darrel Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Hoi, Ik heb sinds gisteren een nieuwe Sportage. Super mooie auto, maar ik heb wel een probleem. Heeft er iemand een idee waarom mijn achterklep niet op slot gaat. Ik heb keyless entry. Alle andere deuren gaan wel op slot. Heb alles al geprobeerd via afstandbediening en via de sleutel maar niets werkt. Is er ergens een schakelaar wat omgezet moet worden ofzo? Gr Darrel Quote
chrisw. Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Hoi, Ik heb sinds gisteren een nieuwe Sportage. Super mooie auto, maar ik heb wel een probleem. Heeft er iemand een idee waarom mijn achterklep niet op slot gaat. Ik heb keyless entry. Alle andere deuren gaan wel op slot. Heb alles al geprobeerd via afstandbediening en via de sleutel maar niets werkt. Is er ergens een schakelaar wat omgezet moet worden ofzo? Gr Darrel Hallo, Dat is omdat je met je sleutel (keyless entry) te dicht bij de wagen bent.Het kofferdeksel opent zich automatisch , ook al is de wagen vast. Dat is zo voorzien om de wagen niet te moeten openen om evt.iets uit de koffer te halen.Probeer eens zonder sleutel in uw bezit het kofferdeksel te openen, zal niet gaan. Quote
Sjölp Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Tja dat komt er van wanneer je de handleiding niet wil inkijken Kan deze niet bovenaan vastgepind worden? :lol: 1 Quote
MrBubbels Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Ehhh handleiding?????? wa is da??? zit dat erbij ? gratis ? hoef ik dat niet te kopen van KIA? is dat een aparte Pack? hoe is het mogelijk , jawel gratis erbij en blijkt dus wel nodig om erin te kijken anders krijg je vandie waaaaaardeloze grapjes . :innocent: :innocent: Hahahahahahahaa ik vind hem leuk hoor!!!!! :clap: Quote
bigwade Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Dames, heren.. Dit is darrels eerste berichtje hier… straks zijn we weer een moderator en 1000 leden kwijt. Quote
chrichri Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Dames, heren.. Dit is darrels eerste berichtje hier… En na deze reacties heel zeker het laatste :whistling: Quote
bigwade Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 En na deze reacties heel zeker het laatste :whistling: Nergens voor nodig... Lastig hoor die moderne electronica.... En eh..beetje humor moet ook kunnen, toch ? Quote
Sjölp Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Mijn reactie kwam spontaan op en heeft zeker niet de bedoeling om Darrel af te schrikken. Ik vraag me trouwens af waarom de dealer hier niet op heeft gewezen. Bij overhandiging van onze Sportage was dat één van de eerste zaken die ons werden getoond. Quote
bigwade Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 We gaan het horen van darrel.... Die moet er tenslotte ook de humor van in zien.. Quote
Smart Posted January 29, 2012 Posted January 29, 2012 Darrel, heerlijk wat een lol heb je ons vanavond even bezorgd. Een geintje moet kunnen. Toch, toch hopen wij met z'n allen wel dat je ons forum blijft bezoeken en lekker blijft posten! Quote
Guest Timo0103 Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Ik denk dat Darrel weggekropen is. Quote
bigwade Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Beetje vent neemt dit leuk op... Kun je ook verder tenslotte. Quote
MrBubbels Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 tuurlijk kan hij ertegen leuk toch !! enne wie weet doen wij ook een keer wat st. ms??!!! Quote
Jilles Posted February 12, 2023 Posted February 12, 2023 Heb het andersom de slimme achterklep gaat niet los. Quote
Murcielaygo Posted February 12, 2023 Posted February 12, 2023 Heb het andersom de slimme achterklep gaat niet los.Zoek even op het forum, daar is al een topic over, dat is beter dan dit 10+ jaar oude topic reanimeren over een ander onderwerp.Waarschijnlijk moet je het (nog) aan zetten en daarna moet je aan een aantal specifieke eisen voldoen... Quote
Recommended Posts