Derrek Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Het zijn technisch gewoon exact dezelfde lampen als standaard 12 Volt halogeen lampen met gloeidraad en alleen een ander gas erin en meestal blauwachtig glas. Quote
Rio 013 Geplaatst 21 Juni, 2012 Geplaatst 21 Juni, 2012 Wie kan mij meer duidelijkheid verschaffen, ik wil in mijn Rio 2012 zowel grootlicht, dimlicht als bochtverlichting vervangen door de GP Thunder xenon Look. Echter dimlicht en bochtverlichting kan ik de H7L bestellen, alleen voor grootlicht geen idee. Het lampje in de auto is iig stukken dunnner dan de andere twee en volgens het boekje moet er HIL of H1L in. Iemand ervaring of meer info? Bedankt. Quote
xtra40 Geplaatst 21 Juni, 2012 Geplaatst 21 Juni, 2012 het staat er mischien een beetje raar maar je hebt gewoon 2 sets H7 en 1 set H1 nodig H7 is voor je dim licht en je bocht verlichting H1 is voor je Groot licht en als je ook je mist verlichting wilt doen dan heb je ook nog een setje 9006 nodig Quote
Rio 013 Geplaatst 21 Juni, 2012 Geplaatst 21 Juni, 2012 het staat er mischien een beetje raar maar je hebt gewoon 2 sets H7 en 1 set H1 nodig H7 is voor je dim licht en je bocht verlichting H1 is voor je Groot licht en als je ook je mist verlichting wilt doen dan heb je ook nog een setje 9006 nodig Thanks, ga ze meteen bestellen Quote
tok88 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Snelle service top! ze zijn gemonteerd in mijn kia pro ceed! alleen nog de mistlampen doen nu. Quote
Rio 013 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Service is snel en top inderdaad !! Alleen lichtopbrengst valt me een beetje tegen, ga toch maar echte xenon kopen en deze in bochtverlichting stoppen Quote
xtra40 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Service is snel en top inderdaad !! Alleen lichtopbrengst valt me een beetje tegen, ga toch maar echte xenon kopen en deze in bochtverlichting stoppen er gaat niks boven xenon als je dat eenmaal hebt gehad dan wil je niet meer anders en een set xenon heb je zo wat al voor de prijs van 2 dure H7 lampen Quote
The Wizard Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 Ik heb ook een setje besteld, vooral omdat bij de Cee'd de DRL de stadslicht functie overneemt is de combinatie geel/wit niet mooi. Ik zit nog zwaar te twijfelen over een Pilot setje, in de Sportage afdeling zijn er toch wat klachten over gekomen, ik heb geen zin in gedoe. Er zijn helaas nog weinig mensen hier die de nieuwe Cee'd hebben, en helemaal nog geen leden met modificaties . Iemand toevallig al ervaring met een aftermarket setje voor de nieuwe Cee'd? Quote
Smart Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 Autoverlichting Reeuwijk verkoopt ook andere Premium xenonsetjes, behoudens de Pilot xenonsetjes. Je krijgt als forumlid ook nog eens 15% korting. Maar misschien wist je dat al. Hij reageert ook in dit topic. Ik ben zelf ook geneigd om zo'n Premium xenonsetje aan te schaffen voor mijn Venga (6000K). Quote
The Wizard Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 Ik had het hele topic al gelezen, heb ook keurig de kortingscode ingevuld . Heeft de Cee'd eigenlijk een canbus systeem nodig? Quote
Autoverlichting Reeuwijk Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 Beste Kia rijders, door aanpassingen van mijn leverancier ben ik helaas genoodzaakt het kortingspercentage van 15% te veranderen naar 10%. Ik heb dat jullie hier begrip voor hebben! De kortingscode blijft gewoon KiaClubNL. Quote
Remko .me Geplaatst 2 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2012 geen btw verhoging ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.