Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

GP Thunder (Xenon look) + meer met korting

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het zijn technisch gewoon exact dezelfde lampen als standaard 12 Volt halogeen lampen met gloeidraad en alleen een ander gas erin en meestal blauwachtig glas.

• 3 weken later...
Geplaatst

Wie kan mij meer duidelijkheid verschaffen, ik wil in mijn Rio 2012 zowel grootlicht, dimlicht als bochtverlichting vervangen door de GP Thunder xenon Look.

Echter dimlicht en bochtverlichting kan ik de H7L bestellen, alleen voor grootlicht geen idee.

Het lampje in de auto is iig stukken dunnner dan de andere twee en volgens het boekje moet er HIL of H1L in. Iemand ervaring of meer info? Bedankt.

Geplaatst

het staat er mischien een beetje raar maar je hebt gewoon 2 sets H7 en 1 set H1 nodig

H7 is voor je dim licht en je bocht verlichting

H1 is voor je Groot licht

en als je ook je mist verlichting wilt doen dan heb je ook nog een setje 9006 nodig

Geplaatst

het staat er mischien een beetje raar maar je hebt gewoon 2 sets H7 en 1 set H1 nodig

H7 is voor je dim licht en je bocht verlichting

H1 is voor je Groot licht

en als je ook je mist verlichting wilt doen dan heb je ook nog een setje 9006 nodig

Thanks, ga ze meteen bestellen :-)

• 1 maand later...
Geplaatst

Service is snel en top inderdaad !!

Alleen lichtopbrengst valt me een beetje tegen, ga toch maar echte xenon kopen en deze in bochtverlichting stoppen

Geplaatst

Service is snel en top inderdaad !!

Alleen lichtopbrengst valt me een beetje tegen, ga toch maar echte xenon kopen en deze in bochtverlichting stoppen

er gaat niks boven xenon als je dat eenmaal hebt gehad dan wil je niet meer anders

en een set xenon heb je zo wat al voor de prijs van 2 dure H7 lampen

• 4 weken later...
Geplaatst

Ik heb ook een setje besteld, vooral omdat bij de Cee'd de DRL de stadslicht functie overneemt is de combinatie geel/wit niet mooi.

Ik zit nog zwaar te twijfelen over een Pilot setje, in de Sportage afdeling zijn er toch wat klachten over gekomen, ik heb geen zin in gedoe. Er zijn helaas nog weinig mensen hier die de nieuwe Cee'd hebben, en helemaal nog geen leden met modificaties :).

Iemand toevallig al ervaring met een aftermarket setje voor de nieuwe Cee'd?

Geplaatst

Autoverlichting Reeuwijk verkoopt ook andere Premium xenonsetjes, behoudens de Pilot xenonsetjes.

Je krijgt als forumlid ook nog eens 15% korting. Maar misschien wist je dat al. Hij reageert ook in dit

topic. Ik ben zelf ook geneigd om zo'n Premium xenonsetje aan te schaffen voor mijn Venga (6000K).

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...