bierboer Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 als ik in de auto stap en de auto start dan krijg ik via de radio al mijn ringtones te horen die op mijn nokia 3100 staan ik heb de radio gewoon op een fm zender maar als ik de auto opnieuw start dan krijg ik weer de ringtones te horen als ik dan op de fm knop druk krijg ik weer de fm zender wat doe ik fout, of hoe moet of kan ik dit veranderen dat ik gelijk de radio krijg Quote
bigwade Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Wat een vrolijk welkom in je auto moet dat zijn.. Quote
Wimis on Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 En heel apart ook............... geen idee wat je fout doet? Ik worstel met de Samsung Galaxy ... en de Pioneer 3D BT Quote
toon Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 En heel apart ook............... geen idee wat je fout doet? Ik worstel met de Samsung Galaxy ... en de Pioneer 3D BT Ik ben niet in het bezit van een Samsung, maar als ik je probleem zo lees, staat of bij de bluetooth verbinding ingesteld dat de muziek moet starten bij een bluetooth verbinding, dan wel in de instellingen van je telefoon. succes ermee. Quote
Peterrrrr Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Je moet idd ff je media speler op je telefoon uitzetten. Volgens mij is de pauze knop al voldoende ! succes Quote
Recommended Posts