Remko .me Geplaatst 3 April, 2012 Geplaatst 3 April, 2012 Ziet er moi uit man! Gefeliciteerd! Leuke foto's ook!! Quote
Stevie Geplaatst 3 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2012 Thx, kan nog wel beter, dit was even een momentje van 'snel foto's maken nu de auto nog helemaal check is' Anyway, Canon 7D + Canon 100mm 2.8 IS USM L = briljant. Dus daar komen nog wel meer foto's van Quote
Hitmark Geplaatst 3 April, 2012 Geplaatst 3 April, 2012 Mooie car, heeeeeel veeeeeel rijplezier..... Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2012 Geplaatst 4 April, 2012 Het maakt ook niet uit hoe hij op de foto staat Elke keer als je er een ziet ziet het er schiterent uit En denk ik wow zo een wil ik er ook Maar ja ik heb er al eentje Ziet er goed uit Stevie veel plezier en heeeeeel erug veel veilige kilometers toegewenst met je mooie rio Quote
Stevie Geplaatst 5 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2012 Dank Het Eco Dynamics logo mocht er ook eindelijk af van de vriendin. Ze sputterde eerst wat tegen totdat ze vandaag achter een Skoda reed met een Eco logo. Ik had hem eigenlijk al los gemaakt maar weer snel teruggeplakt Ging vrij makkelijk los inclusief lijm, doekje eroverheen en je ziet er niks meer van. Ik gebruikte overigens een metertje of 2 aan flosdraad, circa 2 minuten werk. Briljante oplossing voor het veilig verwijderen van het logo Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.