Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi

Ik ben net door mijn dealer gebeld. Onze auto Kia Rio 1.2 Super pack (rood) is binnen gekomen morgen even gaan kijken en op kenteken zetten en as dinsdag ophalen.

Ik kijk er naar uit.

Groetjes Eric en Cindy

Geplaatst

Iedereen die de afgelopen week zijn nieuwe Rio heeft mogen ophalen, van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Ik wens jullie veilige maar vooral fijne kilometers. Vol verwachting kijken we met ons allen uit naar jullie rij en vakantieverslagen.

Geplaatst

vandaag mijn nieuwe kia rio opgehaald hij rijd echt heel goed alleen doet mijn rechter buiten spiegel niet inklappen word maandag gemaakt heeft de dealer gezegd .

foto,s komen er zo aan als iemand mij even uit legt hoe ik die kan posten

mvg rene

Geplaatst

Yes vandaag (zondag) even langs de dealer gereden en zag dat er een nieuwe lading Rio's binnen was gekomen ben nog niet gebeld, maar het chassisnummer is de mijne! Eindelijk!, maar in vergelijking met anderen ook wel weer snel. 20 april besteld en in de week van 2 juli afgeleverd ???? Eens kijken wie eerder belt ik of de dealer :-) denk dat ik minder geduld zal hebben :-) Heb er zin in!

Graphite, Superpack met Phantom velgen

Geplaatst

Donderdag 14 juni eindelijk mijn Kia Rio opgehaald en ow ow ow, wat was dit het wachten waard! Ik ben echt verbaast hoe luxe de super pack uitvoering van de Rio is en hoe alles werkt. Leuke verrassing ook, het tijdelijk aanblijven van de lichten wanneer je in het donker je Rio parkeert :-D . Bijgaand wat foto's, nog wel even opzoek naar mooie geschikte velgen en misschien ook nog mooie instaplijsten. Wil de krassen op die plekken het liefst toch tegengaan.

Uitzicht vanuit huis :tt1:

13zpxs7.jpg

En de andere kanten:

8vz245.jpg

2h84yh1.jpg

2zrhzzr.jpg

Geplaatst

Vandaag nog niet door de dealer gebeld terwijl de auto al op hun terrein staat wil niet ongeduldig overkomen maar heb nu 2,5 maand gewacht en heb er nu toch echt wel zin in en als hij er toch staat.... Morgen maar weer even kijken of ik mijn drang om te bellen kan beheersen

Geplaatst

Mooi zeg. Nu kan het extra aankleden beginnen als je dat tenminste durft hehe

Ja heb de eerste stap al gezet en instaplijsten besteld via Duitsland. Een beetje plakken durf ik wel aan :-) Afgelopen vrijdag besteld en vandaag stonden ze al voor een "dichte" deur. Ze worden nu donderdag afgeleverd. De dealer heeft inmiddels gebeld en de aflevering is vrijdag de lijsten zijn dus just in time binnen.

Geplaatst

Aanschaf: 05-05-2012

Uitvoering: Super Pack 1.25 CVVT

Kleur: Zwart Metallic

Extra's: 17 inch Phantom velgen, Rvs raamlijstenset 6 delig, Rvs achterkleplijst en Rvs instaplijsten met Rio logo.

Afleverdatum: 12-07-2012

Geplaatst

Aanschaf: 30 maart 2012

Uitvoering:1.2 Benzine Superpack, 3-deurs

Kleur:Wit

Extra's: RVS instaplijsten en sportpedalen

Verwachte Levertijd: 4-5 maanden

Geleverd: 30 juni 2012 (3 maanden). Stond feitelijk al half juni bij de dealer

Geplaatst

Aanschaf: 22 januari 2012

Uitvoering: 1.2 Benzine Fusion, 5-deurs

Kleur: Caramel Yellow, beige interieur

Extra's: Business pack

Verwachte Levertijd: 5 maanden

(half juni), ondertussen half augustus.

Dealer zei dat hij op 12 juni is geproduceerd, dus hij bestaat alvast :-)

Geplaatst

Nadat mijn vrouw afgelopen December een ongeluk had met onze Pro Cee'd, kregen we van de schadehersteller een Rio mee als leenauto. Na hiermee met 4 volwassenen naar Duitsland op Kerstvakantie geweest te zijn en in een dag of 4 ruim 1500 kilometer gereden te hebben, dacht ik dit is een leuke auto om mijn eigen oude, roze Corsa voor weg te doen.

In januari bij de dealer geweest en daar vrij lang moeten onderhandelen. Ik wilde het demomodel CVVT Super Pack en daar niet te veel voor uitgeven. We zijn er uiteindelijk uitgekomen en na dit weekend de financien afgehandeld te hebben, kan ik 1 augustus aanstaande na een ruime 7 maanden eindelijk mn witte Rio ophalen. Ik heb het geduld van een fruitvlieg, dus het kan me niet snel genoeg gaan.

Aanschaf: januari 2012

Uitvoering: 1.2 Benzine CVVT Super Pack, 5-deurs

Kleur: Wit

Extra's: GP Thunder 7500K, Chrome Door Handles, Carbon Fiber roof

Geplaatst

hahaha wat dat aangaat zijn wij mannen net kinderen als we dan hebben besloten en iets hebben

gekocht dan willen we het meteen en niet zo lang hoeven te wachten :wink: ;-)

Geplaatst

ja inderdaad, zo heb ik mijn vorige telefoon, de iphone 3gs gekocht in het wit. ik moest en zou die dag een iphone hebben ( zwart ) maar die waren al op. ze hadden nog wel een witte...dan maar zwart hoesje erop. beter dan 2 weken wachten :P

mijn rio had ik gelukkig op disndag gekocht( besloten hem te kopen ) en vrijdag avond kon ik er al van genieten. ook showroom model alleen met aanzienlijk minder korting dan dat jij wss hebt.

Geplaatst

Bij mij hebben ze de leveringstermijn niet gehaald!

Garage is gesloten en ook geen aangetekend schrijven ontvangen dat de leveringstermijn met 25% wordt verlengd.

En bij Kia België lijken ze ook van de aardbol verdwenen te zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...