Jump to content

Kia Rio 1.4 cvvt superpack levertijden...

Recommended Posts

Posted

Zijn er mensen die een 1.4 hebben besteld. Ik zel heb begin jan. een 1.4 superpack met trekhaak besteld.

Eerste levertijd stond op 20 weken. Vandaag ter oren gekomen dat het eind juni gaat worden.

Zijn er meer mensen met zo'n levertijd?

Posted

Ik vrees er ook een beetje voor, via NAK gaven ze ook aan dat het 5 maanden kon gaan duren. Vind ik sowieso veelte lang dus hoop het op een andere manier de Rio wat sneller in huis kunnen krijgen. Waarschijnlijk voelt men de BPM al aankomen en wordt er sneller een knoop doorgehakt en kan Kia niet sneller leveren door de grote vraag o.i.d.

Posted

De levertijden lopen wel erg lang op, denk dat ze productieproblemen hebben door de probleem airco's van de eerste lichting kia rio's.

Posted

Misschien kan iemand van het forumbeheer navraag doen bij KIA waarom de wachtijden nu zo extreem oplopen ?

Posted

Misschien kan iemand van het forumbeheer navraag doen bij KIA waarom de wachtijden nu zo extreem oplopen ?

Ik kreeg van de dealer te horen dat ik zo lang moest wachten vanwege de navigatiepack.

In eerste instantie was de bestelling met navi en open dakje, maar die zou niet eens binnen 5 maanden geleverd kunnen worden........

dus opendakje maar laten schrappen

Posted

Hé gemakkelijke...

Forumbeheer doet helemaal niks, buiten dit forum beheren.

Daarmaast hebben we KCG; de Kia Contact Groep.

Dat zijn een paar vrijwilligers die contact hebben me KiaNL

Ga maar eens zoeken op KCG.

Kom je er ook achter dat niet alles mogelijk is.

Posted

Maar hoe vaak lezen we ook dat mensen opeens 2 maanden voor de verwachte levertijd worden gebeld dat ze hun auto kunnen ophalen.

Ik verwacht dat de verwachte levertijd eerder is dan jullie verwachten ;)

Maar tijd zal het leren.

Posted

als het 2 maanden voor de verwachte leverdatum zou zijn dan had ik nu al rondgereden in me nieuwe kia maar helaas, wachten duurt lang maar wachten wordt ook beloond ;)