naar het forum toe gaan en alle berichten op snelle manier lezen. Wat ik mis is de Bekijk nieuwe Inhoud knop, dat is jammer want die gebruik ik zeer vaak via de normale browser.
Guest Angelique Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 is dat een android app? ( ik heb niks met al die mobiele systemen sorry ;P ) Nope, Apple. IK zal straks eens kijken of ik het op mijn Nokia aan de praat krijg.
Administrators Jheroen Posted December 18, 2011 Author Administrators Posted December 18, 2011 Ik heb zelf wel 'ergens' de nieuwe tapatalk .ipa gevonden.... interesse? stuur me dan een PM. Ik weet niet of ie werkt want ik heb geen Ipad...
Treespotter (aka Birdy) Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Bij mij werkt het prima. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik liever via de browser op mijn laptop het forum bezoek. O en Jheroen, Tapatalk zorgt voor een afgeslankt forum dat goed te benaderen is met een 'mobieltje'.
Ysie Posted December 19, 2011 Posted December 19, 2011 Ik gebruik op mijn iPhone IPB. Is gratis en werkt tamelijk goed. (null)
Treespotter (aka Birdy) Posted December 19, 2011 Posted December 19, 2011 Heb ik er dan voor niks twee euro zoveel voor betaald? Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk
Treespotter (aka Birdy) Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 Ja lach maar... Zo zal ik nooit rijk 2012 instappen.
bigwade Posted December 20, 2011 Posted December 20, 2011 mevrouw BF doet het geweldig, geef junior een positieve schop onder zijn hol en ga zelf de boom in. Komt 2012 helemaal goed 1
Ysie Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Is het echt niet mogelijk om de mobiele site aan te passen dat je met 1 klik naar de laatste pagina kan gaan? (null)
Administrators Jheroen Posted December 21, 2011 Author Administrators Posted December 21, 2011 Is het echt niet mogelijk om de mobiele site aan te passen dat je met 1 klik naar de laatste pagina kan gaan? (null) neen
Treespotter (aka Birdy) Posted December 21, 2011 Posted December 21, 2011 Met Tapatalk kom je automatisch terecht bij de laatste ongelezen berichten. Dat is toch ook handig. O en bigwade, bedankt voor de opbeurende woorden.
Ysie Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Toch tapatalk geprobeerd en moet zeggen mijn problemen zijn opgelost. Goed programmaatje.
Ysie Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 @birdveedertje, je hebt niets teveel betaald, is een goed overzichtelijk programma. Ik trek mijn woorden in.
Treespotter (aka Birdy) Posted December 22, 2011 Posted December 22, 2011 Geeft niet hoor. Ik betaal graag iets voor een goed product. Zo koop ik nog steeds graag cd's en gebruik ik Linux op mijn computer.
Recommended Posts