Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

WWWOOOWWW!

we zijn gaan kijken en deep blue is echt de mooiste kleur auto die ik ooit heb gehad :D ringtone je hebt gelijk! hij sprankeld gewoon :) ben blij!

hoe kan ik hier een foto neerzetten?

Geplaatst

GroteFoto-TGXHDQGT.jpg

WOW idd een erg mooie kleur. En nu wachten en nagels bijten....

• Like 1
Geplaatst

die er naast staat die kleur spat er wel uit zeg :wink: ;-)

maar alle gekheid op een stokkie mooie kleur mooie wagen

ga je veel plezier van hebben en het is (helaas) een kleur die je niet zo veel ziet

en jammer dat ze dan niet meteen aan je auto gaan beginnen he dat je dan nog zo lang moet wachten dat is wel erg

Geplaatst

mooie kleur, mis de mistlampen en de bochtenverlichting of heb je een comfortpack met Phantom velgen genomen ?

yep! inderdaad een comfort pack genomen, we wilden geen led en ook geen zwarte ruiten, en dan is het beetje onzin om pluspack te nemen he. wel wilde we de phantom velgen dus dan is de keuze snel gemaakt.

jammer vind knipperlampen in de spiegel, maar om nu voor die 2 dingen 695 euro te betalen.... maar de meesten hebben ze wel, dus zal wel aan mijn smaak liggen :P

Geplaatst

ga je veel plezier van hebben en het is (helaas) een kleur die je niet zo veel ziet

en jammer dat ze dan niet meteen aan je auto gaan beginnen he dat je dan nog zo lang moet wachten dat is wel erg

haha ja dacht al sjiiiit :P

ben wel blij dat je de kleur nog niet vaak ziet, blijft het toch nog beetje speciaal :)

de auto kunne we pas de 18e halen omdat we nog na engeland op vakantie gaan, we gaan met een station wagen die we lenen van me schoonvader, dus het had nog geen zin om hem van te voren op te halen ( nu kan onze schoonvader nog in de in te ruilen mazda rijden ) als we niet na engeland op vakantie gingen, dan hadden we hem vandaag op kunnen halen! dus lag niet aan de garage! prima service daar! de garage poetst hem vlak voor ze hem afleveren zei de verkoper.

maar hoe dan ook nagelbijten idd!

Geplaatst

Ach SnelleJelle

Dan heb je wel nog een leuke verrassing als je terug komt van je vakantie. Dubbel op dus.

Ik vond het ook heerlijk om na de vakantie op P3 aan te komen en in mijn zwarte bolide te stappen. En wat denk je. Gewoon starten ondanks 2 weken stil te hebben gestaan.

Geplaatst

als je va(a)k(er) in Heerhugowaard rondrijd kom je de deepblue wel tegen :wink: snap eigenlijk ook niet waarom deze kleur niet zovaak voorkomt/gekozen wordt misschien omdat het op het staal enz anders overkomt zoals de auto in het echt is, het is niet echt een aparte/rare kleur ofzo lijkt me :-)

Geplaatst

Ik snap het ook niet maar ik ben een blauw man en dus zie je mij eigenlijk altijd in een blauwe auto

Maar ik heb al voor de 3e keer een kia in deze kleur en het is ook best moeilijk

Om een kleur te kiezen van een klein staaltje of van en foto de kleur klopt dan nooit

Geplaatst

Ach SnelleJelle

Dan heb je wel nog een leuke verrassing als je terug komt van je vakantie. Dubbel op dus.

Ik vond het ook heerlijk om na de vakantie op P3 aan te komen en in mijn zwarte bolide te stappen. En wat denk je. Gewoon starten ondanks 2 weken stil te hebben gestaan.

hehe dat is zeker waar! wordt gewoon leuk om naar huis te gaan deze vakantie, dat is ook weer eens wat anders :)

dat mag je toch verwachten van een nieuwe auto dattie start na 2 weken :P

Geplaatst

als je va(a)k(er) in Heerhugowaard rondrijd kom je de deepblue wel tegen :wink: snap eigenlijk ook niet waarom deze kleur niet zovaak voorkomt/gekozen wordt misschien omdat het op het staal enz anders overkomt zoals de auto in het echt is, het is niet echt een aparte/rare kleur ofzo lijkt me :-)

dat snap ik ook echt niet! maar op het staal en op foto's lijkt ie wel niet echt op de kleur zoals die in het echt is, daarom twijfelden wij ook al zo.

• 2 weken later...
Geplaatst

en sinds vanmiddag mag ik me trotse eigenaar van een kia rio noemen!

yeah! wat ruikt dat lekker :D

nu alleen gvd nog ff afwachten tot t gips er af is, kan nu alleen nog maar vanaf de bijrijdersstoel meerijden helaas :(

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Jeeeeej :)

Volgende week donderdag mag ik mijn superpack in ontvangst nemen! Aankomende zaterdag alvast de velgen eronder :D

En volgende week vrijdag vrij? kan je de Rio in de Meguairs Wax zetten :-) :-)

Succes met de nieuwe Rio

Gast Warmentuuter
Geplaatst

nu alleen gvd nog ff afwachten tot t gips er af is, kan nu alleen nog maar vanaf de bijrijdersstoel meerijden helaas :(

Dat is balen voor jou maar wat zal je vriendin blij zijn.

Die hoeft er nu geen woorden om vuil te maken wie er rijdt. :-) :-) :-)

Succes en veel plezier met de nieuwe Rio

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...