Ga naar inhoud

Radio inbouwen Picanto


Kleea

Aanbevolen Berichten

Hallo,

tijdens het inbouwen van een radio bleek dat er te veel speling zat om de radio te bevestigen.

Nu heb ik bij de Kia dealer zo'n metalen bracket gekocht maar hoe bouw ik deze in????

Ik kan deze bracket schuin in de opening duwen maar dan komen de bevestigingen, die aan het uiteinden van dat bracket zit,

aan de achterkant uit. En volgens mij moeten deze bevestigingen aan de voorkant vastgemaakt worden maar dan moet

de gehele voor dachboard uitgbouwd worden?

Dus wie kan mij helpen hoe ik deze metalen bracket in kan bouwen??

deze bracket heb ik in een bestandje bijgevoegd

Ik heb een Picanto uit 2008 en deze bracket is voor een 2009 kia

Er bestaat ook een bracket uit 2008.

Volgens mij mag dat niets uitmaken?

Wie kan mij helpen ?????

bracket.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites


t verhaal is nog niet zo heel duidelijk, maar bij de oudere picanto's kan je het middenconsole er voorzichtig uit trekken, zit op de hoeken geklikt. Omdat het buiten koud is eventueel de auto ergens verwarmt stallen of even een beetje verwarmen met de föhn, want koud plastic breekt snel.

het gehel middenconsole trek je eruit (inc de knoppen van de mistlampen etc), hierna kan je als het goed is de bracket monteren, radio kan er mogelijk ook al in, enkel even het sierrandje er vanaf halen. Vervolgens het middenconsole terug klikken en het sierrandje terug. Als je een radio hebt met een vast sierrandje is het enkel de bracket monteren, middenconsole terug en dan de radio erin schuiven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


t verhaal is nog niet zo heel duidelijk, maar bij de oudere picanto's kan je het middenconsole er voorzichtig uit trekken, zit op de hoeken geklikt. Omdat het buiten koud is eventueel de auto ergens verwarmt stallen of even een beetje verwarmen met de föhn, want koud plastic breekt snel.

het gehel middenconsole trek je eruit (inc de knoppen van de mistlampen etc), hierna kan je als het goed is de bracket monteren, radio kan er mogelijk ook al in, enkel even het sierrandje er vanaf halen. Vervolgens het middenconsole terug klikken en het sierrandje terug. Als je een radio hebt met een vast sierrandje is het enkel de bracket monteren, middenconsole terug en dan de radio erin schuiven.

Je begrijpt me goed, Ik weet mijn god niet hoe ik die bracket moest vastmaken.

De enige mogelijkheid was om het middenconsle los te halen maar ik wist niet hoe dat moest. Auto staat gelukkig in een garage.

Dus als ik het goed zit het middenconsole met 4 punten in de hoeken geklikt en kan ik deze zo eruit klikken???

Nog even voor de duidelijkheid. Ik heb een facelift picanto uit 2008. Deze heeft 4 knoppen met een alarm driehoek in het midden.

Die is dus ook in de hoeken geklikt??

Link naar reactie
Delen op andere sites


zowiezo op de hoeken, zo uit mn hoofd zitten er op de lange zijde's ook wel wat klemmen. maar het middenconsole zit zowiezo niet geschroeft met verborgen schroefjes.

Nog bedankt erg voor je reactie en advies, ik ga ermee aan de gang

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...